• Hey guys,

    Zelf vind ik het altijd leuk om van die funfacts op te zoeken en er dan met andere mensen over te praten. Ik dacht er opeens aan om zo'n topic aan te maken op Quizlet om te lezen hoe jullie over de funfacts denken ^^
    Alleen ik post dit en ik zal het elke week posten (misschien wel eerder; als het gesprek doodloopt) een funfact en dan gaan we erover praten/discussieren, (bloos)
    So, shall we begin? ^^

    De eerste:



    Ik weet niet of dit topic goed staat btw en anders gewoon verplaatsen, hehe ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    MT


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Is eigenlijk een beetje hetzelfde als dat je ooit in je leven wel eens langs een moordenaar bent gelopen - of iets in die trant.
    Dit soort mensen... they're all around us. (cat) En ik wil liever ook niet altijd weten wie dat wel of niet is.

    ^ Soms merk/heb je ook wel een idee denk ik met de mensen die je tegenkomt en kent.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit dan. Dit is echt creepy. Ik zou daar niet op een tafel willen liggen hoor, een beetje uitgerekt te worden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat is best wel fucked.

    Je zou maar een van zijn soldiers zijn xd


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je zou maar een kleine soldaat zijn


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    ^ Hahaha, dat zeg ik. Ik zou niet graag in zijn schoenen willen staan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat vinden jullie van deze regel? Vinden jullie dat dit mag?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ^ Nee. Het lijkt me niet echt een slim idee om mensen zo aan te pakken. Straks krijgen ze een oog beschadiging ofzo. Je kan beter (naar mijn mening) dan ze gewoon vertellen dat het niet mag & waarschuwing geven of iets; dan dit.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik vind het ergens ook wel een beetje too much. En anders die twee minuten verminderen naar een minuut? Ik snap de boodschap wat ze erachter willen zeggen met dat andere bestuurders daar tegenop moeten kijken, alleen dat is wel een beetje too much.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind een hoge boete al voldoende. Dat andere is eigenlijk gewoon een beetje kinderachtig...

    Ik ben wel benieuwd wie het heeft verzonnen, deze regel. En wie het er wel en niet mee eens waren.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat zijn nou facts die jullie weleens zijn tegengekomen en waarvan jullie dachten; nou, daar ben ik het dus echt totaal niet mee eens? Ik had het anders opgelost.

    Voor een echte wtf-voorbeeld van mij;


    Don't walk. Run, you sheep, run.