• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    2016, ga gewoon weg.
    Of laat een apocalypse komen.


    Het voelt alsnog niet echt dat ik nu een ps4 heb mensen... wauw.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoofdpijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Laura stop met negatief doen tegen jezelf please (no_chears)

    Krolock schreef:
    Laura stop met negatief doen tegen jezelf please (no_chears)


    Ja stop. Toffe meid c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben eigenlijk best wel moe


    Caution first, always.

    Dit spel is ineens een horrorgame geworden volgens mij. Maar het is ook van de makers van slender.

    / Ik wil niets liever dan een relatie met mijn fwb, zelfs liever dan met mijn ex.

    Fleimkepa schreef:
    (...)

    Ja stop. Toffe meid c:

    I'm trying haha. <3

    Ik ga mijn Graves-die-lijkt-alsof-hij-bij-de-McDonalds-werkt-profielfoto missen.


    Caution first, always.

    Graves schreef:
    Ik ga mijn Graves-die-lijkt-alsof-hij-bij-de-McDonalds-werkt-profielfoto missen.


    Ik heb het gevoel alsof ik je niet meer ken. 8c


    I'll see you on the dark side of the moon

    Hahaha. Van de kerk naar de kroeg. Ik houd van kerst.


    Happy Birthday my Potter!

    Haha ha, wie zit er al weer te janken om haar ex en de deze dag?
    <<<<<<<<<<<<<< Deze aansteller.

    5 maanden vliegen echt voorbij. En wat zou ik nog steeds graag naar hem terug gaan. Als ik vannacht over mijn ex droom, zit ik sowieso de hele dag te huilen. Het stomste is nog dat we de 30e 4,5 jaar samen waren geweest, dat gaat ook geen makkelijke dag worden.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2016 - 1:52 ]

    Okay kap nu maar met die muziek. I want to sleep.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Kerstavond betekend altijd heel veel voor me, maar ik haat je serieus zo erg omdat je ruzie met me zocht en ik de hele avond maar heb geslapen om er doorheen te komen. En al helemaal 0,0% zin meer in Kerst zelf. One big 'fuck you' to you.

    // ik wil niet moeilijk doen maar het is half 8 en ik slaap nog altijd niet.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2016 - 7:22 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Operatie er goed uitzien want anders geeft granny je de volle lading bij deze gestart. Toch maar voor m'n krullen gegaan, dat verbergt mijn gezicht een beetje. In other news, ik vind echt dat ik vanavond moet gaan het voelt alsof dit een mijlpaal gaat worden, besides I'll look good anyway because of operation keep gran happy. Hm. Decisions, decisions.


    The truth is out there.