• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Lol, als je toch niet meer gaat reageren, vraag er dan ook niet naar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hahaha, ik werd ergens midden in de nacht wakker met uitstekende voeten. Draai ik mn deken, wordt ik later alsnog weer wakker met uit mn deken stekende voeten en ik lig nu nog steeds zo.... :')


    Stenenlikker

    Ik wil iets productiefs doen maar ik weet niet wat.

    En toen had ik een echt profiel in plaats van drie gifs (bloos)

    [ bericht aangepast op 25 dec 2016 - 11:18 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Eeeeen toen begon de koelkast het te begeven, shit.


    Stenenlikker



    Yo ik in een jurk.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben het zo beu om een loner te zijn.


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Ik ben het zo beu om een loner te zijn.


    Ik ben jouw mede-loner, okay? =D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Godverdomme. Heb ik voor Jan lul een half uur in die bak staan roeren, om hem vervolgens in ijswater te zetten en hij breekt. VERDOMME


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dougal schreef:



    Yo ik in een jurk.


    Ik voelde me even aangesproken. (cat)

    But you look gorgeous! 😍


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    same @beginpost gif


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik heb aan de ene kant echt super veel zin in vanmiddag en vanavond, maar aan de andere kant vind ik het ook super spannend en moet ik echt veel dingen tegelijk kunnen.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Dougal schreef:



    Yo ik in een jurk.

    Fancy af Marty


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    We're smiling but we're close to tears.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    We zouden vanaf vandaag voor twee dagen naar mijn opa en oma, maar nou hebben ze vanochtend afgebeld omdat ze bronchitis hebben. Er waren wat dingen waar ik tegenop zag (voornamelijk het gebrek aan internet en de overvloed aan mijn oom) maar eigenlijk wilde ik toch wel heel graag gaan, want zo vaak zie ik ze nou ook weer niet. Bleh. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan