• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Dougal schreef:



    Yo ik in een jurk.


    Staat je goed! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oke, ik ga beter op de grond zitten voordat mijn opa en oma weer naar me gaan schreeuwen dat ik een luie hond ben en dat ik geen respect heb voor de ouderen :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    gewoon die familiefeesten reminden me hoe kut kerstmis is


    for fucking real I hate this

    [ bericht aangepast op 25 dec 2016 - 13:09 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Is het raar dat ik mijn kat kusjes geef op zijn snuit?


    Stenenlikker

    Oké maar waarom worden clichés gezien als de literaire equivalenten van enge ziektes of zo want je verhaal is echt niet meteen slecht als er clichés in zitten? Jongens clichés worden veel gebruikt met een reden en die reden is dat ze WERKEN dus als je ze in je verhaal pleurt op een manier die goed met de rest past is het toch alleen maar goed


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Oké maar waarom worden clichés gezien als de literaire equivalenten van enge ziektes of zo want je verhaal is echt niet meteen slecht als er clichés in zitten? Jongens clichés worden veel gebruikt met een reden en die reden is dat ze WERKEN dus als je ze in je verhaal pleurt op een manier die goed met de rest past is het toch alleen maar goed


    Oh my gawd, je zei het c woord. 😱


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    En toen waren ze boos op mij. Wel een record tho. De helft is nog niet eens binnen.
    Kan ik me niet gewoon opsluiten in mijn kamer ipv kerst vieren? Stuk rustiger.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Merry Christmas everyone!!


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    I want food and hide in my room. To never come out of it untill the holidays are over. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wiarda schreef:
    Oké maar waarom worden clichés gezien als de literaire equivalenten van enge ziektes of zo want je verhaal is echt niet meteen slecht als er clichés in zitten? Jongens clichés worden veel gebruikt met een reden en die reden is dat ze WERKEN dus als je ze in je verhaal pleurt op een manier die goed met de rest past is het toch alleen maar goed


    Jaaaaa, geef me al de clichés. Meer liefde voor clichés in 2017 graag. (bloos)



    Gibbs schreef:
    I want food and hide in my room. To never come out of it untill the holidays are over. :c


    Soms voelt het echt als een heel grote onrechtvaardigheid dat er nog geen manier is uitgevonden om mensen stukjes taart te e-mailen. :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Soms voelt het echt als een heel grote onrechtvaardigheid dat er nog geen manier is uitgevonden om mensen stukjes taart te e-mailen. :c



    In Charly and the Chocolatfactory (of hoe t ook heten mag xp ) kunnen ze wel lekkers toezenden en dat je dat dan uit de tv kunt oppakken, toch? I want that. :<


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    x

    [ bericht aangepast op 25 dec 2016 - 14:12 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mijn username is ook weer veranderd, ook al wil ik nog steeds ook wel Sakunosuke.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik krijg een playstation voor kerst, maar mag hem niet uittesten. Wat klopt hier niet :@


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Merry fucking bitch hoes Christmas. 🖕


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.