• Kom dan gezellig Marleen en mij meeten! :3
    Oftewel, in het Noorden van Nederland. Hoewel het wat mij betreft ook wel ergens anders kan. Ik weet alleen niet wat Marleen daarvan vindt.

    Maar goed. Wij hebben geen plannen met oud/nieuw. Dus leek het ons leuk om er een meeting van te maken! Hoe we dat doen gaan met slaapplekken etc.? Geen flauw idee om eerlijk te zijn. Opties zijn altijd welkom. :Y)

    Dusseh, who's in? ;D



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het is dat het zover weg is en ik moet werken (no_chears)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aww, dat klinkt geweldig, maar ik heb eigenlijk al met mijn ouders afgesproken dat ik thuis zou zijn. (no_chears) Ik wens jullie wel alvast heel veel plezier. <3

    Tenzij jullie allemaal naar Haren willen komen, natuurlijk. Ook heel erg Noord-Nederland. 😎


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Aww, dat klinkt geweldig, maar ik heb eigenlijk al met mijn ouders afgesproken dat ik thuis zou zijn. (no_chears) Ik wens jullie wel alvast heel veel plezier. <3

    Tenzij jullie allemaal naar Haren willen komen, natuurlijk. Ook heel erg Noord-Nederland. 😎

    Ja, precies dit eigenlijk haha. Hoewel het me wel super gezellig lijkt!

    Klinkt heel gezellig, maar te ver weg ):


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ah zonde. Leuk idee, maar ik moet tot 22.00 werken en ik ga al naar Wagga (Wageningen), naar mijn vriend.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ah ik heb helaas al andere plannen. Heel veel plezier gewenst alvast (:

    Ik vier het al met mijn ouders, maar op een andere dag wil ik wel een keer in Groningen afspreken! c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hippolyta schreef:
    Ik vier het al met mijn ouders, maar op een andere dag wil ik wel een keer in Groningen afspreken! c:


    Dat klinkt alsof het weer tijd wordt voor een nieuwe Groningen meeting. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dat klinkt alsof het weer tijd wordt voor een nieuwe Groningen meeting. :Y)


    Hopelijk komt er dan niks tussen voor mij haha. :'D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Grote kans dat ik niks te doen heb, omdat langzaam iedereen iets anders gaat doen en ik niet mee kan derp. Dus ja haha. Misschien wil ik wel meedoen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    het is dat ik naar m'n oma ga en dat noord-nederland veel te ver is, maar anders was ik graag gekomen, haha. veel plezier!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Richonne schreef:
    Klinkt heel gezellig, maar te ver weg ):


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Als jullie nu naar Utrecht komen want ik ben wss toch alleen :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Als we dit volgend jaar wat verder van te voren organiseren dan lijkt het me heel leuk. Kunnen we ook allemaal fatsoenlijk treinkaartjes regelen en vuurwerk.:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Richonne schreef:
    Als jullie nu naar Utrecht komen want ik ben wss toch alleen :'D

    dit. Desnoods blijven er een paar bij mij slapen.


    — Inner peace, it's hard to find. —