• Kom dan gezellig Marleen en mij meeten! :3
    Oftewel, in het Noorden van Nederland. Hoewel het wat mij betreft ook wel ergens anders kan. Ik weet alleen niet wat Marleen daarvan vindt.

    Maar goed. Wij hebben geen plannen met oud/nieuw. Dus leek het ons leuk om er een meeting van te maken! Hoe we dat doen gaan met slaapplekken etc.? Geen flauw idee om eerlijk te zijn. Opties zijn altijd welkom. :Y)

    Dusseh, who's in? ;D



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Allerton schreef:
    (...)
    dit. Desnoods blijven er een paar bij mij slapen.


    Ja, bij mij ook


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Maar - even heel serieus dan. Zouden er mensen zijn die dit leuk lijken? Ik ben namelijk dus echt alleen met oud en nieuw.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Richonne schreef:
    Klinkt heel gezellig, maar te ver weg ):


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    SPECS schreef:
    Als we dit volgend jaar wat verder van te voren organiseren dan lijkt het me heel leuk. Kunnen we ook allemaal fatsoenlijk treinkaartjes regelen en vuurwerk.:3


    Mag ik volgend jaar bij jou komen? En vroeg genoeg om iets te regelen? (wbw)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Gingy schreef:
    (...)

    Mag ik volgend jaar bij jou komen? En vroeg genoeg om iets te regelen? (wbw)


    Ik zou het even moeten vragen thuis, maar vast wel.:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Heel leuk maar ik moet echt dan een slaapplek hebben


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Richonne schreef:
    Maar - even heel serieus dan. Zouden er mensen zijn die dit leuk lijken? Ik ben namelijk dus echt alleen met oud en nieuw.


    Same here. Elke party waar ik heen zou gaan, zijn gecanceld


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Blitzen schreef:
    Heel leuk maar ik moet echt dan een slaapplek hebben


    Utrecht, haha :"D

    Ik ben nog steeds forever alone


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Richonne schreef:
    (...)

    Utrecht, haha :"D

    Ik ben nog steeds forever alone


    Je bent niet de enige


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Blitzen schreef:
    (...)

    Je bent niet de enige


    Nou, je bent welkom hoor! (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik zeg trouwens wel dat het ver weg is en duur en zo, maar ik heb gratis ov? Dus zo duur is het niet hahaha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Richonne schreef:
    Ik zeg trouwens wel dat het ver weg is en duur en zo, maar ik heb gratis ov? Dus zo duur is het niet hahaha


    Je mag ook naar mij komen? ik heb wss het huis voor me alleen xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik stel mijn huisje/ apartementje beschikbaar maar dan moeten jullie naar swalmen (roermond) komen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Blitzen schreef:
    Ik stel mijn huisje/ apartementje beschikbaar maar dan moeten jullie naar swalmen (roermond) komen

    Ik zou graag komen maar ik kan helaas niet tever reizen want dat is gewoon echt heel duur voor mij.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Allerton schreef:
    (...)
    Ik zou graag komen maar ik kan helaas niet tever reizen want dat is gewoon echt heel duur voor mij.


    IJsselstein is niet zo ver! :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen