• ASHES TO DUST
    Wanneer zelfs het licht de duisternis niet verjaagt...


    Wanneer de leider van de Centrale Kolonie vermoord wordt, breekt er langzaam maar zeker een chaos los. Vampiers houden zich niet meer aan het Eerste Verdrag en de Jagers hebben plots hun handen vol. De angst is bij de één verdwenen en rijst bij de andere. De nauwkeurige samenleving in Europa valt langzaam in duigen en het is niet meer duidelijk wie vriend of vijand is.

    Dubhaile, de plaats waar het allemaal begon en nu dreigt te eindigen. De basis van de Centrale Kolonie is in rep en roer, zoekend naar een manier om zich van de Jagers en overgebleven voorstanders van het Eerste Verdrag te ontdoen. Ondertussen probeert de Jagergemeenschap in het stadje stand te houden. En er is ook nog een derde partij; de roedel weerwolven weet niet welke kant te kiezen. Zijn ze tegen de Jagers, of tegen de vampiers? Doen ze mee met de dreigende oorlog, of houden ze zich er buiten? Kunnen ze zich er überhaupt buiten houden? Zal de orde stand houden, of breekt de chaos opnieuw los. Eén ding is zeker;

    als er niet snel iets gebeurt, zal de zon voor een lange tijd ondergaan.

    EVEN EEN BEDANKJE


    Om te beginnen wil ik even alle eer geven aan wie het toekomt. Deze Wereld heb ik namelijk niet alleen in elkaar geflanst, Marthe heeft me hierbij enorm veel geholpen, en het is dan ook een creatie van ons tweeën te noemen. De basis legde ik met een vorige RPG, en samen hebben we het daarna verder uitgewerkt voor ons verhaal.
    Ook is er nog een plaatsje voor Xanthe, die me heeft geholpen met het nalezen van de informatie en de Russische tak van de Jagers meer heeft uitgewerkt.
    Aan alletwee mijn patatjes: Thanks a lottle!

                                                                                                                                       
    INFORMATIE
    Omdat dit zo goed is uitgewerkt (brag brag), staat alle informatie in een story. Het is zeker niet de bedoeling dat jullie alles vanbuiten leren en onthouden, nee, het is echt puur een bron van informatie. Ik heb uitgebreide hoofdstukjes die je best ooit wel eens even doorleest, en de samenvattingen voor als je er een snelle kijk op wil werpen. Je doet het vooral op je eigen tempo, en je mag altijd dingen vragen. Als je iets niet snapt, of er klopt iets niet, sta ik altijd paraat!
    • Story
    • Dubhaile: Uitgebreid & Samenvatting
    • Weerwolven: Uitgebreid & Samenvatting
    • Vampiers: Uitgebreid & Samenvatting
    • Jagers: Uitgebreid & Samenvatting

    BESCHIKBARE ROLLEN
    • Je kan een vampier, weerwolf of Jager nemen als rol. Alles wat beschreven staat, is van toepassing en mag je dus gebruiken. Leiders, onderdeurtjes, buitenstaanders, alles mag (tenzij deze hieronder staat.). Ik vraag je wel om het liefst binnen Europa (of toch de grenzen van de Centrale Kolonie) te blijven.
    • Niet beschikbare rollen:
          - T. Magen
          - Helias Vanparys
          - Jiro Hirumo
          - Andere vampiers die de Grote Genocide als vampier hebben meegemaakt.
          - Rollen van de vorige RPG (dit geldt voor iedereen, inclusief mezelf. Referenties zijn wel toegelaten.)
    • Als je meer uitleg bij een rol nodig hebt, laat het me dan weten.


    INVULLIJSTJE
    Je hoeft al deze puntjes niet echt als aparte puntjes te verwerken in je rol, ik ben tevreden wanneer alles wat hieronder staat er in wordt gezet. De extra is ook volledig vrij te kiezen.

    • Naam
    • Wezen
    • Status:
          - Vampier: Kolonie (hoe hoog op de ladder) of Zwerver
          - Weerwolf: Welke kring (of eventueel welke roedel)/ Rogue
          - Jager: Welk kwartier + Afgestudeerd + Functie
    • Leeftijd: Onbeperkt
          - Vampiers: Echte leeftijd mag niet meer zijn dan 827 jaar vampier zijn (dus na 1189 veranderd) want er zijn er maar heel weinig die de GG overleefd hebben en nu nog rondlopen, en die zijn (sorry) al allemaal bepaald voor de story.
    • Woonplaats
    • Innerlijk: Hoe je het doet, mag je kiezen, maar geef liefst een beetje uitleg (kan ook bij geschiedenis) dat we wat meer weten dat je personage koppig is. (Je kan bijvoorbeeld koppig zijn op verschillende manieren).
    • Uiterlijk:
          - Vampiers: Vergeet de voedingstanden niet en eventueel ook hoe hij/zij eruit ziet wanneer ze een tantrum doormaken.
          - Weerwolven: Je mag (maar dat hoeft niet perse) de wolfvorm ook beschrijven, maar gebruik hier geen foto bij (toch niet zonder uitleg), aangezien de weerwolven er niet als gewone wolven uitzien.
    • Geschiedenis:
          - Vampier: Zijn/haar dood + Para en eventuele Subs.
          - Weerwolf: Eventueel de eerste verandering.
          - Jager: Partner(s) en eventueel de mijlpalen die hij/zij al behaald heeft.
    • Extra:
          - Guilty pleasures
          - Mistalenten
          - Geheimen
          - Verslavingen
          - Likes
          - Tics
          - Angsten
          - Dislikes
          - Talenten
          - Talen
          - Geaardheid
          - .... Je mag hier bijzetten wat je maar wil.
    • Relaties:


    EIGENLIJKE ROLLEN
    VAMPIERS EN WEERWOLVEN ZIJN NOG BESCHIKBAAR

    Weerwolven ~ 8 (4+4)

    • Astro Caelen Atchison ~ 1.8 ~ 22 ~ Status ~ Kant ~ Ruben Pol ~ Nomophobe
    • Zotikos "Timo" Reigan Savas-Green ~ 1.1 ~ 22 ~ Rogue ~ Kant ~ Luke Powell ~ Pickett
    • Theodore Wyatt Atkinson ~ 1.7 ~ 21 ~ KK ~ Kant ~ Jay Alvarrez ~ greenlight22
    • Dante Irving ~ 1.9 ~ 24 ~ BK ~ Kant ~ Faceclaim ~ Tarjei
    • Gereserveerd ~ Pagina ~ Leeftijd ~ Status ~ Kant ~ Faceclaim ~ Nerwen
    • Eilidh Frazier ~ 1.7 ~ 19 ~ KK ~ Kant ~ Elizabeth Turner ~ Stiles
    • Ravelyn Valora Kaisen ~ 1.6 ~ 17 ~ BK ~ Kant ~ Faceclaim ~ LearnToPlay
    • Lilith Mackenzie Victoria ~ 1.3 ~ 21 ~ Status ~ Kant ~ Carmella Rose ~ nobilta
    • Charlotte Jasmine Kleyn ~ 1.5 ~ 16 ~ AK ~ Kant ~ Emma Watson ~ GinnyWeasley8

    Vampiers ~ 7 (4+3)

    • Aaron Sebastian Lukasiak ~ 1.7 ~ 22 (56) ~ Status ~ Kant ~ Ash Stymest ~ Ziegler
    • Jem ~ Pagina ~ Leeftijd ~ Kolonie ~ Neutraal ~ Rob Knighton ~ MabeI
    • Grigori Afanas Andrei Rykov ~ 1.4 ~ 23 (122) ~ Kolonie ~ Kant ~ Faceclaim ~ Syncline
    • Nathanaël "Zach"(ary) Schröder ~ 1.10 ~ 21 (93) ~ Kolonie (Duitsland) ~ Kant ~ Maurice Sinclair ~ Leora
    • Adeline Doan Sandlin ~ 1.11 ~ 23 (130) ~ Status ~ Kant ~ Faceclaim ~ Cahira
    • Alexis Caithlin Ericsen ~ 1.6 ~ 19 (122) ~ Kolonie ~ Kant ~ Faceclaim ~ LearnToPlay
    • Robine Sarah Jackson ~1.6 ~ 15 (228) ~ Kolonie ~ Kant ~ Lindsay Hansen ~ GinnyWeasley8

    Jagers ~ 10 (4+6) ~ VOL!

    • Lev Yevgeny Vasilyev ~ 1.1 ~ 29 ~ Reiziger (Rusland) ~ Tegen EV ~ Ivan N. ~ Murasakibara
    • Iago Sebastian Quill ~ 1.3 ~ 23 ~ Jager (Dubhaile) ~ (tegen EV) ~ Andy Walters ~ Picquery
    • Monroe Douglas Hamillton ~ 1.9 ~ 24 ~ Sniper ~ Kant ~ Faceclaim ~ Vaiana
    • Yerev Sergei Vasilyev ~ 1.10 ~ 27 ~ Reizeiger (Rusland) ~ neutraal ~ Faceclaim ~ Scythe
    • Gereserveerd ~ Pagina ~ Leeftijd ~ Status ~ Kant ~ Faceclaim ~ Ziegler
    • Chara Louise Ackerman ~ 1.10 ~ 21 ~ Jagere (Dubhaile) ~ Voor EV ~ Ashley Moore ~ MabeI
    • Ash(leigh) Theresa xxx ~ 1.4 ~ 19 ~ Status ~ Kant ~ Christina Kartchner ~ Barickson
    • Noora Ingrid Valtersen ~ 1.4 ~ 20 ~ Heler/Leraar (Noors/Zweeds) ~ Kant ~ Isabella Peschardt ~ Tarjei
    • Linez Gabriela Ribeiro ~ 1.6 ~ 22 ~ Jager (Dubhaile/Brazilië) ~ Kant ~ Lais Oliveira ~ Stiles
    • Mæja Sacha Tómasson ~ 1.8 ~ 23 ~ Status ~ Kant ~ Anne Christine Speckhart ~ Marlow



    REGELS
    • De huisregels van Q zijn uiteraard geldig
    • Speeltopic opent op: ??/??/????
    • Maximum 3 rollen, waarvan minimum 2 verschillende wezens
    • Naamsveranderingen doorgeven
    • Geen ruzie OOC
    • OOC duidelijk aangeven
    • Geen rollen uit A Bloody Mess (de RPG's lopen in tijd ongeveer tegelijk).
    • (Liefst) in post vermelden: wie? waar? Wezen? Interactie met wie?
    (eventueel: leeftijd, gemoed, outfit,...)
    • Ik (MabeI), Yashiro en Ilvermorny
    • Veel plezier!!


    FAQ
    • Weten alle mensen van bestaan van de weerwolven/vampieren?
    Nee, de monsterwereld is over het algemeen niet gekend bij de gewone mensen.


    Rollentopic ~ Praattopic 1|2 ~ Speeltopic

    [ bericht aangepast op 18 jan 2017 - 22:05 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Morticia schreef:
    (...)
    Wat Mabel zegt, inderdaad eww. Ik kan nooit begrijpen hoe iemand dat lekker vind. Maar mhm, als hij geen vampier was, zou Ronan het hoogstwaarschijnlijk nog wel enigszins accepteren, al is hij ook niet zo dol op anijsmelk. Nice try, tho.

    Oh. Ik blame mijn brein dat al sinds eind december 2016 meer pudding als brein is (studeren) en ik was met mijn profiel bezig oops. Als ik dat af heb kijk ik er even naar :3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

          @ Leora—— Dat moeten dan verdomd lekkere hondenkoekjes zijn. Het liefst met bacon, ik zou maar alvast op zoek gaan.
    Nee hoor, maar liever jij dan ik, liever jij dan ik. . .
          @ Mabel—— I'm prepared. Waar zijn de persona's nu? :'D
          @ Murasakibara—— Kan gebeuren. Ik wacht af!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
          @ Leora—— Dat moeten dan verdomd lekkere hondenkoekjes zijn. Het liefst met bacon, ik zou maar alvast op zoek gaan.
    Nee hoor, maar liever jij dan ik, liever jij dan ik. . .
          @ Mabel—— I'm prepared. Waar zijn de persona's nu? :'D
          @ Murasakibara—— Kan gebeuren. Ik wacht af!


    All of them? Want dan moet ik eventjes zelf gaan verzamelen xd


    Mhm?

    MabeI schreef:
    (...)
    All of them? Want dan moet ik eventjes zelf gaan verzamelen xd

    Degenen die je weet dan. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Eens zien;

    Zotikos (Timo), Ravelyn en Astro zijn in een restaurant en hebben het zover ik door heb, nog wel vrij gezellig.
    Theo, Zach, Aaron en Adeline zijn in een verlaten hostel en daar lopen de spanningen hoog op.
    Monroe, Dallis, Alexis en Jem hebben een confrontatie in een straat, vlakbij een club.
    Lev, Yerev, Lin en Chara zijn in het jagersgebouw, en enkelen van hen zijn van plan dat te verlaten, terwijl anderen dat niet van plan zijn, maar hun plan maakt toch geen zooi uit, dus ze gaan waarschijnlijk wel mee.
    Dante en, oh help, Eilidh(?) zijn ook bij elkaar en door de straten aan het struinen.

    De anderen weet ik echt niet meer, sorry :/ Het kan ook zijn dat ik hier iets fout heb gezet xd.


    Mhm?

    Ik wacht op een Aaron postje ^^ come to me me hèhè c:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    @ Mabel: Nog bedankt voor dat!

    Zijn er mensen die Ronan willen ontmoeten?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    @ Mabel: Nog bedankt voor dat!

    Zijn er mensen die Ronan willen ontmoeten?


    Willen wel (:
    Maar ik denk dat mijn personages al met vrij veel mensen bezig zijn, helaas :c
    Als niemand kan, dan wil ik Jem wel in één van de volgende posts proberen los te schrijven, tho.


    Mhm?

    MabeI schreef:
    (...)
    Willen wel (:
    Maar ik denk dat mijn personages al met vrij veel mensen bezig zijn, helaas :c
    Als niemand kan, dan wil ik Jem wel in één van de volgende posts proberen los te schrijven, tho.

    Maakt niet uit. (:

    Iemand anders?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Maakt niet uit. (:

    Iemand anders?


    Mijn personage zit helaas ook even vast , sorry :/


    We kunnen eventueel wel een relatie zoeken voor ze? (Monroe is een jager, dus veel heeft hij niet echt met de wezens )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Morticia schreef:
    (...)
    Maakt niet uit. (:

    Iemand anders?

    Beetje afhankelijk van Lev's reactie, kan ik Yerev ook wel vrij schrijven, geen probleem! Hij is wel impulsief/ongeduldig genoeg om er vandoor te gaan c:

    Vaiana schreef:
    (...)
    Mijn personage zit helaas ook even vast , sorry :/

    We kunnen eventueel wel een relatie zoeken voor ze? (Monroe is een jager, dus veel heeft hij niet echt met de wezens )

    Dat kan, geen probleem.

    HA, dus meer 'haat' relaties voor Redmond. Dat zal een groot feest worden, dan mag straks niemand hem (en omgekeerd). Maar kunnen we doen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Verdigris schreef:
    (...)
    Beetje afhankelijk van Lev's reactie, kan ik Yerev ook wel vrij schrijven, geen probleem! Hij is wel impulsief/ongeduldig genoeg om er vandoor te gaan c:

    ^^ Dat zou ik wel waarderen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Dat kan, geen probleem.

    HA, dus meer 'haat' relaties voor Redmond. Dat zal een groot feest worden, dan mag straks niemand hem (en omgekeerd). Maar kunnen we doen.


    Jem is een vampier, maar hij is nogal onverschillig over bijna alles + Hij vervoert soms ook wel eens weerwolven met zijn bus, dus daar kunnen we ook iets mee doen? Moest je behoefte hebben aan een niet haat relatie xd


    Mhm?

    MabeI schreef:
    (...)
    Jem is een vampier, maar hij is nogal onverschillig over bijna alles + Hij vervoert soms ook wel eens weerwolven met zijn bus, dus daar kunnen we ook iets mee doen? Moest je behoefte hebben aan een niet haat relatie xd

    Het zou wel fijn zijn als hij minstens één relatie zou hebben die niet op haat gebaseerd is, maar hij heeft zelf ook geen goed beeld over andere wezens (mensen incl.) dus in dat geval begrijp ik het wel weer.


    Quiet the mind, and the soul will speak.