• ASHES TO DUST
    Wanneer zelfs het licht de duisternis niet verjaagt...


    Wanneer de leider van de Centrale Kolonie vermoord wordt, breekt er langzaam maar zeker een chaos los. Vampiers houden zich niet meer aan het Eerste Verdrag en de Jagers hebben plots hun handen vol. De angst is bij de één verdwenen en rijst bij de andere. De nauwkeurige samenleving in Europa valt langzaam in duigen en het is niet meer duidelijk wie vriend of vijand is.

    Dubhaile, de plaats waar het allemaal begon en nu dreigt te eindigen. De basis van de Centrale Kolonie is in rep en roer, zoekend naar een manier om zich van de Jagers en overgebleven voorstanders van het Eerste Verdrag te ontdoen. Ondertussen probeert de Jagergemeenschap in het stadje stand te houden. En er is ook nog een derde partij; de roedel weerwolven weet niet welke kant te kiezen. Zijn ze tegen de Jagers, of tegen de vampiers? Doen ze mee met de dreigende oorlog, of houden ze zich er buiten? Kunnen ze zich er überhaupt buiten houden? Zal de orde stand houden, of breekt de chaos opnieuw los. Eén ding is zeker;

    als er niet snel iets gebeurt, zal de zon voor een lange tijd ondergaan.

    EVEN EEN BEDANKJE


    Om te beginnen wil ik even alle eer geven aan wie het toekomt. Deze Wereld heb ik namelijk niet alleen in elkaar geflanst, Marthe heeft me hierbij enorm veel geholpen, en het is dan ook een creatie van ons tweeën te noemen. De basis legde ik met een vorige RPG, en samen hebben we het daarna verder uitgewerkt voor ons verhaal.
    Ook is er nog een plaatsje voor Xanthe, die me heeft geholpen met het nalezen van de informatie en de Russische tak van de Jagers meer heeft uitgewerkt.
    Aan alletwee mijn patatjes: Thanks a lottle!

                                                                                                                                       
    INFORMATIE
    Omdat dit zo goed is uitgewerkt (brag brag), staat alle informatie in een story. Het is zeker niet de bedoeling dat jullie alles vanbuiten leren en onthouden, nee, het is echt puur een bron van informatie. Ik heb uitgebreide hoofdstukjes die je best ooit wel eens even doorleest, en de samenvattingen voor als je er een snelle kijk op wil werpen. Je doet het vooral op je eigen tempo, en je mag altijd dingen vragen. Als je iets niet snapt, of er klopt iets niet, sta ik altijd paraat!
    Story
    • Dubhaile: Uitgebreid & Samenvatting
    • Weerwolven: Uitgebreid & Samenvatting
    • Vampiers: Uitgebreid & Samenvatting
    • Jagers: Uitgebreid & Samenvatting

    BESCHIKBARE ROLLEN
    • Je kan een vampier, weerwolf of Jager nemen als rol. Alles wat beschreven staat, is van toepassing en mag je dus gebruiken. Leiders, onderdeurtjes, buitenstaanders, alles mag (tenzij deze hieronder staat.). Ik vraag je wel om het liefst binnen Europa (of toch de grenzen van de Centrale Kolonie) te blijven.
    • Niet beschikbare rollen:
          - T. Magen
          - Helias Vanparys
          - Jiro Hirumo
          - Andere vampiers die de Grote Genocide als vampier hebben meegemaakt.
          - Rollen van de vorige RPG (dit geldt voor iedereen, inclusief mezelf. Referenties zijn wel toegelaten.)
    • Als je meer uitleg bij een rol nodig hebt, laat het me dan weten.


    INVULLIJSTJE
    Je hoeft al deze puntjes niet echt als aparte puntjes te verwerken in je rol, ik ben tevreden wanneer alles wat hieronder staat er in wordt gezet. De extra is ook volledig vrij te kiezen.

    • Naam
    • Wezen
    • Status:
          - Vampier: Kolonie (hoe hoog op de ladder) of Zwerver
          - Weerwolf: Welke kring (of eventueel welke roedel)/ Rogue
          - Jager: Welk kwartier + Afgestudeerd + Functie
    • Leeftijd: Onbeperkt
          - Vampiers: Echte leeftijd mag niet meer zijn dan 827 jaar vampier zijn (dus na 1189 veranderd) want er zijn er maar heel weinig die de GG overleefd hebben en nu nog rondlopen, en die zijn (sorry) al allemaal bepaald voor de story.
    • Woonplaats
    • Innerlijk: Hoe je het doet, mag je kiezen, maar geef liefst een beetje uitleg (kan ook bij geschiedenis) dat we wat meer weten dat je personage koppig is. (Je kan bijvoorbeeld koppig zijn op verschillende manieren).
    • Uiterlijk:
          - Vampiers: Vergeet de voedingstanden niet en eventueel ook hoe hij/zij eruit ziet wanneer ze een tantrum doormaken.
          - Weerwolven: Je mag (maar dat hoeft niet perse) de wolfvorm ook beschrijven, maar gebruik hier geen foto bij (toch niet zonder uitleg), aangezien de weerwolven er niet als gewone wolven uitzien.
    • Geschiedenis:
          - Vampier: Zijn/haar dood + Para en eventuele Subs.
          - Weerwolf: Eventueel de eerste verandering.
          - Jager: Partner(s) en eventueel de mijlpalen die hij/zij al behaald heeft.
    • Extra:
          - Guilty pleasures
          - Mistalenten
          - Geheimen
          - Verslavingen
          - Likes
          - Tics
          - Angsten
          - Dislikes
          - Talenten
          - Talen
          - Geaardheid
          - .... Je mag hier bijzetten wat je maar wil.
    • Relaties:


    EIGENLIJKE ROLLEN
    VAMPIERS EN WEERWOLVEN ZIJN NOG BESCHIKBAAR

    Weerwolven ~ 8 (4+4)

    Astro Caelen Atchison ~ 1.8 ~ 22 ~ Status ~ Kant ~ Ruben Pol ~ Nomophobe
    Zotikos "Timo" Reigan Savas-Green ~ 1.1 ~ 22 ~ Rogue ~ Kant ~ Luke Powell ~ Pickett
    Theodore Wyatt Atkinson ~ 1.7 ~ 21 ~ KK ~ Kant ~ Jay Alvarrez ~ greenlight22
    Dante Irving ~ 1.9 ~ 24 ~ BK ~ Kant ~ Faceclaim ~ Tarjei
    Gereserveerd ~ Pagina ~ Leeftijd ~ Status ~ Kant ~ Faceclaim ~ Nerwen
    Eilidh Frazier ~ 1.7 ~ 19 ~ KK ~ Kant ~ Elizabeth Turner ~ Stiles
    Ravelyn Valora Kaisen ~ 1.6 ~ 17 ~ BK ~ Kant ~ Faceclaim ~ LearnToPlay
    Lilith Mackenzie Victoria ~ 1.3 ~ 21 ~ Status ~ Kant ~ Carmella Rose ~ nobilta
    Charlotte Jasmine Kleyn ~ 1.5 ~ 16 ~ AK ~ Kant ~ Emma Watson ~ GinnyWeasley8

    Vampiers ~ 7 (4+3)

    Aaron Sebastian Lukasiak ~ 1.7 ~ 22 (56) ~ Status ~ Kant ~ Ash Stymest ~ Ziegler
    Jem ~ Pagina ~ Leeftijd ~ Kolonie ~ Neutraal ~ Rob Knighton ~ MabeI
    Grigori Afanas Andrei Rykov ~ 1.4 ~ 23 (122) ~ Kolonie ~ Kant ~ Faceclaim ~ Syncline
    Nathanaël "Zach"(ary) Schröder ~ 1.10 ~ 21 (93) ~ Kolonie (Duitsland) ~ Kant ~ Maurice Sinclair ~ Leora
    Adeline Doan Sandlin ~ 1.11 ~ 23 (130) ~ Status ~ Kant ~ Faceclaim ~ Cahira
    Alexis Caithlin Ericsen ~ 1.6 ~ 19 (122) ~ Kolonie ~ Kant ~ Faceclaim ~ LearnToPlay
    Robine Sarah Jackson ~1.6 ~ 15 (228) ~ Kolonie ~ Kant ~ Lindsay Hansen ~ GinnyWeasley8

    Jagers ~ 10 (4+6) ~ VOL!

    Lev Yevgeny Vasilyev ~ 1.1 ~ 29 ~ Reiziger (Rusland) ~ Tegen EV ~ Ivan N. ~ Murasakibara
    Iago Sebastian Quill ~ 1.3 ~ 23 ~ Jager (Dubhaile) ~ (tegen EV) ~ Andy Walters ~ Picquery
    Monroe Douglas Hamillton ~ 1.9 ~ 24 ~ Sniper ~ Kant ~ Faceclaim ~ Vaiana
    Yerev Sergei Vasilyev ~ 1.10 ~ 27 ~ Reizeiger (Rusland) ~ neutraal ~ Faceclaim ~ Scythe
    Gereserveerd ~ Pagina ~ Leeftijd ~ Status ~ Kant ~ Faceclaim ~ Ziegler
    Chara Louise Ackerman ~ 1.10 ~ 21 ~ Jagere (Dubhaile) ~ Voor EV ~ Ashley Moore ~ MabeI
    Ash(leigh) Theresa xxx ~ 1.4 ~ 19 ~ Status ~ Kant ~ Christina Kartchner ~ Barickson
    Noora Ingrid Valtersen ~ 1.4 ~ 20 ~ Heler/Leraar (Noors/Zweeds) ~ Kant ~ Isabella Peschardt ~ Tarjei
    Linez Gabriela Ribeiro ~ 1.6 ~ 22 ~ Jager (Dubhaile/Brazilië) ~ Kant ~ Lais Oliveira ~ Stiles
    Mæja Sacha Tómasson ~ 1.8 ~ 23 ~ Status ~ Kant ~ Anne Christine Speckhart ~ Marlow



    REGELS
    • De huisregels van Q zijn uiteraard geldig
    • Speeltopic opent op: ??/??/????
    • Maximum 3 rollen, waarvan minimum 2 verschillende wezens
    • Naamsveranderingen doorgeven
    • Geen ruzie OOC
    • OOC duidelijk aangeven
    • Geen rollen uit A Bloody Mess (de RPG's lopen in tijd ongeveer tegelijk).
    • (Liefst) in post vermelden: wie? waar? Wezen? Interactie met wie?
    (eventueel: leeftijd, gemoed, outfit,...)
    • Ik (MabeI), Yashiro en Ilvermorny
    • Veel plezier!!


    FAQ
    Weten alle mensen van bestaan van de weerwolven/vampieren?
    Nee, de monsterwereld is over het algemeen niet gekend bij de gewone mensen.


    Rollentopic ~ Praattopic 1|2 ~ Speeltopic

    [ bericht aangepast op 18 jan 2017 - 22:05 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    MabeI schreef:
    Jem is dus af ^^

    Ik zoek eventueel:
    - personage(s) die een geheim aan Jem hebben toevertrouwd
    - personage(s) die met hem flirten, ook al heeft dat nauwelijks nut
    - een personage dat er zowaar in geslaagd is om er toch een leuke nacht mee te hebben (of dag, maakt voor hem niet echt uit)
    - Jager(s) die hem uit zijn bus proberen te lokken wanneer hij uit de vampierzone is, om hem dan dus gerechtvaardigd te kunnen vermoorden.
    - personage(s) die hem gebruiken als uitlaatklep en dus eigenlijk heel veel aan hem hebben, al is de relatie niet wederzijds
    - Wat je je maar kan bedenken ^^


    Ik heb Adeline voor je ?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Got Monroe?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MabeI schreef:
    Jem is dus af ^^

    Ik zoek eventueel:
    - personage(s) die een geheim aan Jem hebben toevertrouwd
    - personage(s) die met hem flirten, ook al heeft dat nauwelijks nut
    - een personage dat er zowaar in geslaagd is om er toch een leuke nacht mee te hebben (of dag, maakt voor hem niet echt uit)
    - Jager(s) die hem uit zijn bus proberen te lokken wanneer hij uit de vampierzone is, om hem dan dus gerechtvaardigd te kunnen vermoorden.
    - personage(s) die hem gebruiken als uitlaatklep en dus eigenlijk heel veel aan hem hebben, al is de relatie niet wederzijds
    - Wat je je maar kan bedenken ^^


    Ik heb Robin?

    Astro is also available


    I just caught the wave in your eyes

    Oké, guys, jullie kennen jullie personages beter dan ik, dus het zou helpen als je een optie eruit pakt (;


    Mhm?

    MabeI schreef:
    Jem is dus af ^^

    Ik zoek eventueel:
    - personage(s) die een geheim aan Jem hebben toevertrouwd
    - personage(s) die met hem flirten, ook al heeft dat nauwelijks nut
    - een personage dat er zowaar in geslaagd is om er toch een leuke nacht mee te hebben (of dag, maakt voor hem niet echt uit)
    - Jager(s) die hem uit zijn bus proberen te lokken wanneer hij uit de vampierzone is, om hem dan dus gerechtvaardigd te kunnen vermoorden.
    - personage(s) die hem gebruiken als uitlaatklep en dus eigenlijk heel veel aan hem hebben, al is de relatie niet wederzijds
    - Wat je je maar kan bedenken ^^


    Iago probs. :3

    I should write


    help

    Picquery schreef:
    (...)

    Iago probs. :3

    I should write


    you obv should <3


    Mhm?

    MabeI schreef:
    Jem is dus af ^^

    Ik zoek eventueel:
    - personage(s) die een geheim aan Jem hebben toevertrouwd
    - personage(s) die met hem flirten, ook al heeft dat nauwelijks nut
    - een personage dat er zowaar in geslaagd is om er toch een leuke nacht mee te hebben (of dag, maakt voor hem niet echt uit)
    - Jager(s) die hem uit zijn bus proberen te lokken wanneer hij uit de vampierzone is, om hem dan dus gerechtvaardigd te kunnen vermoorden.
    - personage(s) die hem gebruiken als uitlaatklep en dus eigenlijk heel veel aan hem hebben, al is de relatie niet wederzijds
    - Wat je je maar kan bedenken ^^


    Probs this :') Monroe haat alle vampieren tbh


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    (...)

    Probs this :') Monroe haat alle vampieren tbh


    Make it a complot >: D
    Kidding, ik kan me wel voorstellen dat er wel wat Jagers zijn die het op Jem gemunt hebben xd

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 19:19 ]


    Mhm?

    @Mabel

    Misschien kan Robin zich bij Jem vertrouwd voelen en wat opener en vertrouwelijker dan normaal is?

    MabeI schreef:
    (...)

    Make it a complot >: D
    Kidding, ik kan me wel voorstellen dat er wel wat Jagers zijn die het op Jem gemunt hebben xd


    hahaha :'D tja anders weet ik niet precies wat we zouden kunnen doen tussen een Vamp en Jager


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Is goed voor mij ^^
    Mijn relaties hoeven niet altijd heel diep te zijn, ik weet gewoon graag of ze al op goede of slechte voet staan ^^


    Mhm?

    Relaties:
    ♠ Relatie | Impressie: Zotikos "Timo" Reigan Savas-Green
    Moest Lev deze jongeman tegenkomen, dan zou hij hem ten eerste al niet mogen aangezien hij een weerwolf is. Als tweede punt kan hij niet echt goed om met mensen die dominant en eigenzinnig zijn.

    ♠ Relatie | Impressie: Iago Sebastian Quill
    De twee jagers zitten misschien niet altijd op dezelfde lijn, als ze samenwerken krijgen ze hun boeltje wel opgelost. Lev en Iago werken dan ook aan een plan om die vampier in de bus op te ruimen. De twee kibbelen ook misschien wel meer dan nodig, maar alles wat er in het einde uitkomt is een ingenieus plan waarvan iedereen wel kan zien waarom deze twee eigenlijk compatibel zouden kunnen zijn op jagersgebied.

    ♠ Relatie | impressie: Ashleigh Theresa Santhorpe
    (Kan eventueel haar eens op een poging tot stelen betrapt hebben?)

    ♠ Relatie | Impressie: Noora Ingrid Valtersen
    Deze jongedme toont haar nieuwsgierige kant best graag als je het Lev vraagt, maar ook al kan het hem soms storen, hij kan moeilijk niet van het meisje houden op een vriendschappelijke manier. Ze liggen ook af en toe wel eens in de clinch over de rol van mannen en vrouwen, aangezien de russen heel mannelijk gericht zijn.

    ♠ Relatie | Impressie: Charlotte Jasmine Kleyn
    Het feit dat ze voor Lev een kind is, is al een reden voor hem om haar niet te mogen. Daarbovenop is ze ook nog eens een weerwolf én heeft ze een poging gedaan om hem te benaderen. Heel kort is ze uiteindelijk niet kunnen komen, aangezien Lev's lage aaibaarheidsfactor zijn geweer al schietklaar had voor ze ook nog maar een word kon zeggen. Hij denkt ook dat het kind een doodswens heeft.

    ♠ Relatie | Impressie: Ravelyn Valora Kaisen
    Weerwolf, nog redelijk kinderlijk en eigenwijs, een paar kenmerken waar Lev echt niets mee kan. Zou hij het meisje tegenkomen, zou hij haar waarschijnlijk mijden in het openbaar en liefst ook nog een kogel door haar lijf jagen, eentje maar, want een kind is er niet meer waard.

    ♠ Relatie | Impressie: Robine Sarah Jackson
    15, vampier en houdt zich waarschijnlijk niet aan verdragen. Ze is echt een stoorzender in Lev's ogen en ziet haar liever zonder hoofd dan iets anders. Ze mag dan wel een vampier zijn, hij vindt haar uitermate kinderachtig. Als Lev haar in het openbaar tegenkomt zal hij haar ook altijd alles proberen te ontzeggen aangezien hij goed genoeg beseft dat hij haar zo kan stangen.

    ♠ Relatie | Impressie: Linez Gabriela Ribeiro

    ♠ Relatie | Impressie: Alexis Caithlin Ericsen

    ♠ Relatie | Impressie: Aaron Sebastian Lukasiak

    ♠ Relatie | Impressie: Eilidh Frazier

    ♠ Relatie | Impressie: Theodore Wyatt Atkinson

    ♠ Relatie | Impressie: Astro Caelen Atchison
    Lev komt deze jongeman af en toe wel eens in het openbaar tegen. De rus weet ook dat hij een wezen is en houdt hem dan ook nauwlettend in de gaten als dit voorvalt om te zien of de eerder goedhartig lijkende jongeman geen misstap zet naar een mens toe

    ♠ Relatie | Impressie: Mæja Sacha Tómasson

    ♠ Relatie | Impressie: Dante Irving
    Lev heeft ooit een schermutseling gehad met hem in een bar in Dubhaile en sindsdien is hun relatie er nog niet op vooruit gegaan. Daarnaast hebben ze ook nog eens botsende persoonlijkheden waardoor elke ontmoeting de spanning voelbaar is.

    ♠ Relatie | Impressie: Monroe Douglas Hamilton
    (Weet iets over de moordenaar van zijn broer, ergens een band hierdoor? Klopt het dat zij samen gingen sparren? #GeheugenEnzo)

    ♠ Relatie | Impressie: Chara Louise Ackerman
    Chara is duidelijk nog niet helemaal de sterke hunter die ze hoort te zijn, maar toch koestert Lev vriendschappelijke gevoelens voor het meisje. Ze helpt hem ook met het verbeteren van zijn Engels. Hij weet ook wel dat hij heel sterk op haar overkomt, maar toont ook zijn vriendschap op die manier en door elke keer een zachte 'Davai' te fluisteren als ze op jacht gaan, waarvan zij waarschijnlijk geen idee heeft wat het wil zeggen.

    ♠ Relatie | Impressie: Nathanaël Zachary Schröder
    Lev weet dat hij Monroes broer heeft vermoord en is ook volop aan het jagen op het wezen, aangezien hij het verdrag geschonden heeft en ondanks dat Lev er geen fan van is, wil dit niet zeggen dat hij zich er niet aan houdt. Het is ook de perfecte opportuniteit om echt nog eens een specifiek doelwit te hebben.

    ♠ Relatie | Impressie: Yerev Sergei Vasilyev
    Yerev is zijn jongere broer en partner. Lev wil de jongen altijd beschermen, maar heeft dagelijks meer een speelse en tegelijkertijd ook heel serieuze relatie met zijn jongere familielid. Ze doen ook samen de uitleg voor het verkopen van wapens, wat een serieuze taak is, maar dezelfde avond kan Lev zijn broer ook nog uitlachen met een of andere beschamend feitje dat hij steeds blijft herhalen tegen Yerev. Ze hebben ook een relatie die in balans is en vullen elkaar ook vaak aan in vlakken waar ze tekort komen.

    ♠ Relatie | Impressie: Dallis Elizabeth Blair
    Lev leest haar een beetje te graag de les aangezien ze niet erg goed is in het jagen. Hij zou nooit zijn leven aan haar durven toevertrouwen en kan ook absoluut niet tegen haar grote mond om dan ook nog eens slechte prestaties te zien.

    ♠ Relatie | Impressie: Adeline Doan Sandlin

    ♠ Relatie | Impressie: Jem
    Is met zekerheid op Lev's to kill lijst te vinden, aangezien hij het verdrag soort van overtreed. Hij maakt samen met Iago plannen om deze vampier te kunnen vangen en doden.


    Ik heb mijn relatielijst een update gegeven. Is er nog iemand die ideeën heeft? ^^

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 19:41 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    MabeI schreef:
    Jem is dus af ^^

    Ik zoek eventueel:
    - personage(s) die een geheim aan Jem hebben toevertrouwd
    - personage(s) die met hem flirten, ook al heeft dat nauwelijks nut
    - een personage dat er zowaar in geslaagd is om er toch een leuke nacht mee te hebben (of dag, maakt voor hem niet echt uit)
    - Jager(s) die hem uit zijn bus proberen te lokken wanneer hij uit de vampierzone is, om hem dan dus gerechtvaardigd te kunnen vermoorden.
    - personage(s) die hem gebruiken als uitlaatklep en dus eigenlijk heel veel aan hem hebben, al is de relatie niet wederzijds
    - Wat je je maar kan bedenken ^^


    Ik denk dat Jem & mijn vamp niet gaan passen omdat ze allebei wel haantje de koning willen zijn tbh c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik denk dat Jem & mijn vamp niet gaan passen omdat ze allebei wel haantje de koning willen zijn tbh c;


    Oei, dan heb ik Jem helemaal verkeerd neergezet, want dat wil hij helemaal niet zijn. Denk ik. Wat bedoel je precies met haantje de koning? (x


    Mhm?