• T h e      1 0 0      -      T h e      N e w      S t a r t

    Het verhaal
    De serie gaat over een groep van 100 jongeren die vanaf een ruimteschip, the Ark, naar aarde worden gestuurd. Al ongeveer 100 jaar geleden is de wereld vergaan en niet-leefbaar verklaard. Ze sturen een groep jongeren 100 jaar later naar de aarde om te kijken of de aarde weer leefbaar is. Dit wordt er gedaan omdat de zuurstof en voedsel op het schip opraakt.
    Al meteen de eerste dagen raken de jongeren in gevecht met de zogeheten: Grounders. Zijn wonen van origine al op aarde en hebben een eigen taal en eigen manier van leven. Ze spreken wel Engels, maar houden het liever bij hun eigen taal.
    Nu is er nog een derde groep naar boven gekomen, die oorlog hebben verklaard aan de jongeren van de Ark.Dit zijn de zogeheten 'Mountain Men'. De jongeren hebben na maanden van overleven op de grond al aardig wat vechtskills opgedaan, dus weten wel hoe ze van zich af moeten bijten.
    Een paar van de jongeren hebben zich bij de Grounders gevoegd. Dankzij deze jongeren wordt er een alliantie gevormd met de Grounders en proberen de jongeren van de Ark zich te verdedigen om andere mensen uit het ondergrondse gebouw te redden van de 'Mountain Men'. Op the Ark zijn er ook problemen ontstaan, waardoor er scherpe beslissingen zijn genomen. Er kwam ene groot tekort aan eten, drinken en zuurstof. Alle mensen waren gedwongen te evacueren en met het schip naar de aarde toe te gaan..

    Wie zal er overleven en wie zal zich voegen bij de doden die al zijn ontstaan?


    Regels
    • De gebruikelijke regels van Quizlet
    • Hou je aan het limiet van 200 woorden (mag ook meer zijn)
    • Je hebt maximaal 5 dagen om je rol in te leveren. (Deze regel is er zodat mensen er niet te lang over doen)
    • Bestuur de rol van een ander niet tenzij je toestemming hebt. Vermeldt dit ook onderaan je post i.v.m. verwarring
    • Ga geen ruzie maken. Ik haat ruzie en als je iemand niet mag, prima, maar vecht dat lekker in een dm uit ofzo.
    • Maar natuurlijk boven dat alles, heb veel plezier!



    Rollen
    The 100: {2 : 2}
    Meiden:
    • Alexia "Alex" Smith • 17 jr. • Granian
    • GERESERVEERD VOOR Aglionby
    •

    Jongens:
    • Humphry "Fox" Fulton • 17 jr. • Trigedakru
    • Abel Ambre • 18 jr. • WenseKronik
    •

    Grounders: {2 : 2}
    Meiden:
    • Ashe kom Trikru • 18 jr. • OneHeda
    • Aleksia kom Trikru • 18 jr. • Trishanakru
    •

    Jongens:
    • Rollo kom Trikru • 25 jr. • Shireen
    • Tomac kom Azgeda • 24 jr. • OneHeda
    •

    Invullijst
    Naam:
    Leeftijd: (Liefst 18+)
    Clan: (Grounders of van The Ark)
    Wapen van voorkeur:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis: (Dit kan gaan om de misdaden die je hebt begaan (de jongeren van the Ark zijn allemaal naar aarde gestuurd omdat ze een daad hebben begaan) maar kan ook om keuzes zijn waarom je personage van the 100 juist weg is gegaan.
    Extra informatie:

    [ bericht aangepast op 1 feb 2017 - 22:43 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Zouden de mensen, die hun rol nog niet hebben ingeleverd, dat zo snel mogelijk willen doen.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Kan ik nog een meid van the 100 en op de wachtlijst van een vrouwelijke grounder?

    Girl - Lindsey Morgan

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 19:46 ]


    Cinderella never asked for a prince, she asked for a night off and a dress.

    Zou ik een vrouwelijke dame van the 100 mogen?


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Million_Reasons schreef:
    Kan ik nog een meid van the 100 en op de wachtlijst van een vrouwelijke grounder?

    Girl - Lindsey Morgan


    Ik zet je reservatie voor de vrouwelijke the 100, maar ik ben niet van plan om nog vrouwelijke grounders erbij te doen. Anders komen er echt teveel meiden bij en is niemand die een jongen neemt. Anders komen we in een groot tekort


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Lunea schreef:
    Zou ik een vrouwelijke dame van the 100 mogen?


    Er zijn geen vrouwen meer beschikbaar.
    Het spijt me als je graag een vrouw had gewild.
    Er zijn nog wel veel mannen over


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    OneHeda schreef:
    (...)

    Er zijn geen vrouwen meer beschikbaar.
    Het spijt me als je graag een vrouw had gewild.
    Er zijn nog wel veel mannen over


    Dan denk ik er nog even over na (:.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Lunea schreef:
    (...)

    Dan denk ik er nog even over na (:.


    Laat het me weten zodra je het weet (:


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    AANGEZIEN NIEMAND ZIJN ROLLEN INLEVERT, BEGINT ER EEN RESTART EN WORDEN ALLE ROLLEN VERWIJDERT! ER KAN WEER VOLLOP WORDEN GERESERVEERD!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Sorry? Mijn rol is er gewoon en die houd ik


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn rol is gewoon compleet en ik wil haar graag behouden.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Trigedakru schreef:
    Sorry? Mijn rol is er gewoon en die houd ik


    I second this.


    how dare you speak of grace

    Ik wil graag een jongen (:
    Naam: Abel Ambre
    Leeftijd: Zou 3 dagen voor dat ze naar de Aarde gestuurd waren 18 worden.
    Clan: The Ark
    Wapen van voorkeur: Heeft het niet zo op wapens, maar gebruikt als het moet een dolk om mee te werpen.
    Innerlijk: Abel is een jongen die zichzelf niet bijzonder vindt, hij weet dat hij aantrekkelijk is maar dat boeit hem niet zo. Welbespraakt en af en toe kan hij als een arrogante zak overkomen omdat als hij je niet boeiend vindt hij gewoon wegloopt. Abel is vindingrijk als het om oplossingen bedenken gaat, maar hij zal nooit de show stelen met zijn idee. Het is wel echt een mensen mens, hij omringt zich graag met mensen die hem beter kunnen laten functioneren. Bang voor een grapje is hij nooit, probeert altijd de vrolijke kant in te zien maar op tijden dat het moet is hij erg nuchter.
    Uiterlijk: Abel is 1,80m erg lang, blond krullend haar en een sterke kaaklijn. Hij is redelijk gespierd, doordat hij bij farmstation werkt. Voornamelijk sjouwt hij daar spullen maar hij helpt ook met de planten.
    Geschiedenis: Abel werkt op farmstation, hij was daar aan het experimenteren met planten en toen is er een deel van de oogst mislukt.
    Extra informatie: Zijn voorouders zijn van origine van de Franse Station. Gezien de Franse graag het Franse geslacht wilde behouden proberen ze alleen met Fransen te trouwen. Abel spreekt als tweede taal Frans en gebruikt graag de scheldwoorden hiervan in zijn dagelijks taalgebruik.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2017 - 16:04 ]

    Trigedakru schreef:
    Sorry? Mijn rol is er gewoon en die houd ik


    Ik zou die van mij ook wel willen houden eigenlijk


    We've lived in the shadows for far too long.

    female delinquent? :3


    “Forgive me, for all the things I did but mostly for the ones that I did not.”

    Oké, degene die hun rol willen houden zet ik erbij. (:


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †