• The Hogwarts-Ilvermorny Exchange Program
    you will never be completely at home again, because part of your heart will always be elsewhere.
    that's the price you pay for the richness of loving and knowing people in more than one place.


    Rollen
    Lijst
    Naam:
    Leeftijd: (16-18)
    School:
    Afdeling:*
    Vakken:
    Innerlijk: (probeer er rekening mee te houden dat je personages enigszins op de leeftijd lijkt)
    Uiterlijk
    Geschiedenis/familie: (inc. bloedstatus van je rol).
    Extra: (incl. is je personage voor of tegen de uitwisseling?)

    *één jongen en één meisje per afdeling bij Hogwarts, bij Ilvermorny zijn dit er twee


    Gelieve geen personages uit de boeken of films te maken. "Familie van" kan eventueel, maar ik heb liever dat hier eerst naar gevraagd wordt.

    Vrij: Thunderbird jongen


    Hogwarts VOL
    • Adaeza Davina Kinnaird || Ravenclaw || Ashley Moore || 1.7 || Stiles
    • Arwen Alycante || 17, 7th|| Slytherin || Stephanie Cam || 1.3 || Sempre
    • Naam || Hufflepuff || faceclaim || Wasikowska
    • Naam || Gryffindor || faceclaim || Bellamy_Blake
    • Aristotle Jasper Buchanan || 18, 17th || Ravenclaw || Miles Frank || 1.4 || Tarjei
    • Naam || Slytherin || faceclaim || dubbelstrijder
    • Naam || Hufflepuff || faceclaim || Richonne
    • Zachary Ward || 17 || Gryffindor || Jake Filling || 1.4 || Granian


    Ilvermorny MEISJES VOL
    • Leia something something || Thunderbird || Giza Lagarce || Stiles
    • Margalit "Margo" Chafetz|| Thunderbird || Daria Sidorchuk|| 1.4 || Firgun
    • Naam || Pukwudgie || Rosie Tupper || Marlow
    • Naam || Pukwudgie || Sarah Ellen || Skaikru
    • Maëlle "Mai" Thana de Xauterôt || Wampus || Cynda Mcelvana || 1.4 || Pickett
    • Naam || Wampus || faceclaim || Dougal
    • Ophilia Fran Moriarty|| 17, 7th? || Horned Serpent || Daisy Clementine Smith || 1.3 || Granian
    • Naam || Horned Serpent || faceclaim || PluviophiIe
    • Gavroche 'Ryder' Marius de Xauterôt || Thunderbird || faceclaim || 1.7 || PeterMaximof
    • Issaic Oakes || Thunderbird || faceclaim || 1.6 || Virtues
    • Heath Shacklebolt || Pukwudgie || Reece King || 1.7 || Tarjei
    • Naam || Pukwudgie || faceclaim || Nandu
    • Naam || Wampus || Luke Powell || Marlow
    • Hero Connelly Jenner || Wampus || faceclaim || 1.6 || Ziegler
    • Benjamin ''Ben'' Samuel O' Neill || 17, 7th || Horned Serpent || Lucky Blue Smith || 1.5 || Coronam
    • Eleazar Miles Halifax || 17, 7th || Horned Serpent || Simon Van Meervenne || 1.4 || Barickson
    •


    Regels
    • De huisregels gelden altijd
    • Ruzie alleen IC
    • 16+ is toegestaan, maar geef dit aan boven de post
    • Alleen ik, Stiles, en Lene, Tarjei, maken nieuwe topics aan, tenzij we iemand vragen/toestemming geven een volgend topic te openen
    • Mededelingen in de RPG zullen in rood en dik gedrukt gegeven worden en wij verwachten dat deze gelezen worden.
    • Max. 2 personages p.p. uit verschillende afdelingen
    • Minimaal 250 woorden per post
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's, obvs.
    • Laat het weten wanneer je een tijdje niet kan posten of het druk hebt


    Links
    Praattopic


    [justify]Uitwisselingen in de No-Maj wereld worden steeds populairder, en hoewel de tovenaarswereld kleine uitwisselingen kent, bijvoorbeeld voor The Triwizard Championship, zijn er geen vaste uitwisselingen voor de toverscholen. Daar komt dit jaar echter verandering in. Hogwarts en Ilvermorny zijn de eerste scholen om te gaan samenwerken, dit om de relatie tussen de twee scholen te verbeteren en de studenten kennis te laten maken met een andere cultuur. Acht Hogwarts studenten, en jongen en meisje van elke afdeling, zullen voor een jaar lang naar het Amerikaanse Ilvermorny vertrekken.
    Ilvermorny informatie
    The Castle
    Ilvermorny Castle is gelegen op de top van de hoogste bergtop van Mount Greylock in de Berkshires, West-Massachusetts. Ooit was het kasteel een granieten huisje, gebouwd door de Ierse oprichter van de school, Isolt Sayre en haar No-Maj echtgenoot, James Steward. Toen het uiteindelijk een school werd, werd het huis uitgebreid, tot het uiteindelijk een kasteel werd. Net zoals Hogwarts is het kasteel verborgen door verschillende bezweringen en het wordt daarnaast ook bewaakt door Pukwudgies.
          Het Kasteel is vrij simpel opgedeeld en heeft minder verborgen ruimtes dan Hogwarts. Wanneer je via de oostelijke voordeuren binnengaat, welke versierd zijn met marmeren standbeelden van Sayre en Steward, kom je uit in een ommuurde binnenplaats met drie grote deuren. Één daarvan is een nooduitgang en permanent gesloten, de andere leidt naar de grote centrale toren – de Headmaster’s Office bevindt zich helemaal bovenaan, achter een glasraam met een boom op – en de derde is de officiële ingang. Deze derde deur, tevens de mooist versierde deur, brengt je naar de cirkelvormige inkomhal, waar de Sorting Ceremony elk jaar plaatsvindt.

    Inkomhal
    Op de grond van de inkomhal staat een grote Gordiaanse knoop afgebeeld en de vier grote houten beelden van de verschillende House mascottes staan verspreid in de ruimte. De inkomhal heeft een cirkelvormig balkon, vanaf waar oudere leerlingen de Sorting Ceremony kunnen bekijken, en een glazen koepeldak.
          Recht tegenover de deuren die naar de binnenplaats leiden, bevindt zich nog een stel grote, houten deuren die toegang bieden tot de rest van het kasteel. Achter deze deuren bestaat er een netwerk aan gangen, trappenhallen, lokalen en zalen – waaronder de zaal waar leerlingen hun wand kunnen kiezen – die het kasteel aaneenvlechten.

    Sphere Hall
    Aan de andere kant van het kasteel, het westelijk gedeelte, ligt de Ilvermorny equivalent van de Great Hall: een grote, cirkelvormige ruimte – vergelijkbaar met de inkomhal, enkel een tikkeltje groter – met een glazen dak, magisch betoverd zodat je tijdens de maaltijden de sterrenhemel kan zien. Deze eetzaal, welke de Sphere Hall of gewoonweg de Sphere wordt genoemd (hoewel het geen echte bol is), wordt gebruikt voor feesten, aankondigingen en de drie dagelijkse maaltijden.

    Common rooms
    Elk House heeft een eigen toren en dus ook een eigen common room: Horned Serpent heeft de westelijke toren, Wampus heeft de noordelijke toren, Thunderbird heeft de oostelijke toren en Pukwudgie heeft de zuidelijke toren. Net zoals Hogwarts heeft elke toren één gemeenschappelijke ruimte; deze ruimtes passen zichzelf elk jaar aan, aan de hoeveelheid leerlingen die dat jaar in dat House zitten. Als er dit jaar bijvoorbeeld slechts vijf leerlingen zijn, zal de ruimte veel kleiner zijn dan wanneer er 20 leerlingen zijn. Naast de gemeenschappelijke ruimte heeft elke toren ook twee slaapzalen, één voor jongens en één voor meisjes.

    Uniform
    klik
    Het teken van het huis staat op de blazer, en tevens zijn de mouwen van hun mantels gematched aan het huis. Tijdens de lessen worden de leerlingen geacht om het uniform te dragen. Buiten de lessen om is eigen kleding toegestaan, mits het voldoet aan de voorwaarden.

    The Houses
    Thunderbird ☯ the soul, favors adventurers
    Horned Serpent ♘ the mind, favors scholars
    Pukwudgie ☼ the heart, favors healers
    Wampus ➹ the body, favors warriors

    Rules
    • Ilvermorny heeft een zero-tolerance beleid voor pesten. Dit houdt in dat pesten op wat voor manier dan ook verboden is en pester gepast gestraft worden wanneer dit aan het licht komt.
    • De volgende huisdieren zijn toegestaan: katten, padden, ratten
    • Het is ten strengste verboden om buitenstaanders te vertellen over de locatie van de school, ook aan andere wizards en witches wanneer die niks met de school te maken hebben. Overtreding van deze regel leidt tot onmiddellijke en permanente schorsing.

    Lessen
    Verplichte vakken: Transfiguration, Charms, Potions, Defence Against Dark Arts, History of Magic, No-Maj Studies, Native American Magic.
    Bij de verplichte vakken is het mogelijk om in het Advanced Program (AP) te komen. De mensen die AP volgen, zitten in dezelfde les als de anderen, maar krijgen ingewikkeldere taken en minder begeleiding.
    Keuze vakken: Arithmancy, Divination, Study of Ancient Runes, Care of Magical Creatures, Alchemy, Ancient Studies, Astronomy, Herbology.
    Van studenten wordt verwacht dat ze minstens twee keuze vakken kiezen.
    Extra-curricular activiteiten: Art (No-Maj en Wizard Art), Music (No-Maj en Wizard Music), Quodpot, Quidditch, Cheerleading Studentenraad, Tutoring, Debate Club en School Newspaper
    Vele studenten volgen op zijn minst één extra-curricular activiteit, maar dit is niet verplicht.

    Studenten beginnen doorgaans op Ilvermorny wanneer ze 11 zijn en hebben zeven normale leerjaren. Hierna kunnen ze nog een optionele achtste jaar kiezen, om nog een extra vak te leren of hun niveau omhoog te brengen

    Other
    • Eens in de paar weken worden er uitjes georganiseerd naar de nabijgelegen stad Pittsfield. Dit echter pas vanaf het vierde jaar en er moet toestemming gegeven zijn door de voogd. Daarnaast worden er trips georganiseerd naar Salem.
    De uitwisseling
    Tijdens de uitwisseling mogen de Hogwarts studenten zelf kiezen of ze dezelfde vakken willen blijven volgen, of dat ze nieuwe vakken volgen. Bij dat laatste moeten ze er rekening mee houden dat dit tot vertraging van hun studie op Hogwarts leidt.

    Om de studenten optimaal te laten leren van de uitwisseling, zullen de Hogwarts studenten in de torens van de Ilvermorny studenten verblijven. De verdeling is als volgt:
    Slytherin → Wampus
    Gryffindor → Thunderbird
    Hufflepuff → Pukwudgie
    Ravenclaw → Horned Serpent

    In de RPG volgen we studenten uit het zesde en zevende jaar.



    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 22:38 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    If interested: Issaic op pagina 6 is af ^^

    + Virtues went Josiah

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 23:04 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    We zouden heel graag morgen of donderdag beginnen, dus als iedereen zijn/haar rol tegen dan kan afwerken, zou dat geweldig zijn (:


    kindness is never a burden.

    Ik probeer m'n rol zo snel mogelijk af te maken, heb het nogal druk met werken.

    Ik verander mijn FC trouwens naar Cristine Prosperi


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Guys, het spijt me maar ik ga me moeten terugtrekken uit de RPG.
    Sorry, maar veel succes.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Een vriendin wil miss meedoen. Welke rollen zijn er vrijgekomen?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Als ik het goed heb een Horned Serpent meisje en een Horned Serpent jongen.


    kindness is never a burden.

    Coastline schreef:
    Guys, het spijt me maar ik ga me moeten terugtrekken uit de RPG.
    Sorry, maar veel succes.


    No, staaaaaaay :c


    We've lived in the shadows for far too long.

    Is het okay als ik toch alleen voor de jongen ga? Ik laat het Pukwudgie meisje dan zitten.


    That is a perfect copy of reality.

    Marlow schreef:
    Is het okay als ik toch alleen voor de jongen ga? Ik laat het Pukwudgie meisje dan zitten.


    Geen probleem (:


    kindness is never a burden.

    SPEELTOPIC


    kindness is never a burden.

    VRIJGEKOMEN ROLLEN


    Hufflepuff meisje
    Hufflepuff jongen
    Slytherin jongen

    2 x Pukwudgie meisje
    Horned Serpent meisje
    Thunderbird jongen


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    -

    [ bericht aangepast op 28 jan 2017 - 14:02 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mag ik een hufflepuff meisje?


    Bowties were never Cooler

    Mag ik een thunderbird jongen?

    Prima ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered