• Heyhey,

    Ik val meteen met de deur in huis;
    Wil iemand alsjeblieft die verrekte sneeuwvlokken van mijn scherm halen.

    Ik ben vrij simpel, dus deze rood met witte feestelijkheid leidt me erg af.
    Het lijkt misschien gezanik, maar ik vind het serieus onprettig. Mijn scherm is nogal breed, waardoor ik immens veel rood zie en die tsunami van sneeuwvlokken me de hele tijd aanstaart.

    Even afkloppen;
    Ik doel niet op negativiteit jegens de maker / bedenker ervan. Absoluut niet. Want het is hands off een tof idee om kerstsfeer te creëren. De vlokjes waren een leuk idee, net als alle andere kerstigheid. Dit gaat echt om een persoonlijke smaak; ik had graag de optie gehad om het niet te zien als je er niet van houdt (of bijvoorbeeld wanneer je rood een super onaangename kleur vindt).

    Mocht er al een optie zijn om dit niet te zien (afgezien van je ogen dicht doen of ducttape plakken op de zijkanten van je computerscherm) dan hoor ik het heel graag. Als de vlokjes morgen of overmorgen al weg zijn, vind ik het ook wel prima, maar zouden jullie dan voor volgend jaar willen kijken naar een optie voor users om het uit te zetten?

    Verder chapeau voor de kerstsfeer (:

    Much love,

    Stracciatella / Pralines


    Veni, Vidi, Coffee.

    *huilt omdat haar achtergrond alweer saai en normaal is*

    Ik weet het niet 100% zeker, maar misschien als je je uitschrijft voor de sneeuwballen actie dat ze weg gaan?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ik weet het niet 100% zeker, maar misschien als je je uitschrijft voor de sneeuwballen actie dat ze weg gaan?

    Ik had ze tot een half uur geleden (???) nog wel en heb al een paar dagen de actie uit staan.

    Kijk eens, kun je even nabubbelen en nagenieten. ((:


    Veni, Vidi, Coffee.

    Pralines schreef:
    Kijk eens, kun je even nabubbelen en nagenieten. ((:


    Thank you (huil)

    Agreed.


    Laasyanir schreef:


    Thank you (huil)


    No problem. Anything voor onze President Quizlet 2017.


    Veni, Vidi, Coffee.

    Ik vind het trouwens ook goed als je er een interactieve achtergrond van maakt. Dat je de sneeuwvlokken uit de lucht mag schieten, en once ze allemaal gesneuveld zijn, de achtergrond weer zwart wordt. Daar kan ik me wel in vinden.


    Veni, Vidi, Coffee.

    Volgens mij kan je op ctrl en + drukken en dan wordt je scherm groter (oftewel, minder sneeuwvlokken). Maar aan de andere kant kan het ook vervelend zijn als alles ineens een tandje groter is.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Uhm..


    hihihi


    Veni, Vidi, Coffee.

    Ik vond de achtergrond niet mooi. Maar stoorde me er niet aan. Ben de helft van de tijd toch op de mobiele versie. Ik vond het wel leuk bedacht!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik snap je wel, het rood steekt me echt de helft van de tijd mijn ogen uit, maar op zich vind ik het wel eens iets leuks. Misschien een tip naar volgend jaar toe, een lichtere kleur die aangenaam is voor de ogen of inderdaad een optie om het uit te zetten.


    16 - 09 - '17

    Ik zou wel een soort keuze willen zien dat je, je eigen achtergrond kan instellen. Ik kan me geloof ik nog herinneren dat er vroeger, een hele tijd geleden, dat beschikbaar was. Is dat weer in te stellen?


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    De mobiele versie heeft het niet, dus op je computer de mobiele versie instellen dan maar!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Niet gedacht dat iemand zich eraan kon ergeren, maar ik zou het idd wel leuk vinden als er een optie komt waarin je zelf je achtergrond kan kiezen :D
    (ik vond deze achtergrond ook erg leuk)


    ~My Mind Is Free~