• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    speciaal voor shania

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 13:33 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Pickett schreef:
    Waarom gedragen sommige vrouwen zich dan ook zo fucking onderdanig? Je bent niet afhankelijk van een man, for fucks sake kom eens voor jezelf op.


    i put the fun in funeral

    Zucht.

    De meeste mensen doen aan jaarwensen, ik niet, maar ik zit er toch over na te denken eentje over jou te doen. Dat ik je niet meer in mijn leven laat. Arriverderci, klootzakko.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mama. Zo judgemental. Foei.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Just want to lay down and cry.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Persoonlijkheidstesten doen met mijn ouders lol


    i put the fun in funeral

    Okay Jap ik baal hier echt van. Kutzooi. Kut leven.


    Happy Birthday my Potter!

    See I'm a waste of life
    I should just kill myself
    Yeah, I could slit my wrists
    But it really wouldn't help
    Wouldn't fix my issues


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Baba Yega c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Murasakibara schreef:
    Baba Yega c:


    Heaven is a place that we all have

    scheinheilige mensen

    Dus ik moet naar mijn gedrag kijken, omdat begrijpend lezen te moeilijk is voor jou?

    Meid, kijk eerst even in de spiegel voordat je mij zwart loopt te maken tegen andere mensen. ;-)


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Shownieuwss?????? geen Alan Rickman bij de grote sterren die ons zijn ontvallen dit jaar ????????????


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    And she just wants to feel something and I don't think that's asking for too much..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dougal schreef:
    Shownieuwss?????? geen Alan Rickman bij de grote sterren die ons zijn ontvallen dit jaar ????????????

    Ja dit