• Pukwudgie


    ~Pukwudgie was founded by the No-Maj James Steward, who heard stories about the Pukwudgie from his wife~


    Deelnemers van Pukwudgie
    Username
    ~ Hypergraphia
    ~ Jethro
    ~ Lockhart
    ~ Richonne
    ~ DreamerN
    ...
    (schuil)Naam
    ~ Carianne
    ~ Kim
    ~ Femke
    ~ Laura
    ~ Nathalie
    ...
    Dit zijn de Pukkies
    Mijn naam is Carianne, ik ben 13 jaar en ook stiekem een Thunderbird. Echter was de test op Q Pukwudgie dus ik koos voor Pukwudgie want Pukwudgie klinkt gewoon bae. dit is echt totale onzin, maar idc
    Pottermore vindt dat ik een rasechte Slytherin ben, maar de testen op Q vinden dat ik een Ravenclaw of Gryffindor ben.

    Ik ben Kim en ik ben volgens Pottermore elk Hogwarts house die mogelijk is. Ik zie mezelf altijd meer als een combi tussen Ravenclaw en Slytherin. Ik zie mezelf wel een Pukwudgie, dus daar kan ik me wel in vinden. Ik ben 20 (bijna 21) en doe de studie Communicatie :3

    Mijn naam is Femke, ik ben 19 jaar en stiekem een Thunderbird. Echter leek Pukwudgie mij een stuk leuker, dus daar ben ik voor gegaan.
    Pottermore zegt de hele tijd dat ik een Ravenclaw ben, testen op Quizlet vertellen mij dat ik een Hufflepuff ben, maar ik wil eigenlijk een Gryffindor zijn, dus daar gaan we voor :')

    Ik ben Laura, 22 jaar en een rasechte Hufflepuff. En uit de test van Goldstein kwam dat ik een Pukkiewukkie ben, ondanks dat ik er geen verstand van heb :"D

    Mijn naam is Nathalie, 23 zomers jong en volgens Pottermore een rasechte Pukwudgie. Mijn Hogwarts house is volgens Pottermore Ravenclaw, voormalig Gryffindor. In de Mugglewereld studeer ik Grafische Vormgeving. (:

    ...
    Nieuwe Pukkies worden verzocht zich voor te stellen zodat dat verwerkt kan worden in het topic.


    ~It says Pukwudgie represents the heart and favours Healers~



    Bulletin Board
    Find that Fantastic Beast! ~ Deadlines 18 en 28 Februari
    Deze wedstrijd zou natuurlijk niet compleet zijn zonder een Fantastic Beast opdracht! Het is jullie taak om de Newt Scamander in jullie naar boven te halen en een nieuw soort fabeldier te ontdekken. Wij Amerikanen moeten natuurlijk volledig op de hoogte zijn van hoe dit dier in elkaar steekt en hoe we het in toom kunnen houden in verband met ons Geen Fabeldieren beleid.

    Wat wordt er dus deze opdracht van jullie verwacht:
    1) Bedenk met je House één nieuw soort fabeldier. Voor inspiratie kan je natuurlijk altijd eens kijken hoe J.K. Rowling te werk is gegaan bij alle bekende fabeldieren en Fantastic Beasts and Where to Find Them naslaan.
    2) Vertel mij (en ieder ander die dit tot zich neemt) alles over dit fabeldier. Dit kan op de manier die jullie prettig vinden. Woorden, tekeningen, beelden, filmpjes, alles is toegestaan. Ook hiervoor kan je altijd Fantastic Beasts and Where to Find Them naslaan voor inspiratie.

    Houd er wel rekening mee dat het 28 februari ingediend dient te worden bij mij via een privé bericht en vergeet ook niet 18 februari in te dienen wat jullie op dat moment allemaal al hebben bedacht. Zorg dat je project haalbaar is en voer de ideeën stroom ook daadwerkelijk uit! Anders zou het zonde zijn van die geweldige ideeën.

    Aandachtspunten voor deze opdracht zijn:
    ~ De originaliteit van het fabeldier (Hier zijn punten te verdienen)
    ~ De compleetheid van de gegeven informatie, weet ik nu alles over jullie dier? (Hier zijn punten te verdienen en te verliezen)
    ~ Hoe verzorgder en duidelijker, hoe beter. (Hier zijn punten te verdienen en te verliezen)
    ~ Je kunt bonuspunten verdienen als je fabeldier op de één of andere wijze past bij je House!





    Dit topic maakt deel uit van deze wedstrijd. Nieuwe deelnemers zijn altijd welkom.
    ~The element of Pukwudgie is a heart~






    Als Pukkie moet je je aan de huisregels van Quizlet houden en alle andere regels die op Ilvermorny gelden. Deze regels kan je vinden in het grote wedstrijdtopic.

    About our Common Room and the history of Ilvermorny...
    In het hart van de school, ligt de Common Room van Pukwudgie. Dat is toepasselijk, omdat Pukwudgie het hart vertegenwoordigd. Pukwudgie is de enige Amerikaanse afdeling die zijn naam heeft gekregen door een No-Maj. No-Madges zijn niet-magische mensen en in Groot-Brittanie worden deze mensen ook wel Muggles genoemd.
    Dat de naam van deze afdeling Pukwudgie is, is ook niet heel erg vreemd. Het is deels uit respect voor de Pukwudgies gedaan, die nog steeds op Ilvermorny werken. Pukwudgies zijn ongeveer tussen de 60 en 90 centimeter lang en hebben een grijze huid. Ook hebben ze puntige oren en kunnen met huiselven vergeleken worden. (Dat zeggen we alleen niet hardop). Pukwudgies hebben een felle persoonlijkheid en zijn er op zichzelf. Ze houden van het plagen van mensen, maar helpen ze ook. Daarnaast zijn ze bijzonder gevaarlijk. Een Pukwudgie zou nooit zijn of haar naam vertellen aan een buitenstaander.
    In de Pukwudgie Common Room staat een standbeeld van William de Pukwudgie. William was een Pukwudgie die bevriend was met Isolt Sayre, een van de oprichters van Ilvermorny. Dankzij hem werken er nog steeds Pukwudgies in Ilvermorny. De naam aan deze afdeling is ook deels te danken aan William de Pukwudgie. De man van Isolt Sayre, James Steward, een No-Maj, heeft deze naam aan de afdeling gegeven.
    Om een duidelijk verschil te houden tussen Pukwudgies en de mensen die in deze afdeling zitten, worden de mensen die in deze afdeling zitten Pukkies genoemd.



    ~A famous Pukwudgie was Queenie Goldstein, MACUSA employee~


    Ook toverstokken zijn belangrijk voor Pukwudgies. James Steward, die Pukwudgie zijn naam heeft gegeven en tevens mede-oprichter van Ilvermorny is, was de enige bekende No-Maj die toverstokken kon maken. Ook was hij een lieve vader voor zijn twee geadopteerde zoons en zijn twee biologische dochters.
    Waar James Steward ook heel goed in was, was het bouwen en het uithouwen van steen. Zo is Ilvermorny uiteindelijk ontstaan. Pukwudgie is niet de enige afdeling dat vernoemd is naar een dier. Ook de andere afdelingen van Ilvermorny hebben hun naam te danken aan een dier of wezen dat dichtbij de locatie van Ilvernorny woont/woonde. Chadwick, een van de adopteerde zoons, heeft zijn afdeling Thunderbird genoemd. Webster, de andere geadopteerde zoon, Wampus. James heeft na wat discussies zijn afdeling Pukwudgie genoemd en Isolt heeft haar afdeling Horned Serpent genoemd, naar de eerste toverstok die ze voor haar zoon had gemaakt.
    Isolt en James werden verliefd en adopteerden de twee jongens, Chadwick en Webster die ze gered hadden. Later, toen Ilvermorny al goed aan het groeien was, hebben zij er nog een tweeling bijgekregen. Rionach en Martha. Martha bleek een Squib te zijn. Een Squib, of Snul is een persoon zonder magische krachten die wel een of meerdere tovenaars als ouders heeft.
    Bijna leefden ze nog lang en gelukkig, maar toen kwam de boze tante van Isolt, Gormlaith Gaunt, om de hoek kijken. Ze vervloekte Ilvermorny en wilde Isolt, die oorsprongelijk uit Ierland kwam en James, die oorspronkelijk uit Engeland kwam vermoorden, de school slopen en hun dochters kidnappen. Gormlaith Gaunt plaatste een vloek over James en Isolt, die in een diepe slaap terecht kwamen. Chadwick merkte dit en waarschuwde zijn broer Webster om James en Isolt wakker te maken. Dit lukte Webster niet en door alle rumoer werden de zusjes Martha en Rionach wakker en door de krachten van hun liefde en tranen, eerder James en Isolt weer wakker. Isolt probeerde Gormlaith Gaunt te verslaan, maar dat lukte niet. James had ondertussen hun kinderen meegenomen naar een veilige plek en Isolt kwam hen weer tegemoet. Uit een soort van wanhoop riep ze haar vaders naam, William. Daar verscheen William de Pukwudgie en hij vermoordde Gormlaith Gaunt voor eens en altijd en redde daarmee Ilvermorny.




    ~William the Pukwudgie, saver of Ilvermorny~


    Google Docs document om ideeën bij te houden voor de eerste opdracht.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2017 - 17:50 ]


    Happy Birthday my Potter!

    MT☆☆♡


    all because i liked a girl

    even een snelle MT


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik kom deze afdeling ook joinen!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naam is Carianne ^^


    all because i liked a girl

    Oke lieve Pukkies (dat klinkt echt te schattig). Tot nu toe zijn we een kleine afdeling dus laten we hopen dat het klein maar fijn is^^

    Misschien dat we ons eerst zelf voor kunnen stellen, zodat we weten wie wie precies is? Nieuwe Pukkies kunnen dat dan ook meteen doen^^

    Ik zal beginnen:
    Mijn naam is Femke, ik ben 19 jaar en stiekem een Thunderbird. Echter leek Pukwudgie mij een stuk leuker, dus daar ben ik voor gegaan.
    Pottermore zegt de hele tijd dat ik een Ravenclaw ben, testen op Quizlet vertellen mij dat ik een Hufflepuff ben, maar ik wil eigenlijk een Gryffindor zijn, dus daar gaan we voor :')
    Vanavond ga ik mijn username aanpassen en zal ik dat ook even melden^^
    Verder weet ik niet precies wat ik moet vertellen. Misschien dat ik later nog op iets kom.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Pukkies :') Oke dan zal ik mezelf ook even voorstellen, dus dat is awkward af, haha komt vooral doordat ik niemand hier in het echt heb ontmoet, probs

    Mijn naam is Carianne, ik ben 13 jaar en ook stiekem een Thunderbird. Echter was de test op Q Pukwudgie dus ik koos voor Pukwudgie want Pukwudgie klinkt gewoon bae. dit is echt totale onzin, maar idc
    Pottermore vindt dat ik een rasechte Slytherin ben, maar de testen op Q vinden dat ik een Ravenclaw of Gryffindor ben.
    Meer weet ik niet :')

    Ik heb trouwens even gespiekt bij de mensen bij Thunderbird ik heb gespiekt bij mijn originele afdeling, badass en zij gebruiken een GoogleDocs document. Is dit ook wat voor ons? Zodat je een voorbeeld van de lay-out hebt?


    all because i liked a girl

    Ik sta er nog niet in? ):


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    JamesPotter > No_Maj


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    OKE ik sta erbij. HOE gaan wij winnen, als kleine maar fijne afdeling? :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Richonne schreef:
    OKE ik sta erbij. HOE gaan wij winnen, als kleine maar fijne afdeling? :"D


    Google Docs document?


    all because i liked a girl

    Lijkt mij het slimst ja! Daarbij kan ik de beginpost gewoon aanpassen, dus als er een nieuw topic komt, is het misschien slim als een van jullie hem opent. Dan kunnen tenminste twee mensen het bericht aanpassen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    No_Maj schreef:
    Lijkt mij het slimst ja! Daarbij kan ik de beginpost gewoon aanpassen, dus als er een nieuw topic komt, is het misschien slim als een van jullie hem opent. Dan kunnen tenminste twee mensen het bericht aanpassen


    Het is niet de bedoeling dat moderators zonder overleg beginposts aanpassen, ook in dit geval niet. Als dit topic vol is, zal het vanzelf in handen komen van degene die hier als laatste iets gepost heeft.


    Happy Birthday my Potter!

    Awh, jammer. Maar we moeten nog een hele hoop kletsen om hem vol te krijgen. Bij de Thunderbirds gaat dat een stukje sneller ;-)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    *Struikelt de common room binnen* Oh hé allemaal, ik kom me ook melden.

    Bij deze stel ik me ook alvast maar even voor;

    Mijn naam is Nathalie, 23 zomers jong en volgens Pottermore een rasechte Pukwudgie. Mijn Hogwarts house is volgens Pottermore Ravenclaw, voormalig Gryffindor. In de Mugglewereld studeer ik Grafische Vormgeving. (:


    Credendo Vides

    Goldstein schreef:
    (...)

    Het is niet de bedoeling dat moderators zonder overleg beginposts aanpassen, ook in dit geval niet. Als dit topic vol is, zal het vanzelf in handen komen van degene die hier als laatste iets gepost heeft.


    Oke, dan zal ik dat niet doen(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!