• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Vallen de Q-schapen je lastig? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Wie is het beste schaap?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik weet nu niet of ik blij moet zijn of niet D:
    Ik wil gewoon naar mijn vriend en niet meer werken. WAAROM TOT TIEN VERDORIE?


    Deep inside, I've never felt alive

    MrGrey schreef:
    (...)

    Thanks. Ik weet het maar ik schrik me elke keer kapot omdat de buren hele harde knal vuurwerk hebben. Ik maak me ook zorgen om mijn vriend want hij is de hele dag niet online en we hadden afgesproken dat hij mij vertelde waar hij heen zou gaan en wat hij zou doen maar hij houd zich er niet aan.

    Same, pfff wat een rot knallen ook! Het enige wat helpt is zodra je een knal hoort die gedachte in je hoofd te nemen.
    Ik snap wel dat je je zorgen maakt om je vriend, waarschijnlijk is hij zo bezig met het vuurwerk dat het vergeten is. Ik heb elk fucking jaar weer de struggle dat ik mensen zo vermoeiend vind, dat ik daar als een soort dokter Tinus zit die overal 'hmm-mm' , 'juist' etc. Op antwoord.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Trying sleep with one eye open, crying out enough tears you could fill up the Atlantic Ocean.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ChickenNugget schreef:
    (...)
    Same, pfff wat een rot knallen ook! Het enige wat helpt is zodra je een knal hoort die gedachte in je hoofd te nemen.
    Ik snap wel dat je je zorgen maakt om je vriend, waarschijnlijk is hij zo bezig met het vuurwerk dat het vergeten is. Ik heb elk fucking jaar weer de struggle dat ik mensen zo vermoeiend vind, dat ik daar als een soort dokter Tinus zit die overal 'hmm-mm' , 'juist' etc. Op antwoord.


    Ja ik heb ook de koptelefoon op met keiharde muziek. Ik doe precies hetzelfde, overal ''hmm hmm'' op antwoorden en heftig met mijn hoofd knikken terwijl ik eigenlijk in een andere wereld zit.

    MrGrey schreef:
    (...)

    Ja ik heb ook de koptelefoon op met keiharde muziek. Ik doe precies hetzelfde, overal ''hmm hmm'' op antwoorden en heftig met mijn hoofd knikken terwijl ik eigenlijk in een andere wereld zit.

    Nou ja, dan ben ik ook niet helemaal 100% hehe, ik kan dat gewoon echt niet. En de rest van de familie is juist eh heel erg sociaal lawl


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Wij wensen iedereen op Q een fijne jaarwisseling ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fleimkepa schreef:
    Wij wensen iedereen op Q een fijne jaarwisseling ^^

    [ IMG ]

    Jullie ooook! c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    HEEYYY JUDE


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Wanneer je je kapot lacht om Trumps happy newyears tweet, maar dan realiseer je je dat het geen troll account is en deze man wordt echt president.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Jaime in da houseeeee


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    You are stronger as you feel you are now..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Fleimkepa schreef:
    Wij wensen iedereen op Q een fijne jaarwisseling ^^


    Wat een leuke en gezellige groepsfoto! Jullie ook een gelukkig oud en nieuwjaar gewenst!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De brandweer reed nu al langs :') dr avond begint al goed..


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik wil echt gewoon heel hard huilen en op bed liggen. Ik haat mezelf zo fucking erg.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    20 minuten met de automatische borstel over mijn gezicht. Hemels <3 Alleen is de smaak van reinigingsgel niet zo lekker.