• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Vallen de Q-schapen je lastig? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Wie is het beste schaap?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Er. Zitten. Teveel. Lieve. Mensen. Op. Quizlet. Die. Een. Berichtje. Verdienen.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    Er. Zitten. Teveel. Lieve. Mensen. Op. Quizlet. Die. Een. Berichtje. Verdienen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wat een prachtig lied is telegraph road toch ook


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Goldstein schreef:
    Er. Zitten. Teveel. Lieve. Mensen. Op. Quizlet. Die. Een. Berichtje. Verdienen.

    Jij ook 😊


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    2016, wat een kutjaar.


    Caution first, always.

    Zal ik in de laatste uren van 2016 nog allemaal berichtjes sturen naar lieve mensen of ga ik dat niet doen? ugh.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    Zal ik in de laatste uren van 2016 nog allemaal berichtjes sturen naar lieve mensen of ga ik dat niet doen? ugh.

    Dat levert altijd iets goeds op ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik kan nu officieel niet meer naar huis voor vanavond. Tijd voor de volgende huilbui? Ik ben echt een wrak en ik zal 2017 dan ook wel huilend ingaan.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kunikida schreef:
    Ik kan nu officieel niet meer naar huis voor vanavond. Tijd voor de volgende huilbui? Ik ben echt een wrak en ik zal 2017 dan ook wel huilend ingaan.

    *Hug*


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Allerton schreef:
    (...)
    *Hug*


    Fenks. You're amazing.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik wou maar dat ik al mijn hyperventilatie hier kan luchten en weer normaal kan ademen.

    Kunikida schreef:
    (...)

    Fenks. You're amazing.

    Just want to be there for you when I can hon <3


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ugh. Kill me now.


    The truth is out there.

    2017 gaat echt niet beter worden. Ha ha ha.

    ChickenNugget schreef:
    (...)
    Jij ook 😊


    Nawh (H)
    Maar serieus, ik zit al bijna op 80 mensen voor wie ik een berichtje wil schrijven.


    Happy Birthday my Potter!