• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Vallen de Q-schapen je lastig? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Wie is het beste schaap?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dat het snel voorbij mag zijn....

    Vanavond gaat iedereen in een mooi jurkje maar ik ga lekker in een broek want dan voel ik me fijn(er). Boem.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2016 - 17:29 ]


    Vanavond ook niet thuis. Gaat lekker..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb meer zin in de nieuwe Sherlock aflevering dan in oud en nieuw. :'D

    Krolock schreef:
    Ik heb meer zin in de nieuwe Sherlock aflevering dan in oud en nieuw. :'D


    Same.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik hoop dat ik hem aangeschoten berichten ga sturen. Haha, would be funny

    Hel gaat uitbarsten als ik nu niet kom, maar ik heb er zó'n geen zin in. Ik heb je negen keer 'nee' gezegd en je blijft maar drammen. Als ik niet in de supermarkt naast mijn huisgenoot had gestaan had ik je een tiende keer een 'nee' verteld maar ik had geen zin in de discussie dus heb 'ja' gezegd. Dikke vette spijt. Echt, geen zin.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Moet ik hem blocken zodat hij me geen bericht kan sturen of moet ik juist niet blocken en hem dan uitschelden voor wat voor een ongelofelijke klootzak het is geweest? ik heb namelijk echt behoefte in dat laatste, maar dan moet hij me wel appen. meh ik zie wel.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Muh. Deze verloren vriendschap maakt me nog steeds sad. Wel fijn dat het zo goed met hem lijkt te gaan. Ugh. Oud en nieuw always gets me upset over the most useless shit.


    The truth is out there.

    Allerton schreef:
    Moet ik hem blocken zodat hij me geen bericht kan sturen of moet ik juist niet blocken en hem dan uitschelden voor wat voor een ongelofelijke klootzak het is geweest? ik heb namelijk echt behoefte in dat laatste, maar dan moet hij me wel appen. meh ik zie wel.

    Dat laatste, sowieso

    throw back naar een jaar geleden toen ik echt met veel mensen hiero praatte D: where's everyone at

    Wil iemand voor mij koken? Iemand? Niemand?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Laasyanir schreef:
    (...)
    Dat laatste, sowieso

    Ja he? nu ben ik ook benieuwd of hij iets stuurt want yooo ik wil hem kapotschelden tbh maar niet uit het niets.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben echt kapot misselijk.


    :Y)

    [ bericht aangepast op 31 dec 2016 - 18:17 ]