• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Vallen de Q-schapen je lastig? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Wie is het beste schaap?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Onbekende mensen... *is already so nervous she is feeling like puking*

    [ bericht aangepast op 31 dec 2016 - 18:41 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    Onbekende mensen... *is already so nervous she is feeling like puking*


    IEW PADFOOT HET WAS WEER GEEL WAT DOE JE MIJN OGEN AAN. Gelukkig is het nu grijs.


    Happy Birthday my Potter!

    Hahah,mijn zusje.
    'Ik heb een kleine die om 4 uur wakker was.'
    'Ja, en ik niet, want ik ben niet zo ontzettend stom.' (puh)

    Eerst waren mijn nagels zilver... maar dat haalde ik eraf. Toen werd het zwart... en dat haalde ik er ook af. En nu heb ik dus blanco lange nagels. :')

    Goldstein schreef:
    (...)

    IEW PADFOOT HET WAS WEER GEEL WAT DOE JE MIJN OGEN AAN. Gelukkig is het nu grijs.

    JA SCHEVEN VINGERS EN ZO.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Vandaag/vannacht is het perfecte moment voor aanslagen.

    Ik verveel me echt atm.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2016 - 18:50 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil niet naar buiten vannacht, dus ik doe wel alsof ik bang ben voor vuurwerk.

    Haha the dysphoria is real atm. shoot me. shoot me pls.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    O my god. Ik ben echt fucking bang van die vuurwerk, mijn vader is boos op me, ik zit hier te hyperventileren, mijn familie geeft geen fuck om mij, ik ben helemaal alleen en dan ben je de hele dag niet online en vertel je mij niet wanneer je weggaat etc.

    Broodje bakpouw erbij

    Ik ben het vuurwerk echt nu al helemaal zat :') Ik zie echt het nut er van niet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    MrGrey schreef:
    O my god. Ik ben echt fucking bang van die vuurwerk, mijn vader is boos op me, ik zit hier te hyperventileren, mijn familie geeft geen fuck om mij, ik ben helemaal alleen en dan ben je de hele dag niet online en vertel je mij niet wanneer je weggaat etc.

    Ahws hugs, dat is écht vervelend. Ik kalmeer je hier waarschijnlijk niet mee, maar als je bang bent voor vuurwerk blijf binnen en denk dan maar zo; binnen kan je niks gebeuren.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ChickenNugget schreef:
    (...)
    Ahws hugs, dat is écht vervelend. Ik kalmeer je hier waarschijnlijk niet mee, maar als je bang bent voor vuurwerk blijf binnen en denk dan maar zo; binnen kan je niks gebeuren.


    Thanks. Ik weet het maar ik schrik me elke keer kapot omdat de buren hele harde knal vuurwerk hebben. Ik maak me ook zorgen om mijn vriend want hij is de hele dag niet online en we hadden afgesproken dat hij mij vertelde waar hij heen zou gaan en wat hij zou doen maar hij houd zich er niet aan.

    Het is niet alsof morgen ineens anders en beter is omdat het een nieuw jaar is. Ik kan hier gewoon niet uit komen en het wordt alleen maar erger. Hoe graag ik het ook wil, het lukt mij niet meer om gelukkig en positief te zijn.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.