• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Vallen de Q-schapen je lastig? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Wie is het beste schaap?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    edgy

    It'd kinda hurt if you don't message me today.


    Zo raar om te bedenken dat Australië al in 2017 leeft.

    Mijn kat is nu al zo bang dat ik eigenlijk thuis wil blijven zodat ik de hele avond bij haar kan zitten.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ech


    Caution first, always.

    Ik moet echt mijn bed maar eens uit...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Heeft mijn moeder toch zowaar die kerstactie gewonnen. Heeft ze ook dubbel en dwars verdiend.

    Ben ik de enige die vuurwerk haat?

    MrGrey schreef:
    Ben ik de enige die vuurwerk haat?


    Nop. Tenminste, de knallen zijn terrible.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    (...)

    Nop. Tenminste, de knallen zijn terrible.


    Ja, vooral die 10 jarige jongetjes en het karbidschieten. Ik zag net een klein jochie vuurwerk afsteken onder de auto van de buurman.

    Zin in vandaaaaaag. Marleen and Inge, here I come! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kunikida schreef:
    Alles gaat fout alles gaat fout alles gaat fout


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dougal schreef:
    (...)

    Nop. Tenminste, de knallen zijn terrible.


    De overburen vonden t leuk om op de stoep voor ons huis vele knallen te brengen. Precies voor t raam van t cafe. En laten de meeste honden nu net in de zaal zitten. Arme beesten. Tis hun eerste oudnieuw. We hebben ze wel redelijk schotvast door ze met ballonnen te laten spelen, maar toch is bijvoorbeeld Saartje de Maltezer heel blafferig om de knallen. Gelukkig duiken ze niet bang weg.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    MrGrey schreef:
    Ben ik de enige die vuurwerk haat?

    Ik haat het siervuurwerk niet, de knalvuurwerk (waar ze nu dag en nacht mee bezig zijn) mag van mijn part wel stoppen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Retard