• Ongeveer twee jaar geleden werd er een Groningenmeeting gehouden, waarop we vanzelfsprekend in de HEMA belandden. Op de eerste foto onder de spoiler is een situatie te zien waarin zwaartekracht geen rol lijkt te spelen. Het gesprek dat Nina (Mylintis) en ik toen gevoerd hebben gingen ongeveer zo:

    Nina: Dat kan toch helemaal niet?!
    Margot: Laten we het testen.

    Na twee jaar is het eindelijk zo ver. We zijn vandaag naar de HEMA in kwestie gegaan en hebben alle tompoezen in de vitrine gekocht. Ze bleken een teleurstellend laag aantal voorradig te hebben. Daarom hebben we bij de Albert Heijn nog meer tompoezen gekocht. Hier onder volgt een collectie foto's van ons tompoezenavontuur. We kunnen vooraf vertellen dat de Albert Heijn tompoezen kwalitatief gezien niet onder de naam tompoes vallen. De HEMAtompoezen hadden meer structuur en waren krokant genoeg om er goed mee te kunnen bouwen. De Albert Heijntompoezen bleven hierbij achter, met een teleurstellende vulling en glazuur dat eraf te halen was, waardoor we uiteindelijk genoegen moesten nemen met de Arc de Triomphe. Hieronder kun je van ons hele avontuur meegenieten.






    [ bericht aangepast op 3 jan 2017 - 23:06 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dit is echt... geniaal. :')
    Hebben jullie daarna alles nog opgegeten (Roze spul eerst dan de rest zoals het hoort)?

    [ bericht aangepast op 3 jan 2017 - 23:08 ]

    Hahahaha, hilarisch dit x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Krolock schreef:
    Dit is echt... geniaal. :')
    Hebben jullie daarna alles nog opgegeten (Roze spul eerst dan de rest zoals het hoort)?



    We hebben ze deels gekoeld om later voor consumptie te gebruiken. Nina krijgt er een mee voor haar trip des doods. Dat wil zeggen dat ze vier uur onderweg is.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2017 - 23:15 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Haha, dat ziet er in zijn geheel gewoon uit als een geweldige ervaring. Heel erg bedankt, Margot en Nina, voor jullie bijdrage aan de collectieve kennis van de mensheid: HEMA tompoezen zijn betere bouwblokken dan Albert Heijn tompoezen. Waardevolle info. (fish)

    (En Nina, wat heb jij trouwens een fantastische trui aan, omg.)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha wat een geweldige foto's.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Wat geweldig dit!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    dit is iets wat ik los ook nog zou doen /uittesten/ hahahhaaha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oh mijn God, geniaal! Tompoezen zijn ook echt geweldig, maar een toren us nog beter!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Square schreef:
    Haha, dat ziet er in zijn geheel gewoon uit als een geweldige ervaring. Heel erg bedankt, Margot en Nina, voor jullie bijdrage aan de collectieve kennis van de mensheid: HEMA tompoezen zijn betere bouwblokken dan Albert Heijn tompoezen. Waardevolle info. (fish)

    (En Nina, wat heb jij trouwens een fantastische trui aan, omg.)


    Het was inderdaad een intens mooie ervaring. c: Behalve dus dat de tompoezen van Albert Heijn in kwaliteit echt onder deden van die van HEMA.
    Haha, dank je. De trui maakt me erg gelukkig. Hij steelt wel de show. (Of is de ster van de foto, wat vrij ironisch is omdat mijn hoofd gecensureerd is met een ster aangezien het een oncharmante foto was.)

    Echt heel leuk om jullie enthousiaste reacties te lezen! :Y)

    [ bericht aangepast op 4 jan 2017 - 12:03 ]


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."