• Jullie hebben vast al genoeg van dit soort topics gezien, maar ik zou ook héél graag een cover willen voor mijn SOTY verhaal ^^

    Titel Spel van Bloed, nu staat bloed meer voor "bloedlijn" dan gore of zo, dus het hoeft niet in vlekkerige lettertypes of zo (een rode kleur mag wel gewoon)
    Daaronder graag wat kleiner "Story of the Year"
    Samenvatting Echt een mooie heb ik nog niet, dus het is nog niet heel deftig opgeschreven:

    Virgie is een zestienjarige ADHD'er in New York. Haar tweelingzus, Polly, is dan weer erg rustig, en verbergt zich liever voor de buitenwereld.
    Ik weet nog niet hoe ik dit goed ga opschrijven, maar kortom, komt Virgie er achter dat er een soort Gothic wereld om die van ons heen zit, doormiddel van een demonachtige jongen. Vooral Tijd, Dood, Leven en Muziek spelen een grote rol in het verhaal, er zitten wat flashbacks in eind 1800 tot 1900. (De rest speelt zich gewoon in het nu af, alleen is het nogal ingewikkeld)

    Sorry, het is nu echt heel warrig, ik heb wel een duidelijke verhaallijn maar die kan ik niet heel makkelijk uitleggen, oeps.

    Plaatjes Voor Virgie zou ik graag Emma Watson, Kristine Froseth of Georgie Henley hebben, het liefst een foto waarop ze lachen, ik zal nog voorbeelden zoeken, maar dat is één van de belangrijkste kenmerken. Dat hoort namelijk bij het karakter, gezien ze zo hyper is en vrolijk. De rest mag vrij duister zijn, ik zou een klok of rozen leuk vinden, ik zoek nog voorbeelden voor jullie ^^
    EDIT:
    Virgie 1 (dit is wel een gif)
    Virgie 2
    Virgie 3
    Sfeer Duister, gothic, want onder dat thema doet het verhaal mee en daar gaat het ook wel om.
    Kleurenthema Donkergrijs/zwart en rood. Als dat lukt tenminste, als blauw heel mooi staat vind ik dat ook goed, maar graag niet teveel kleur.

    Het liefste heb ik hem verticaal ^^ Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen!

    [ bericht aangepast op 4 jan 2017 - 15:01 ]


    obsessive rage

    Ik zal zo wat proberen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Thanks alvast ^^

    [ bericht aangepast op 4 jan 2017 - 22:18 ]


    obsessive rage

    -> Slotje op aanvraag


    When time and life shook hands and said goodbye.