• En nu zit ik weer alle liedjes van Het Huis Anubis te luisteren. Help. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Krolock schreef:
    (...)
    Ik juist op Jeroen. Wat zeg dat over mij. :')


    En over mij 🙈


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Krolock schreef:
    Oja, ik keek laatst de dvd van Het pad der 7 Zonden weer... en kwam erachter dat ik destijds een soort crush had op Rohan. :'D


    Oh my God same. Egbert Jan Weeber <3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Frodo schreef:
    Wow nostalgie! Ik had echt zo'n crush op Fabian :')


    Ik ook. Nienke en Fabian waren mijn eerste OTP denk ik haha.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ooit had ik die cd, alle boeken en alles op dvd. Nog steeds spijt dat ik dat heb weggegooid tho. D:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Krolock schreef:
    Oh yes nostalgie <3
    Rip appie though. Toen vond ik het niet leuk meer.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En dat schreef ze op in raadsels, dus wie schuw en listig is: zal ontdekken deze schat ligt hier in het huis Anubis! Een mysterie, duizend vragen dit is het huis Anubis, meer geheimen alle dagen, dit is het huis Anubis. Kom wees dapper en ontrafel de geschiedeniiiiiis, van het huis aaaaaanuuuuubiiiiis! *tu du du du du du du du tu du du du du du du du*

    SIBUNA! Club van de oude wilg.

    I was such a fangirl ;')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    No_Maj schreef:
    En dat schreef ze op in raadsels, dus wie schuw en listig is: zal ontdekken deze schat ligt hier in het huis Anubis! Een mysterie, duizend vragen dit is het huis Anubis, meer geheimen alle dagen, dit is het huis Anubis. Kom wees dapper en ontrafel de geschiedeniiiiiis, van het huis aaaaaanuuuuubiiiiis! *tu du du du du du du du tu du du du du du du du*

    SIBUNA! Club van de oude wilg.

    I was such a fangirl ;')


    all because i liked a girl

    HET HUIS ANUBIS. omg. Dat volgde ik totdat er op een gegeven moment allemaal nieuwe mensen waren. Toen vond ik het niet meer leuk. Had ook al die boeken en filmboeken. (Al weet ik niet meer waar die zijn)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Twee jaar geleden heb ik een keer een video bericht gekregen van de acteur van Fabian, want een vriendin van mij ging hem meeten voor een of andere toneel cursus haha. Hij was echt mijn crush toen ik klein was, ik was echt mega fan en stiekem heb ik het filmpje bewaard omdat ik het toch wel heel erg leuk vond lol.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    Twee jaar geleden heb ik een keer een video bericht gekregen van de acteur van Fabian, want een vriendin van mij ging hem meeten voor een of andere toneel cursus haha. Hij was echt mijn crush toen ik klein was, ik was echt mega fan en stiekem heb ik het filmpje bewaard omdat ik het toch wel heel erg leuk vond lol.


    Zo jaloers op je... Echt waar!


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Pickett schreef:
    Twee jaar geleden heb ik een keer een video bericht gekregen van de acteur van Fabian, want een vriendin van mij ging hem meeten voor een of andere toneel cursus haha. Hij was echt mijn crush toen ik klein was, ik was echt mega fan en stiekem heb ik het filmpje bewaard omdat ik het toch wel heel erg leuk vond lol.


    Dreams coming true.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Krolock schreef:
    (...)
    Ik juist op Jeroen. Wat zeg dat over mij. :')


    Rt


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.