• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.
    Hehehehe


    [ bericht aangepast op 5 jan 2017 - 11:55 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Onverwachts een bezoekje aan Primark gebracht en mezelf verwend met Harry Potter meuk. Heer-lijk!

    [ bericht aangepast op 5 jan 2017 - 14:10 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    huh ik sta in de top — weliswaar met twee kudo's, maar ik sta er in (,:

    Dougal schreef:
    (...)

    Wat. :')


    like I know het was uit de dode hoek en opeens die foto en bleekwater


    Heaven is a place that we all have

    Cool, verneuk jullie spelers maar weer die geen Twitch Prime kunnen krijgen omdat het niet beschikbaar is in vele landen.

    I lead you with hopeless dreams, my brother I was a fool


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Pagu schreef:
    (...)

    like I know het was uit de dode hoek en opeens die foto en bleekwater


    Fijn. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Het is hier al zo gehorig en dan moet je super hard je muziek aanzetten. Nee, want ik woon hier niet. * sarcasm *


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I just want to sleep. All day long. Forever.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2017 - 14:58 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb dinsdagavond gebowld en nu heb ik al twee dagen behoorlijk heftige spierpijn in alleen mijn linker zij, bil en bovenbeen, dus ik hinkel nu telkens half overal heen. Beetje ongemakkelijk dit


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jeetje mineetje wat een potje.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2017 - 15:46 ]

    5 januari. En ik leef nog.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I think that was the realist Instagram post I've ever written.


    kindness is never a burden.

    Fuck, een 5,0. Ik had zó m'n best erop gedaan, echt op mijn werkgroepen na haal ik overal onvoldoendes voor. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dougal schreef:
    (...)

    Fijn. :'D


    nee stiekem niet oh lord


    Heaven is a place that we all have

    Iemand hier is butthurt :W