• Hallo allemaal,

    Deze kerstvakantie heb ik mijn meetinglijst 'even' bijgewerkt (jaar 2014, 2015 en 2016 en een beetje 2017) (typing) Ook heb ik nu aangegeven wanneer ik mensen voor de eerste keer zag.
    Nu is het weer helemaal up to date!

    Klik hier

    Hieruit blijkt dat ik sinds 2008 112 Edit: 115 verschillende mensen gezien heb die actief zijn of waren op Quizlet. Mensen die ik ken via deze mensen maar die zelf nooit actief zijn geweest, al hebben sommige wel een account aangemaakt, heb ik niet meegeteld.

    En dat ik Samantha aka Salaryman (in de blog weergeven met een 1 achter haar naam), al 67 dagen gezien heb. Reken je de logeerpartijen nu als één keer, dan was afgelopen 1 januari 2017 de 50ste keer. We hadden het moeten vieren!

    Er zullen vast foutjes in zitten. Zie jij een foutje? Laat het me weten *O*

    Liefs, Quizlet- en meeting verslaafde Emma

    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 13:58 ]

    Zo leuk dat ik erbij sta *O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Wauw, dat zijn er veel!

    Stiekem was ik mezelf aan het zoeken, gewoon omdat ik helemaal niet meer wist wanneer dat was! Zo fijn dat je dat bijhoudt!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oooh wat ontzettend leuk! Ik voel me vereerd hier tussen te staan.
    En ik wil ook echt naar meer meetings als ik dit zo zie!!!!

    Eén miniscuul foutje dat het haast niet waard is om te vernoemen, maar aangezien je het zelf vroeg: in de lijst met alle namen staat Evie en het is Evi 😝😝

    Ungoliant schreef:
    Oooh wat ontzettend leuk! Ik voel me vereerd hier tussen te staan.
    En ik wil ook echt naar meer meetings als ik dit zo zie!!!!

    Eén miniscuul foutje dat het haast niet waard is om te vernoemen, maar aangezien je het zelf vroeg: in de lijst met alle namen staat Evie en het is Evi 😝😝

    Jaaa ga vaker naar meetings! - moedigt aan-

    Waarom heb ik Evie geschreven? :'D Ik ga het aanpassen!

    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 12:28 ]

    Wat veel Emma! Wauw - dat je dat bij hebt kunnen houden. Ik zou echt alles zijn vergeten tbh.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Impressive! Ik heb nog wat eventuele toevoegingen geplaatst. :'P


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hey maar jij hebt mij een keertje spontaan gemeet haha (alleen was het heel kort) (heb echt geen idee meer wanneer dat nou was :'D )



    Maar daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn Emma wat een lange lijst *-*


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Titel aangepast. ^^ Ziet er leuk uit!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Plisetsky schreef:
    Wat veel Emma! Wauw - dat je dat bij hebt kunnen houden. Ik zou echt alles zijn vergeten tbh.

    De meeste meetings staan in mijn agenda. En dan staat er bijvoorbeeld 'Groningen meeting' en dan ging ik zoeken naar het topic van die specifieke Groningen meeting, wie er precies bij waren.
    Van alle grote meetings heb ik de foto's, op z'n minst een groepsfoto.. behalve de Leidenmeeting uit 2015. Dus ik kan niet met zekerheid meer zeggen wie er precies bij waren uiteindelijk (no_chears)

    Ik moest nu van 3 jaar alles terug zoeken en daar was ik wel even mee bezig :'D

    Derks schreef:
    Hey maar jij hebt mij een keertje spontaan gemeet haha (alleen was het heel kort) (heb echt geen idee meer wanneer dat nou was :'D )



    Maar daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn Emma wat een lange lijst *-*

    Dat. is. waar ook. Oeps.
    Maar we hebben er een topic over gemaakt - wbw -

    Leuk hoor *O*

    Een volgende keer moet je me echt eens leren haken. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Whahaha cool ik ben Leah1, daar moest ik om laxhen xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Whahaha cool ik ben Leah1, daar moest ik om laxhen xD
    (nerd)

    @Erica, dat gaan we doen!

    Oh wat een lekker lange lijst ^^ Ik wil ook wat meer meeten, maar tijd en afstand zijn bitches :c


    Sidera nostra contrahent solem lunamque