• Hallo allemaal,

    Deze kerstvakantie heb ik mijn meetinglijst 'even' bijgewerkt (jaar 2014, 2015 en 2016 en een beetje 2017) (typing) Ook heb ik nu aangegeven wanneer ik mensen voor de eerste keer zag.
    Nu is het weer helemaal up to date!

    Klik hier

    Hieruit blijkt dat ik sinds 2008 112 Edit: 115 verschillende mensen gezien heb die actief zijn of waren op Quizlet. Mensen die ik ken via deze mensen maar die zelf nooit actief zijn geweest, al hebben sommige wel een account aangemaakt, heb ik niet meegeteld.

    En dat ik Samantha aka Salaryman (in de blog weergeven met een 1 achter haar naam), al 67 dagen gezien heb. Reken je de logeerpartijen nu als één keer, dan was afgelopen 1 januari 2017 de 50ste keer. We hadden het moeten vieren!

    Er zullen vast foutjes in zitten. Zie jij een foutje? Laat het me weten *O*

    Liefs, Quizlet- en meeting verslaafde Emma

    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 13:58 ]

    Murasakibara schreef:
    Oh wat een lekker lange lijst ^^ Ik wil ook wat meer meeten, maar tijd en afstand zijn bitches :c


    Dit, plus ik ben soort van bang om te meeten. Iedere keer als er een in de buurt is chicken ik out. :/ Maar meeten klinkt echt super veel plezier, dus kom eens naar Maastricht.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Dit, plus ik ben soort van bang om te meeten. Iedere keer als er een in de buurt is chicken ik out. :/ Maar meeten klinkt echt super veel plezier, dus kom eens naar Maastricht.


    Dat ik de allereerste keer ook, maar als je eenmaal de eerste op een meeting gezien heb, valt het allemaal heel erg mee. Het is hartstikke leuk, gezellig en verslavend!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Oh wauw, dat moet behoorlijk wat tijd hebben gekost! Dat ziet er wel echt erg indrukwekkend uit, jeetje. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Patholoog schreef:
    (...)

    Dit, plus ik ben soort van bang om te meeten. Iedere keer als er een in de buurt is chicken ik out. :/ Maar meeten klinkt echt super veel plezier, dus kom eens naar Maastricht.

    Je zou het écht eens moeten doen. Het is immers vrijwillig en als je het écht drie keer niks vind kan je altijd nog weg gaan. Zeker bij een groepsmeeting kan je gewoon zeggen 'Jo ik vond t tof, ik ga dr vandoor!'. Alleen zie ik dat nooit gebeuren eigenlijk (:
    En echt iedereen hoort er helemaal bij, ook als veel mensen in een groep elkaar nog nooit in het echt gezien heeft. Zoals bij de Antwerpen meeting laatst. Sarina, iemand die mee was maar zelf nog niet actief was op Q, vond het er uit zien alsof iedereen elkaar al jaren kende en al heel vaak gezien had. Dat was dus niet zo ;p

    Oké, klinkt goed. In Februari zal ik meer tijd hebben, dus dan zal ik eens naar een meeting komen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Damn Emma, wat een lange lijst. Ik ging meteen op zoek naar mijn naam, haha.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Dit, plus ik ben soort van bang om te meeten. Iedere keer als er een in de buurt is chicken ik out. :/ Maar meeten klinkt echt super veel plezier, dus kom eens naar Maastricht.

    Ik weet niet of dit creepy overkomt of niet, maar jij studeerde toch in Leuven? Misschien moeten we eens een meeting doen in Leuven. Hoef je in ieder geval niet ver weg te lopen naar je kot als je ons beu bent, lol. :'p


    Take me to wonderland

    Dat de Amsterdam meeting gewoon al bijna 3 jaar geleden is. D;

    En jeetje wat heb jij veel mensen gemeet!!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dysphoria schreef:
    Damn Emma, wat een lange lijst. Ik ging meteen op zoek naar mijn naam, haha.

    (...)
    Ik weet niet of dit creepy overkomt of niet, maar jij studeerde toch in Leuven? Misschien moeten we eens een meeting doen in Leuven. Hoef je in ieder geval niet ver weg te lopen naar je kot als je ons beu bent, lol. :'p

    Jullie zijn elke keer allemaal even belangrijk voor me hoor <3
    Niet dat ik alleen naar meetings ga om deze lijst langer te maken ofzo x'D

    Scribe schreef:
    Dat de Amsterdam meeting gewoon al bijna 3 jaar geleden is. D;

    En jeetje wat heb jij veel mensen gemeet!!

    Ja en een vervolg is er nooit gekomen :( toch niet met ongeveer die mensen

    Krullie schreef:
    (...)
    Ja en een vervolg is er nooit gekomen :( toch niet met ongeveer die mensen


    Ja, dat is wel jammer!
    Ik herinner me ook dat het toen enorm koud was :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Krullie schreef:
    (...)
    Jullie zijn elke keer allemaal even belangrijk voor me hoor <3
    Niet dat ik alleen naar meetings ga om deze lijst langer te maken ofzo x'D

    Ahw, hoe lief, Emma :'D Ik was trouwens ook heel blij dat ik je eindelijk eens in het echt ging meeten.
    Geef toe dat je wel steeds blij bent dat je jouw lijst langer kunt maken? ^^


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    (...)
    Ahw, hoe lief, Emma :'D Ik was trouwens ook heel blij dat ik je eindelijk eens in het echt ging meeten.
    Geef toe dat je wel steeds blij bent dat je jouw lijst langer kunt maken? ^^

    Ja dat wel, elke keer nieuwe mensen ontmoeten en mensen weer zien die positieve energie geven, dat is toch geweldig?!

    Ik vind het leuk dat er hier mensen zijn die zich vereerd voelen dat ze in mn lijstje staan.. ik dacht dat er eerder mensen zouden zijn die bezwaar zouden maken.

    Vincie je staat er in hoor!

    Dit is heel erg nice!


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Dysphoria schreef:
    Damn Emma, wat een lange lijst. Ik ging meteen op zoek naar mijn naam, haha.

    (...)
    Ik weet niet of dit creepy overkomt of niet, maar jij studeerde toch in Leuven? Misschien moeten we eens een meeting doen in Leuven. Hoef je in ieder geval niet ver weg te lopen naar je kot als je ons beu bent, lol. :'p


    Ja, ik dacht dat die er ook ging komen in Februari. Ik weet enkel niet meer wie dat zei. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt