• Welkom op het Adams College!

    Wat spelen wij?

    Wij spelen de leerlingen die op het welbekende Adams College zitten. Midden in het Adams College hangt een lijst, the Kisslist. Het is lijst waar meiden op kunnen staan, hiervoor moet je allereerst een echte beauty zijn. Vervolgens om hoger op de lijst te komen moet je er daadwerkelijk iets voor gaan geven. Wil je hoger op de lijst zul je seks moeten hebben met jongens, jongens die jou hoger op die lijst kunnen plaatsen. Hoog op de lijst staan gaat dus gepaard met vele vrijpartijen. Hoe hoger je op de lijst komt te staan des te betere reputatie je krijgt op het Adams College. Maar gaat het alleen gepaard met een reputatie of ook met een vlaag arrogantie en egoïsme. Op het Adams College zijn twee partijen, een partij die voor the Kisslist is en eentje die er fel op tegen is. Wij spelen de jongens en meiden die voor en tegen the Kisslist zijn.

    Welke rollen?

    We hebben natuurlijk de jongens die voor the Kisslist zijn. Deze zullen er dan ook geen moeite mee hebben om een meisje mee hun bed in te nemen. Zullen bij de 'vergaderingen' zijn over wie er op the Kisslist moet en wie er hoger op zou moeten. Ze zullen de meisjes simpel om hun vingers winden en kunnen net zoveel loze beloftes maken als ze willen, tenslotte zijn zij toch degene die the Kisslist bepalen. Hierdoor zullen de meiden die er graag op willen ook niet heel snel lullige opmerkingen tegen hen maken.

    We hebben de meiden die voor the Kisslist zijn. Zij zullen er alles aan doen om op the Kisslist te komen en als ze hier al op staan om er hoger op te komen. Ze zullen hun eigen trouwste supporter zijn en misschien zelfs anderen uit de 'race' helpen. Ze zullen alles op alles zetten om op die ene plek te komen, nummer 1 van the Kisslist. Ze ontdekken rivalen en vrienden, en naast dat ook nog vele andere dingen zoals liefdesverdriet en soa's.

    Dan hebben we de jongens die fel tegen the Kisslist zijn. Dit zijn allerlei soorten jongens, zo kunnen ze verliefd zijn op een meisje dat graag hoog op de lijst wil staan of omdat ze het gewoon maatschappelijk niet vinden kunnen. Laat je fantasie maar los!

    Als laatste hebben we de meisjes die fel tegen the Kisslist zijn. Dit kan zijn omdat ze niet knap genoeg zijn voor the Kisslist en het daarom nogal een hatelijk principe vinden of omdat ze hun beste vriendinnen kwijt raken aan de lijst, om soa's te ver komen of om hun geliefde jongen terug te krijgen, ook hier geldt laat je fantasie maar los!

    Overig dit kunnen bijvoorbeeld docenten zijn die er een stokje voor willen steken of bezorgde ouders, maar in principe is dit niet een rol die er persé in moet zitten. Het is meer iets voor de mensen die dat misschien leuk lijkt.

    Verhaallijn

    Al jaren lang hangt op het Adams College the Kisslist midden in de aula. Voor vele meiden is het een droom om op deze lijst te komen, een droom die ze dan ook nastreven door seks en plastische chirurgie. Voor slechts 10 meiden is het werkelijkheid, om op de lijst te komen moet je allereerst mooi zijn, alleen de mooie meiden maken kans op een plek op deze lijst. Daarna zal je de droom na moeten streven, een droom die gepaard gaat met een buitengewone hoeveelheid seks. Door deze lijst is de school in twee kanten opgesplitst, een kant die voor de lijst is en een kant die er tegen is. Er ontstaan ruzies en spanningen tussen de twee groepen. De ene wil de lijst vernietigen de andere wil hem niet kwijt. Behalve de oplopende ruzies zijn er ook meer en meer soa's op de school ontstaan. Welke groep zal er winnen? Voor de jongens die voor de lijst zijn is het doel om zoveel mogelijk seks te hebben met de meiden op de lijst. Voor de meiden om zo hoog mogelijk op de lijst te komen. Op iedere dinsdag na school gaan de jongens van de lijst bij elkaar zitten en de lijst bespreken, zij bepalen dan wie er hoger op de lijst moeten, wie erbij moeten komen en wie er afgegooid moeten worden.

    Rollen


    Jongens voor de lijst
    tijdelijke stop!
    Damon Tyler Johnson - Choctaw (.4)
    Jake Cooper - Lunea (.5)
    Timothy Louis Queen - Granian (.6)
    Flyn Lucas Miller - GusWaters (.6)
    Cristiano Elijah Santiago - Cotrona (.7)
    Noah Arthur Graves - Mabel (.7)
    Blaze Miller - undentified - (.9)

    Meisjes voor de lijst
    nog 1 plek
    Cadi Alcina Andromache Pyralis - WrittenWords (.5)
    Elizabeth Watson - MyDreams (.6)
    Rhainnon Winter Solece - Granian (.6)
    Poppy Dalia Rhymes - Westwick (.7)
    Jo Wilson - JoSnape (.7)
    Chardonnay Louise St. Clare - Horsemen (.8)


    Jongens tegen de lijst
    nog 4 plaatsen
    Aidan Sean Adams - Lunea (.7)
    Rye Jørgen Coleman - Perffect (.9)
    Matthew Austin Parker - GusWaters (.9)

    Meisjes tegen de lijst
    tijdelijke stop!
    Annelise Lilly Darnaut - Perffect (.4)
    Lucy Julia Williams - Grimmlove (.7)
    Remi Nevada Niven - Brinvi (.7)
    Charlie Zahra Whelan - Soco (.8)
    Rozelyn Johnson - lilangel (.8)
    Melaina Middlemans - Trishanakru (.8)
    Text - Lilly_Potter - text



    The Kisslist


    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

    {Welke meiden zouden graag een plekje op the Kisslist willen, zet dit dan ook even in je rol. Houd er wel rekening mee dat als je jezelf hoog op the Kisslist plaatst je dame daarvoor al heel wat gedaan heeft en moet blijven doen wil ze haar plek behouden.}

    Invullijstje

    -Naam
    -Geboortedatum
    -Rol
    -Innerlijk
    -Uiterlijk
    -Verleden
    -Relatie's
    -Extra

    Het hoeft niet heel uitgebreid ingevuld te worden, ik heb namelijk besloten dat het een open RPG is en voor iedereen beschikbaar blijft. Ik heb liever dat je wat meer aandacht steekt in je posts dan in het maken van je rol.


    Regels

    -Iedereen mag topics aanmaken, zie je dat een topic vol is geen probleem maak zelf maar gewoon de volgende aan.
    -Geen minimum aantal woorden, ik snap het als je een keer wat minder tijd hebt en dus een kleine post doet, ik heb liever een kleine post dan dat je er helemaal mee stopt!
    -Geen perfecte personages, niemand is perfect.
    -Maak geen ruzie buiten de RPG, in de RPG is natuurlijk wel toegestaan.
    -Als je vragen hebt je kan ze altijd bij mij kwijt.
    -Veel plezier ^^

    Topics

    - Praattopic 1
    -Speeltopic 1!
    -Praattopic 2


    "Pass out, drank, wake up, drank, faded, drank"


    "A girl worth kissing is not easily kissed"


    "To me 'drink responsibly' means 'don't spill'"


    "We are all in the same game; just different levels.
    Dealing with the same hell; just different devils.


    "Some hot rough sex & no thinking would be nice now"


    "I wanna do bad things..."

    [ bericht aangepast op 11 jan 2017 - 11:23 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Granian schreef:
    Zit het dan niet gewoon vol? Anders krijg je denk ik te veel rollen... Wanneer komt het speeltopic eigenlijk?


    Ja nou ik wil het topic beschikbaar houden voor anderen. Zodat er ook gewoon lang in gepost gaat blijven. Dat tweede wou ik vandaag of morgen gaan doen (:.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Heb je nog een jongen tegen de lijst nodig, anders wil ik er wel één maken (: (dan heb ik wel twee rollen als dat geen probleem is).


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Rye Jørgen Coleman

    Algemeen
    Rye Jørgen Coleman
    21 jaar | sterrenbeeld Waterman?
    Studie filosofie | tweede jaar



    Familie en geschiedenis
    Zijn ouders zijn beiden erg lieve mensen. Toch worden ze voor de meesten als raar beschouwd, omdat het kunstenaars zijn, die mentale en culturele eigendommen boven materiële eigendommen zetten. Zo is hun huis sober ingericht, zijn ze veel buiten en vooral altijd bezig: met kunst, muziek, lezen.
          Hun kunst verkocht goed, maar zijn vader moest ernaast toch werken om rond te komen. Zo werkte hij een tijd als boer en tegenwoordig als bouwvakker.
          Zijn ouders waren erg jong toen zij Rye kregen. Ze zaten helemaal in hun eigen artsy wereldje en waren verrukt met het leven dat zij op aarde hadden gezet. Zo hebben zij Rye ook altijd behandeld: als hun alles. Hij kwam niets tekort.
          Toch merkte Rye dat hij anders was dan de andere kinderen op school, vooral in kledingstijl en gedrag. Vooral in de puberteit wilde hij er graag bij horen en zocht dan ook een baantje om zijn eigen stijl te kunnen ontwikkelen.
          Op zijn zeventiende kwam hij hiervan los, hij merkte dat hij mentaal heel anders in het leven stond, dat hij oprecht geïnteresseerd was in filosofie en kon zich niet meer aanpassen aan de norm. Hij koos ervoor om filosofie te gaan studeren en ontwikkelde vervolgens zijn eigen ‘hipster’ stijl.


    Stop saying yes to shit you hate
    Uiterlijk
    Rye is een knappe jongen, maar heeft geen modellenuiterlijk. Door zijn charmante karakter, zijn speelsheid, maar vooral ook zijn lach en doordringende groene ogen, hangt iedereen aan zijn lippen.
          Rye’s kledingstijl is erg belangrijk voor hem. Aangezien hij zijn eigen stijl heeft ontwikkeld met zijn eigen geld en eigen invloeden (zijn ouders vonden dat niet belangrijk genoeg), is hij trots op zijn verschijning. Hij kan intens genieten van een nieuw paar schoenen die helemaal binnen zijn stijl passen.


    Innerlijk
    Vriendelijk
    humanitair
    Eerlijk
    Trouw
    Origineel
    Vindingrijk
    Onafhankelijk
    Intellectueel
    Eigenzinnig
    Weerbarstig
    Dwars
    Onvoorspelbaar
    Kil
    Te onthecht
    Rye is een waterman, een “uitbundige, levendige, exhibitionistische jongeman, die de diepte van zijn persoonlijkheid verhult onder een dekmantel van frivoliteit. Maar ook met een sterke wil en hij is op zijn eigen manier erg krachtig.” (Link)
          Hij vindt het belangrijk om hard te werken, vindt het ook niet erg als hij dit moet doen. Echter vecht hij alleen voor de dingen die hijzelf belangrijk of interessant vindt. Op andere zaken kan hij ongeïnteresseerd overkomen, zelfs lui, maar hij zal beledigd zijn wanneer je hem zo noemt.

    Relaties
    Matthew – vrienden
    Timothy – oude vrienden
    Rhain – vrienden en soms casual seks
    Remi – vrienden


    [ bericht aangepast op 12 jan 2017 - 20:37 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    GusWaters schreef:
    Heb je nog een jongen tegen de lijst nodig, anders wil ik er wel één maken (: (dan heb ik wel twee rollen als dat geen probleem is).

    Nee hoor! Ik heb er zelf ook 2 (:. Als je dat zou doen zou wel echt handig zijn! Hebben we alles een beetje gelijk.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Lunea schreef:
    (...)
    Nee hoor! Ik heb er zelf ook 2 (:. Als je dat zou doen zou wel echt handig zijn! Hebben we alles een beetje gelijk.

    Ik zal wel een jongen tegen de lijst bijnemen dan, ik zal hem meteen even maken (ook al klinkt dat nogal vreemd haha)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind





    Naam
    Matthew Austin Parker
    Hij wordt ook vaak kortweg Matt genoemd.



    Leeftijd
    Matthew is 19 jaar en verjaart op 16 juni.


    Nationaliteit
    Officeel bezit Matthew de Franse nationaliteit maar hij woont ondertussen al 17 jaar in Amerika.

    I didn't believe in magic until I met you

    Rol
    Tegen de lijst.
    Matthew is tegen de lijst. Hij vindt het een degoutant idee om een lijst op te stellen en een wedstrijd te houden om met de meeste mensen naar bed te gaan. Bovendien vreest hij dat er mensen mee zouden doen om populairder te worden.



    Innerlijk
    •Fantasierijk
    In Matthews hoofd ligt er een hele wonderlijke wereld verborgen. Zijn fantasie is enorm en Matthew gebruikt deze ook vaak. Hij vindt het heerlijk om gewoon te fantaseren over dingen die zouden kunnen gebeuren,... Hierdoor kan hij wel eens vreemd overkomen bij anderen die zijn fantasieën niet delen. Met Matthew erbij zal je je nooit vervelen.

    •Ondoordacht
    In het nemen van beslissingen is Matthew nogal ondoordacht en impulsief. Hij kiest gewoon iets zonder daar echt lang over na te denken. Dat kan soms vervelende gevolgen voor hem meebrengen. Sommige beslissingen moeten immers genomen worden op basis van een goed doordachte reden. Langs de andere kant zorgt Matthew zo vaak voor verrassingen die soms positief uitdraaien en soms negatief.

    •Oversociaal
    Matthew heeft graag sociaal contact en zoekt dit daarom ook regelmatig op. Natuurlijk heeft hij goede vrienden waar hij mee kan praten, maar Matthew wil bevriend zijn met iedereen (of toch bijna). Hij zal dus regelmatig op mensen afstappen die hij niet of niet goed kent om zo een gesprek met hen te beginnen. Toch is dit niet altijd gewenst en zorgt Matthews oversociaal gedrag soms voor nare situaties. Niet iedereen apprecieert immers zijn aanwezigheid.

    •Avontuurlijk
    Al van jongs af aan houdt Matthew van avontuur. Hij houdt van de spanning die avonturen met zich meebrengen en de adrenaline die op zo'n momenten door zijn lichaam giert. Hij zal een avontuur dus ook nooit afslaan, zijn nieuwsgierigheid zorgt ervoor dat hij zich bijna niet kan inhouden wanneer hij ergens achter wil komen omdat hij ook dit ziet als een avontuur.

    •Naïef
    Matthew is naïef. Hij gelooft als het ware in de goedheid van de mens. Zo komt hij er meestal pas na een hele tijd achter dat mensen hem gebruiken. Het is redelijk gemakkelijk om Matthew iets wijs te maken, misschien is dat wel te wijten aan zijn grote fantasie, en daarom maken mensen daar ook gebruik van.

    •Vrolijk
    Je zal Matthew bijna altijd met een glimlach tot achter zijn oren zien rondlopen. Hij is opgewekt en vrolijk en laat dat maar al te graag merken.




    And so the adventure begins...

    Geschiedenis
    Matthew is afkomstig uit Frankrijk maar zelf herinnert hij zich niets meer van Frankrijk. Wanneer hij 2 jaar oud was, besloten zijn ouders om te verhuizen naar Amerika en daar heeft Matthew tot nu toe altijd gewoond. Hij kende een redelijk rustige jeugd en had goede vrienden. Hij heeft een oudere broer en twee jongere broers. Dat zorgde ervoor dat er regelmatig kleine woordwisselingen ontstonden in het gezin aangezien de 4 jongens het elkaar soms knap lastig konden maken.


    Uiterlijk
    •Bruine ogen
    •Bruine huidskleur
    •Zwart haar, soms ingevlochten
    •Gemiddelde lengte
    •Brede glimlach
    •Gespierd
    •Vaak kleurrijke kledij of jeans
    •Geen tatoeages
    •Geen grote littekens, wel een paar kleine maar niet enorm duidelijk zichtbaar


    Relaties









    Overig
    •Matthew houdt van slapen
    •Houdt van klassieke muziek, hij vindt moderne muziek ook zeker leuk om op te dansen, maar klassieke muziek is soort van zijn passie. Hij wordt er rustig van en zou er zo een hele dag naar kunnen luisteren zonder het beu te worden
    •Matthew houdt van de geur van gemaaid gras
    •Heteroseksueel

    [ bericht aangepast op 10 jan 2017 - 14:22 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Oké ik heb er persoonlijk altijd een hekel aan als mensen dit zeggen nadat ze zich hebben aangemeld, maar ik denk dat ik me toch uitschrijf. Op het moment doe ik al met redelijk veel rpg's mee en de komende twee weken heb ik niet vreselijk veel tijd dus ik denk dat het beter is dat ik niet mee doe. Ik was een beetje overenthousiast en had al een idee, maar qua tijd komt het me niet geweldig uit dus ik schrijf me maar uit. ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    greenlight22 schreef:
    Oké ik heb er persoonlijk altijd een hekel aan als mensen dit zeggen nadat ze zich hebben aangemeld, maar ik denk dat ik me toch uitschrijf. Op het moment doe ik al met redelijk veel rpg's mee en de komende twee weken heb ik niet vreselijk veel tijd dus ik denk dat het beter is dat ik niet mee doe. Ik was een beetje overenthousiast en had al een idee, maar qua tijd komt het me niet geweldig uit dus ik schrijf me maar uit. ;3


    Oké jammer! Als je later nog mee wil doen mag dat zeker (:.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Blaze Miller

    Egoism —
    It’s not to live the way you want, but make others live the way you want.

    •••

    NAAM
    Blaze Miller

          Blaze • Vuur, Vuurzee
         


    LEEFTIJD
    Tweeëntwintig


    I keep the bad-boy image just to keep my fans happy

    •••

    UITERLIJK
    Blaze is een lange man (185 CM) met een gespierd lichaam door zijn vele kickboks trainingen en workouts. Doordat hij vaak zonder shirt rondloopt is zijn lichaam mooi zon gebruind. Blaze heeft donkerblond haar waar hij meestal wat gel in doet om het in model te houden.
    Blaze heeft donkerblauwe ogen waarmee hij je op zo’n manier aan kan kijken, dat je je blik wel af moet wenden. Zijn ogen zijn over het algemeen emotieloos, hard. Behalve wanneer het op lust aan komt, dat is de enige vorm van emotie die te herkennen valt in zijn ogen. Doordat hij moeilijk te doorgronden is zijn leugens vertellen voor hem een eitje.
    Vaak valt er bij Blaze wat lichte baardgroei te zien op zijn gezicht.



    INNERLIJK

    laat geen emoties en gevoelens zien | altijd zin in seks | arrogant as fuck | cold as ice | bekritisserend naar anderen | kent geen liefde en weet niet hoe hij dit moet geven | egocentrisch | vertrouwd niemand | flirt met alles wat borsten heeft | hardwerkend | onafhankelijk | houdt van aandacht | eenzaam | houdt van uitdagingen | manipulatief | te veel zelfvertrouwen | hard naar anderen | eerlijk |

    Blaze is een echte badboy en daar geniet hij van. Liefde is een woord wat voor hem geen betekenis heeft. Hij heeft het nooit gekend en wil het ook niet meer leren kennen. Hij is erg hard naar anderen toe, maar wel eerlijk. Vraag je naar zijn mening? Dan kan je die krijgen ook, overigens ook wanneer je niet naar zijn mening vraagt.
    Omdat Blaze toch niks om liefde geeft, maar wel om seks is hij overduidelijk voor de kisslist. Blaze vindt het spel rondom de kisslist maar al te mooi. Hij is er erg blij mee dat de lijst bestaat en helpt da nook graag de meisjes die erop willen komen of die er al op staan. Ook geeft hij graag zijn eigen draai aan de kisslist en probeert hij meiden die er niet op staan, en er niet op willen staan er toch op te krijgen. Dat is zijn persoonlijke uitdaging en daar houdt hij van. Hij kan dan ook erg overtuigend zijn naar de meisjes toe die tegen de lijst zijn aangezien hij wel beschikt over een zekere charme. Voor hem is alles maar een spel en het interesseert hem niet of hij anderen er pijn mee doet of niet, als hij het maar naar zijn zin heeft.
    Blaze heeft nooit geleerd wat vertrouwen is of hoe dat werkt, daarom vertrouwt hij niemand. Zelfs de mensen wie hij zijn vrienden noemt vertrouwt hij niet. Hij gaat er vanuit dat hij vroeg of laat afgewezen/ weggestuurd zal worden, net als bij de pleeggezinnen. Dit betekent overigens niet dat hij het niet naar zijn zin heeft bij zijn vrienden, hij vindt het wel relaxed met mensen om te gaan en pronkt dan graag met overwinningen die hij behaald heeft.

    I swear to you, I won’t stop until I have you. And then? Then I won’t stop until your legs are shaking and your neighbours know my name

    •••

    FAMILIE & GESCHIEDENIS
    Blaze heeft in zijn jeugd nooit een gezin gehad, nooit een familie. Zijn moeder overleed tijdens de geboorte en zijn vader was lang daarvoor al niet meer in beeld. Zijn eerste jaren bracht hij door in een weeshuis, maar niemand wilde hem adopteren. Later ging hij van pleeggezin naar pleeggezin, niemand kon echt met hem overweg.
          Blaze heeft altijd al moeite gehad met het uiten van zijn emoties, dit is hem nooit geleerd. Hierdoor begon hij vaak te vechten, ruzie te maken met andere kinderen. Op een gegeven moment werd er besloten dat hij maar op kickboksen moest, zodat hij daar zijn agressie in kon uiten. Maar voor hem was het meer dan dat. Kickboksen heeft hem geleerd zichzelf onder controle te houden, discipline te hebben, het heeft hem zekere waarden en normen meegegeven en hem respect voor zichzelf geleerd (dat hij hier later in doorgeslagen is, is weer een ander verhaal). Het kickboksen is voor hem een soort vlucht geworden, als hij aan het kickboksen is kan hij de pijn die hij van binnen voelt vervangen voor pijn die hij van buiten krijgt. Ook is het kickboksen de enige manier voor hem om zijn emoties eruit te laten.
          Nadat Blaze 18 was geworden is hij op zichzelf gaan wonen. Niet dat dat voor hem nou zo bijzonder was, hij had immers altijd al voor zichzelf moeten zorgen. Maar voor hem was het wel goed eindelijk een stabiele thuissituatie te hebben, ook al was hij alleen. Doordat hij niet steeds meer hoefde te verhuizen kon hij eindelijk beginnen met het opbouwen van een echt leven.
    Bad-boys do it better.


          Blaze heeft zijn hele leven aandacht moeten missen, hierdoor vindt hij het nu wel fijn als hij aandacht krijgt en dan met name van het vrouwelijke geslacht. Seks is voor hem ook een soort vlucht geworden, als hij daarmee bezig is hoeft hij niet na te denken en kan hij zich voor even goed voelen. Zonder seks voelt hij zich eenzaam, daarom probeert hij zo vaak mogelijk een meisje mee naar huis te nemen en heeft hij één meisje waarmee hij vrij regelmatig het bed deelt. Het lijkt wel alsof hij liefde door seks heeft vervangen.
          Blaze is erg bezitterig, wat van hem is, is van hem. Dit geldt voor zijn spullen, maar ook voor meisjes. Het gaat hem dan echt niet om liefde, maar als je op regelmatige basis seks met hem hebt, ben je gewoon van hem en heb je dus geen seks met een ander. Hijzelf daarentegen heeft seks met wie hij maar wil, wanneer hij maar wil en daar moet je dan maar mee leven.


    It may be between your legs, but it belongs to me. Understand?

    •••

    EXTRA
    LIKES
    Alcohol | Borsten | Cigaretten | Vrouwen | Feesten | Kickboksen | Flirten | Zichzelf | Zijn lichaam | Zijn opleiding | Geld | Auto’s | Nachten | Porno | Seks | Nice ass | Naakt zijn, naakt bewonderen |

    DISLIKES
    Afgewezen worden | Verliezen | Vliegen | Appels | Hardstyle | Emoties | Geloof | Sushi | Geclaimed worden | Slijmen | Regen |


    RELATIES
    Iemand?



    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    CHANTAL      SOPHIE      DAWSON







    NAAM
    Voornaam: Chantal || Zang
    Tweede naam: Sophie || Wijs
    Achternaam: Dawson || geliefde zoon
    Bijnaam: Soof, Chantal gebruikt haar tweede naam vaker.




    LEEFTIJD
    Leeftijd: 20
    Verjaardag: 22 juli
    Sterrenbeeld: Kreeft




    ROL
    Ze is een meisje dat tegen de Kisslist is.
    Ze zou gemakkelijk op de lijst kunnen komen, maar wil niet met een jongen naar bed.




    INNERLIJK
    Chantal is best slim en haalt voor de meeste vakken een voldoende of hoger. Ze is leergierig maar geen nerd. Als je haar zo noemt of een betweter wordt ze echt boos. Ze is bijna altijd eerlijk tenzij iemand haar iets heeft verteld wat ze niet door mag vertellen. Dan liegt ze maar alleen omdat het niet anders kan. Ze heeft een vrij krachtige persoonlijkheid en een eigen mening die ze niet snel loslaat. Ook is ze altijd in voor nieuwe dingen die ze dan snel oppakt en wil graag alles weten wat er in haar omgeving gebeurd en is daarom dus ook bijna altijd erg aanwezig. Ze is vrolijk en maakt snel vrienden. Ze zal je de eerste paar dagen nog wel een beetje wantrouwen, maar daarna zal ze ziczelf steeds meer laten zien.
    Chantal is nogal koppig en eigenwijs. Ze luistert naar je mening maar laat haar eigen mening niet snel los. Ze is een doorzetter en alles wat ze doet wil ze gewoon goed doen want ze is ook een perfectionist. Ze is feller dan je verwacht en met haar doorzettingsvermogen is dat voor je niet zo'n goede combinatie want ze blijft gewoon doorgaan tot ze is afgekoeld wat best lang kan duren. Haar opmerkingen kunnen soms sarcastisch en brutaal zijn maar dat is gewoon typisch Chantal. Als je dat niet accepteert wordt vrienden worden geen makkelijke klus.
    Chantal gaat vrij snel over in flirt gedrag. Het zou hierdoor kunnen lijken alsof ze voor de Kisslist is. Helaas is Chantal tegen de Kisslist of nou ja ze bemoeit zich er niet mee. Naar bed gaan wil ze liever niet. Vandaar dat ze het ook zo lang mogelijk uit probeert te stellen. Ze heeft grenzen opgesteld en is daar (tot nu toe nog) niet overheen gegaan.




    UITERLIJK
    Chantal heeft zwarte haren die donkerbruin lijken in de zon. Ze komen tot haar borsten. Chantal heeft ze tijdens het sporten in een staart zitten maar verder hangen ze altijd golvend over haar schouders heen.
    Ze heeft grote donkerbruine ogen die zwart lijken. En alles om zich heen lijken te zien. Als je haar aanstaart en zal zij bijna altijd vrijwel meteen reageren en zich naar je toe draaien en je diep in je ogen kijken waardoor je je blik wel moet afwenden.
    Ze heeft roze lippen die bijna even groot zijn. Haar tanden zijn wit en staan recht omdat ze vroeger een beugel heeft gehad.
    Haar huid is niet bruin maar ook niet wit. Haar huid wordt niet snel bruin als ze in de zon ligt. Ze verbrand zich ook nooit.
    Haar stem is vrij hoog en ze praat ook vrij zacht totdat ze zingt of boos wordt dan is haar stem opeens heel anders. Ze heeft een licht Brits accent.
    Als ze lacht dan is het of oprecht of nep. Je kan vrij duidelijk zien wat het is omdat ze als het nep is gewoon haar mondhoeken omhoogtrekt en je strak blijft aankijken. Als ze opdracht lacht krijg je echt een brede lacht.
    Ze is slank gebouwd en traint regelmatig om haar lichaam gezond te houden. En beter te worden.
    Haar kledingsstijl is echt verschillend hoewel het meestal makkelijk en sportief is is het soms nog wel eens meisjes achtig. Dat is voornamelijk als ze meer tijd heeft om zich om te kleden. Het wordt dan een jurk of een rokje. Hakken wil ze liever niet aan. Vooral omdat ze er meteen op valt en omdat ze ze niet mooi vind.
    Ze heeft een zilveren armband die ze van haar beste vriendin heeft gekregen.



    VERLEDEN
    Chantal heeft een lange tijd in groot Brittannië gewoon en heeft daardoor ook een licht Brits accent in haar stem. Hierna is ze verhuisd en kwam ze op het Adams college terecht.
    De band met haar vader en moeder was sterk ook met haar broer kon ze het goed vinden. Haar broer had echter niet zo'n goede band met haar ouders waardoor hij eerder het huis uit ging. Voor haar ouders was dit een harde klap. Ze konden het weliswaar niet zo goed met hem vinden, hij was toch hun zoon. Het ging uiteindelijk ook helemaal niet goed meer tussen Chantal en haar ouders waardoor ze weg is gegaan en geen contact meer met ze heeft. Hierdoor betekenen vrienden ook veel voor haar, ze heeft haar ouders niet echt meer.




    RELATIES
    Anyone?
    Lucy Julia Williams
    Lucy en Chantal zijn vriendinnen.


    Melaina Middlemans
    Melaina en Chantal zijn goede vriendinnen. Chantal vertelt veel een haar. Melaina is een van de weinige mensen waarbij ze niet boos wordt als ze over de lijst beginnen.




    EXTRA
    Likes: Haar vrienden, Lezen, Tekenen, Zingen en Sporten
    Dislikes: Vis en gebruikt worden.
    Angsten: Kleine donkere ruimtes en vastgebonden zijn
    Talenten: Zingen, Sporten en Tekenen hoewel ze ze alledrie liever niet laat zien.
    Seksualiteit: Heteroseksueel
    Nationaliteit: Ze is Brits
    Studie: Ze studeert geneeskunde
    Sporten: Atletiek en hiphop


    [ bericht aangepast op 11 jan 2017 - 18:55 ]

    Ligt het aan mij en mijn vermoeide brein, of staan er nou geen reservaties voor de afgelopen twee personages, maar wel een tijdelijke stop op het soort personage?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Granian schreef:
    Ligt het aan mij en mijn vermoeide brein, of staan er nou geen reservaties voor de afgelopen twee personages, maar wel een tijdelijke stop op het soort personage?


    Ik denk dat die er uit zijn gevallen, want de reservatie voor Blaze is op pagina 6 aangevraagd.
    De andere zie ik niet in het rollentopic, maar is misschien in het praattopic aangevraagd?


    Mhm?

    Granian schreef:
    Ligt het aan mij en mijn vermoeide brein, of staan er nou geen reservaties voor de afgelopen twee personages, maar wel een tijdelijke stop op het soort personage?


    Bijzonder, mijn aanvraag heeft er wel als reservatie tussen gestaan, maar nu zie ik hem er inderdaad ook niet meer tussen


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    Granian schreef:
    Ligt het aan mij en mijn vermoeide brein, of staan er nou geen reservaties voor de afgelopen twee personages, maar wel een tijdelijke stop op het soort personage?


    Nou het ligt niet aan jou vermoeide brein het staat er gewoon niet. Ik heb het niet aangevraagd in het topic maar via GB met Lunea.

    Oh, waarom heb ik deze niet eerder gezien. :'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'