• KLIK HIER VOOR TREINKAARTJESACTIE VAN KRUIDVAT!

    Wil jij ook in de whatsappgroep? Stuur me een PB met daarin je nummer of app me even op whatsapp dat je erbij wilt! ^^


    Jahoor, het is weer tijd voor een meeting! En niet zomaar een meeting; Het is een meeting in Rotterdam waar zowel Jarne als ikzelf (Yolanda) sówieso aanwezig zullen zijn. Dat betekend dat we al met 2 mensen zijn. Maar het is natuurlijk pas een feestje wanneer jíj er ook bij bent! Dus zet je jezelf ook even op de lijst? Zou echt ongelooflijk leuk zijn! :3


    Maar waar gaan we meeten dan?
    De topictitel verklapt het al een beetje, en mijn intro in deze beginpost ook. We zullen elkaar namelijk treffen nergens anders dan in Rotterdam. Yay!

    En wanneer?
    Voor de datum hebben wij JOUW stem nodig! De datum is immers nog niet bekend. Maar meeste stemmen gelden, dus vergeet niet om je keuze te maken op de poll hieronder! We love you! :3
    Klik hier voor de poll.


    ZATERDAG 04 MAART OM 12.30h bij de Starbucks op het centraal station!

    IK KOM!
    Yaaaaaaay, dat vinden we ontzettend leuk! Weet je al of je op zeker komt, of toch liever op de ''misschien''lijst? :3 Het zou ook heel fijn zijn als je onderstaand lijstje eventjes voor ons wilt invullen. Alvast bedankt!

    Username:
    (Schuil)naam:
    Leeftijd:
    Reist vanuit:


    Zeker!
    Gibbs - Yolanda - 20 - Emmen
    Debbaut - Jarne - 17 - Antwerpen
    Illuminae - Megan - 18 - Rotterdam
    Navarro- Naomi - 18 - Spijkenisse
    Tuena - Iris - 18 - ?
    Rubin - Bianca - 22 - Antwerpen
    Renate1983 - Renate - 33 - Rotterdam
    Square - Inge - 20 - Haren/Groningen
    Occamy - Sofie - 21 - Veghel
    Oscura - Loïs - 19 - Spijkenisse
    HalfBloodPrince - Shar - 22 - Swalmen
    Hwarang - Eileen - 19 - Spijkenisse
    Farfalle - Filiz - 23 - Den Haag
    Patholoog - Manon - 21 - Maastricht
    Jmetje - Jannamaria - 22 - Zoetermeer
    MEDEDELING NAOMI:
    Mocht de meeting op 1 of 2 maart vallen, is er een hele grote kans dat ik langs Antwerpen kom en dan kunnen jullie wel mee rijden? Hebben jullie alleen een terugreis ^^ + Slaapplek is ook mogelijk
    De durvers:
    - Jarne


    Misschien!
    Rashoumon - Wendy - 19 - Nieuw-Vennep
    Granian - Sav - 18 - Purmerend

    Hopelijk tot op de meeting! We zien je graag!



    Debbaut schreef:
    Even recap:


    We verzamelen om 12:30 aan de Starbucks van het centraal station. Ben je door omstandigheden extreem vroeg of juist extreem laat? Kan je dat misschien laten weten.
    In geval van extreem vroeg is het voor niemand leuk een uur te moeten wachten en in het geval van extreem laat kunnen we afspreken waar we meeten. Want misschien ken je het centrum en kan je achterkomen. Anders moeten we de stationsbuurt even onveilig maken met zijn allen. Maar niemand blijft reddeloos achter!

    locatie


    [ bericht aangepast op 25 feb 2017 - 14:59 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 maart 2017 - 13:45 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als alles goed gaat ben ik dénk ik rond kwart over 12 op Rdam centr. Tis namelijk óf dat of een langere reis en dan pas kwart voor 1 er zijn. Hopelijk ben ik op tijd er om kwart over 12. 😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Staat genoteerd Panda!*O*
    Nog twee nachtjes slapen en het event waar we al jaren aan aan het werken zijn gaat van start. Hehe.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Staat genoteerd Panda!*O*
    Nog twee nachtjes slapen en het event waar we al jaren aan aan het werken zijn gaat van start. Hehe.:Y)

    Even serieus, meen je dit? Jaren?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik denk dat ik de trein ga nemen die rond 11.47 aankomt. Er hoeft niemand per se eerder te komen. Ik heb er geen probleem mee om alleen te zitten wachten. ;) Ik denk wel dat ik trouwens rond 18u weer terug richting Zuiden vertrek, ik weet niet tot hoe laat het gaat duren.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Occamy schreef:
    (...)
    Even serieus, meen je dit? Jaren?


    Jup, we zijn al begonnen met voorbereiden in 2005, maar tja, ken je het? Er moeten allemaal dingen geregeld worden, contracten getekend,...
    Haha, natuurlijk niet. Alhoewel we wel al sinds we elkaar kennen, en dat gaat toch al terug van 2014 denk ik, zeggen dat we moeten afspreken. Maar deze meeting werd pas concreet ergens eind december.


    Queer zijn is gewoon alles

    Patholoog schreef:
    Ik denk dat ik de trein ga nemen die rond 11.47 aankomt. Er hoeft niemand per se eerder te komen. Ik heb er geen probleem mee om alleen te zitten wachten. ;) Ik denk wel dat ik trouwens rond 18u weer terug richting Zuiden vertrek, ik weet niet tot hoe laat het gaat duren.


    Zeker? Als we iets moeten regelen hoef je het maar te zeggen, we zitten toch al met een hele bende in de buurt.
    Ik heb een Thalys om 18:58 en wil ten laatste in het station zijn om 18:45.(:

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 19:57 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Jup, we zijn al begonnen met voorbereiden in 2005, maar tja, ken je het? Er moeten allemaal dingen geregeld worden, contracten getekend,...
    Haha, natuurlijk niet. Alhoewel we wel al sinds we elkaar kennen, en dat gaat toch al terug van 2014 denk ik, zeggen dat we moeten afspreken. Maar deze meeting werd pas concreet ergens eind december.

    Pfjoew. Ik hield even mijn hart vast. Vind het overigens wel knap dat jullie all begonnen waren met voorbereidingen, terwijl het forum nog niets eens bestond, but hey, miracles do happen? x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Occamy schreef:
    (...)
    Pfjoew. Ik hield even mijn hart vast. Vind het overigens wel knap dat jullie all begonnen waren met voorbereidingen, terwijl het forum nog niets eens bestond, but hey, miracles do happen? x'D


    Ja, dat was nog een reden voor de vertraging, moest nog allemaal per post gebeuren.:/


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ja, dat was nog een reden voor de vertraging, moest nog allemaal per post gebeuren.:/

    Jaja


    Deep inside, I've never felt alive

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ja, dat was nog een reden voor de vertraging, moest nog allemaal per post gebeuren.:/


    🤦🏼‍♀️


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Occamy schreef:
    (...)
    Jaja


    Maar, het is echt waar!D':

    Navarro schreef:
    (...)

    🤦🏼‍♀️


    I know.:p

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 20:01 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Dus wie heeft er al zin in?

    [ bericht aangepast op 3 maart 2017 - 20:25 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Melissa, Jarne, Erica, Sofie, Sharon, Bianca en ik gaan ontbijten in Rotterdam rond een uur of 10.30. Wie wilt aanschuiven is van harte welkom!

    [ bericht aangepast op 3 maart 2017 - 20:29 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    M'n voetbalwedstrijd is afgelast, maar ik moet werken :c anders had ik gekomen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    M'n voetbalwedstrijd is afgelast, maar ik moet werken :c anders had ik gekomen.


    Jammer!(no_chears)


    Queer zijn is gewoon alles