• KLIK HIER VOOR TREINKAARTJESACTIE VAN KRUIDVAT!

    Wil jij ook in de whatsappgroep? Stuur me een PB met daarin je nummer of app me even op whatsapp dat je erbij wilt! ^^


    Jahoor, het is weer tijd voor een meeting! En niet zomaar een meeting; Het is een meeting in Rotterdam waar zowel Jarne als ikzelf (Yolanda) sówieso aanwezig zullen zijn. Dat betekend dat we al met 2 mensen zijn. Maar het is natuurlijk pas een feestje wanneer jíj er ook bij bent! Dus zet je jezelf ook even op de lijst? Zou echt ongelooflijk leuk zijn! :3


    Maar waar gaan we meeten dan?
    De topictitel verklapt het al een beetje, en mijn intro in deze beginpost ook. We zullen elkaar namelijk treffen nergens anders dan in Rotterdam. Yay!

    En wanneer?
    Voor de datum hebben wij JOUW stem nodig! De datum is immers nog niet bekend. Maar meeste stemmen gelden, dus vergeet niet om je keuze te maken op de poll hieronder! We love you! :3
    Klik hier voor de poll.


    ZATERDAG 04 MAART OM 12.30h bij de Starbucks op het centraal station!

    IK KOM!
    Yaaaaaaay, dat vinden we ontzettend leuk! Weet je al of je op zeker komt, of toch liever op de ''misschien''lijst? :3 Het zou ook heel fijn zijn als je onderstaand lijstje eventjes voor ons wilt invullen. Alvast bedankt!

    Username:
    (Schuil)naam:
    Leeftijd:
    Reist vanuit:


    Zeker!
    Gibbs - Yolanda - 20 - Emmen
    Debbaut - Jarne - 17 - Antwerpen
    Illuminae - Megan - 18 - Rotterdam
    Navarro- Naomi - 18 - Spijkenisse
    Tuena - Iris - 18 - ?
    Rubin - Bianca - 22 - Antwerpen
    Renate1983 - Renate - 33 - Rotterdam
    Square - Inge - 20 - Haren/Groningen
    Occamy - Sofie - 21 - Veghel
    Oscura - Loïs - 19 - Spijkenisse
    HalfBloodPrince - Shar - 22 - Swalmen
    Hwarang - Eileen - 19 - Spijkenisse
    Farfalle - Filiz - 23 - Den Haag
    Patholoog - Manon - 21 - Maastricht
    Jmetje - Jannamaria - 22 - Zoetermeer
    MEDEDELING NAOMI:
    Mocht de meeting op 1 of 2 maart vallen, is er een hele grote kans dat ik langs Antwerpen kom en dan kunnen jullie wel mee rijden? Hebben jullie alleen een terugreis ^^ + Slaapplek is ook mogelijk
    De durvers:
    - Jarne


    Misschien!
    Rashoumon - Wendy - 19 - Nieuw-Vennep
    Granian - Sav - 18 - Purmerend

    Hopelijk tot op de meeting! We zien je graag!



    Debbaut schreef:
    Even recap:


    We verzamelen om 12:30 aan de Starbucks van het centraal station. Ben je door omstandigheden extreem vroeg of juist extreem laat? Kan je dat misschien laten weten.
    In geval van extreem vroeg is het voor niemand leuk een uur te moeten wachten en in het geval van extreem laat kunnen we afspreken waar we meeten. Want misschien ken je het centrum en kan je achterkomen. Anders moeten we de stationsbuurt even onveilig maken met zijn allen. Maar niemand blijft reddeloos achter!

    locatie


    [ bericht aangepast op 25 feb 2017 - 14:59 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 maart 2017 - 13:45 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Papiliones >>>>>> Farfalle


    One Who Travels A Higher Path.

    Wordt aangepast! En ik ga alle misschieners eens PB'en voor bevestiging.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ga niet kunnen komen, helaas :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Debbaut schreef:
    Wordt aangepast! En ik ga alle misschieners eens PB'en voor bevestiging.(:


    Goed bezig *O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Debbaut schreef:
    Wordt aangepast! En ik ga alle misschieners eens PB'en voor bevestiging.(:


    Verplaats mij maar naar zeker. Ik denk dat ik dat Yolanda ook al gezegd had. Mijn vader gaat morgen achter een treinticket. Dus ik ga komen, tenzij externe factoren mee spelen (zoals treinen die niet rijden etc.).


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    The100 schreef:
    Ik ga niet kunnen komen, helaas :c


    Jammer!:c

    Patholoog schreef:
    (...)

    Verplaats mij maar naar zeker. Ik denk dat ik dat Yolanda ook al gezegd had. Mijn vader gaat morgen achter een treinticket. Dus ik ga komen, tenzij externe factoren mee spelen (zoals treinen die niet rijden etc.).


    Top!

    Beide, negeer mijn PB.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Patholoog schreef:
    (...)

    Verplaats mij maar naar zeker. Ik denk dat ik dat Yolanda ook al gezegd had. Mijn vader gaat morgen achter een treinticket. Dus ik ga komen, tenzij externe factoren mee spelen (zoals treinen die niet rijden etc.).



    YES YES YES *O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Vraagje though. Ik ben nog aan het twijfelen welke trein ik zal nemen. Die wat ideaal is die wat om 12.16 normaal aankomt in Rotterdam. Echter, ik heb twee overstappen, waarbij ene van 15 minuten, en een van 2 minuten. Dus er is kans dat ik de volgende trein mis. Maar als ik nu een trein eerder neem ben ik al om 11:47 in Rotterdam, wat een klein beetje vroeg is. Tenzij dat er iemand anders al daar is, of bijna daar gaat zijn.
    Qua vertrektijd maakt het niet uit.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Even recap:


    We verzamelen om 12:30 aan de Starbucks van het centraal station. Ben je door omstandigheden extreem vroeg of juist extreem laat? Kan je dat misschien laten weten.
    In geval van extreem vroeg is het voor niemand leuk een uur te moeten wachten en in het geval van extreem laat kunnen we afspreken waar we meeten. Want misschien ken je het centrum en kan je achterkomen. Anders moeten we de stationsbuurt even onveilig maken met zijn allen. Maar niemand blijft reddeloos achter!

    locatie


    [ bericht aangepast op 1 maart 2017 - 22:43 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Hi peepz.

    Ik kan wel komen naar de meeting heb een afspraak kunnen verzettten.

    Naam jannamaria
    Leeftijd 22
    Rijst vanuit zoetermeer .


    ''We’ve all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That’s who we really are.

    Patholoog schreef:
    Vraagje though. Ik ben nog aan het twijfelen welke trein ik zal nemen. Die wat ideaal is die wat om 12.16 normaal aankomt in Rotterdam. Echter, ik heb twee overstappen, waarbij ene van 15 minuten, en een van 2 minuten. Dus er is kans dat ik de volgende trein mis. Maar als ik nu een trein eerder neem ben ik al om 11:47 in Rotterdam, wat een klein beetje vroeg is. Tenzij dat er iemand anders al daar is, of bijna daar gaat zijn.
    Qua vertrektijd maakt het niet uit.


    Als het moet kan ik er dan ook wel zijn , reis vanaf zoetermeer . Dus ben er ook zo (Y)


    ''We’ve all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That’s who we really are.

    Ik dacht dat ik dit al gezegd had, maar helaas ben ik er deze zaterdag niet bij... ik moet werken helaas


    It's never gonna happen, Guys.

    Patholoog schreef:
    Vraagje though. Ik ben nog aan het twijfelen welke trein ik zal nemen. Die wat ideaal is die wat om 12.16 normaal aankomt in Rotterdam. Echter, ik heb twee overstappen, waarbij ene van 15 minuten, en een van 2 minuten. Dus er is kans dat ik de volgende trein mis. Maar als ik nu een trein eerder neem ben ik al om 11:47 in Rotterdam, wat een klein beetje vroeg is. Tenzij dat er iemand anders al daar is, of bijna daar gaat zijn.
    Qua vertrektijd maakt het niet uit.


    Normaal gesproken zou ik zeggen dat ik wel eerder kan komen, maar ik ben deze keer niet alleen, dus kan er niets over zeggen.


    Oh my. morgen zie ik een deel van jullie al *O**O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    jmetje schreef:
    Hi peepz.

    Ik kan wel komen naar de meeting heb een afspraak kunnen verzettten.

    Naam jannamaria
    Leeftijd 22
    Rijst vanuit zoetermeer .


    Ik zet je erbij!


    Queer zijn is gewoon alles

    Casterwill schreef:
    Ik dacht dat ik dit al gezegd had, maar helaas ben ik er deze zaterdag niet bij... ik moet werken helaas


    Jammer.(no_chears)


    Queer zijn is gewoon alles