• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Wil je jezelf transformeren in een panda? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.



    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hanscom schreef:
    (...)

    N'ooooh. Nu zag ik dat stukje uit de film voor me
    COME HERE SMALL ANNA LEMME HUG YOU.


    Yay *hugs*

    Ot: ik hoop dat ik morgen thuis kan blijven omdat er sneeuw ligt en mijn traject niet rijdt zodat ik aan mijn opdracht kan werken en voor mijn tentamen kan leren en mijn auditie kan voorbereiden :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    I love snow, maar ik hoop dat de treinen morgen goed rijden. :')


    What would Emma do?

    I just told my mom about how I felt and she was so understanding and I literally have the best mom in the world and I could not ask for a more perfect one <3


    — Inner peace, it's hard to find. —

    No, ik wil mijn vriend niet horen huilen :/
    Zijn mobiel laad niet meer op en hij is er echt kapot van. Het is wss zijn kabeltje. I feel so bad for him. Zijn voice messages zijn zo, megh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    And his phone died I think. Wow... fuck it :/
    That last voice message worried me. He cried so loud. Fuck my life. I want to be with him now.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2017 - 0:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I'm proud to announce that the first snowman of 2017 has been made...


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    DONE AT LAST. oml


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jup hij heeft zichzelf pijn gedaan. Fuck it.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ***Rant incoming***

    Ik wou dat ik gewoon met de hij/hem pronouns word aangesproken thuis, maar toch merk ik dat sinds mijn coming out papa erg ongemakkelijk is rond mij en mn stiefmoeder vertikt het gewoon me met mijn gekozen naam en pronouns aan te spreken. Zelfs mama doet het niet. Voor iedereen ben ik nog steeds het meisje die ik al lang niet meer ben van binnen. Ik zit er zo erg mee dat er gewoon weinig tot geen aandacht aan besteed word aan het enige wat ik wil. Bovendien durf ik het gewoon niet aan mn broertje te vertellen, aangezien die soms nog best gemeen kan zijn naar homo's, lesbiennes en trand mensen op tv en dergelijke. Ik snap dat iedereen eraan gewend moet raken, maar ik heb het idee dat niemand het echt probeert. Ik kan me herinneren dat papa zei dat ik het misschien met mijn psycholoog moest bespreken omdat die weet of het een fase in mijn leven is of dat ik me echt zo voel. Dat doet zo veel pijn vanbinnen. En elke avond die oneindige dysforie die ik voel... ik kan het echt niet meer aan. Misschien dat ik op een dag topsurgery krijg en aan de T mag, maar die dag is waarschijnlijk echt nog ver weg. Ik haat mijn lichaam. Ik haat mijn lengte. Ik haat mijn leven. Het enige wat ik tot nu toe van mijn familie vraag is gewoon om tenminste te proberen mij meer als jongen te zien en te benoemen want dit doet gewoon pijn. Hoe moest ik vandaag in godsnaam aan die docente vertellen dat ik mijn werkstuk niet af kreeg gisteren omdat ik gewoon de hele middag gehuild heb door een mengeling van het bovenstaande en bovenal dysphoria? Ik wil gewoon leuke dingen in mijn leven, goddammit.


    This ain't no place for no better man.

    Szczur schreef:
    ***Rant incoming***

    Ik wou dat ik gewoon met de hij/hem pronouns word aangesproken thuis, maar toch merk ik dat sinds mijn coming out papa erg ongemakkelijk is rond mij en mn stiefmoeder vertikt het gewoon me met mijn gekozen naam en pronouns aan te spreken. Zelfs mama doet het niet. Voor iedereen ben ik nog steeds het meisje die ik al lang niet meer ben van binnen. Ik zit er zo erg mee dat er gewoon weinig tot geen aandacht aan besteed word aan het enige wat ik wil. Bovendien durf ik het gewoon niet aan mn broertje te vertellen, aangezien die soms nog best gemeen kan zijn naar homo's, lesbiennes en trand mensen op tv en dergelijke. Ik snap dat iedereen eraan gewend moet raken, maar ik heb het idee dat niemand het echt probeert. Ik kan me herinneren dat papa zei dat ik het misschien met mijn psycholoog moest bespreken omdat die weet of het een fase in mijn leven is of dat ik me echt zo voel. Dat doet zo veel pijn vanbinnen. En elke avond die oneindige dysforie die ik voel... ik kan het echt niet meer aan. Misschien dat ik op een dag topsurgery krijg en aan de T mag, maar die dag is waarschijnlijk echt nog ver weg. Ik haat mijn lichaam. Ik haat mijn lengte. Ik haat mijn leven. Het enige wat ik tot nu toe van mijn familie vraag is gewoon om tenminste te proberen mij meer als jongen te zien en te benoemen want dit doet gewoon pijn. Hoe moest ik vandaag in godsnaam aan die docente vertellen dat ik mijn werkstuk niet af kreeg gisteren omdat ik gewoon de hele middag gehuild heb door een mengeling van het bovenstaande en bovenal dysphoria? Ik wil gewoon leuke dingen in mijn leven, goddammit.


    Ah. ): Ga een keer met ze om de tafel zitten? Laat merken dat je je er echt niet prettig om voelt? Ga desnoods naar een vertrouwenspersoon op school zodat die het weet en het, mocht jij daar toestemming voor geven, eventueel doorgeeft aan je docenten?
    Je verdient het, okay? (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dit is toch wel een nieuwe mijlpaal in mijn studentenleven, de eerste keer dat het hier sneeuwt sinds ik op kamers woon :')


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Dougal schreef:
    (...)

    Ah. ): Ga een keer met ze om de tafel zitten? Laat merken dat je je er echt niet prettig om voelt? Ga desnoods naar een vertrouwenspersoon op school zodat die het weet en het, mocht jij daar toestemming voor geven, eventueel doorgeeft aan je docenten?
    Je verdient het, okay? (:


    Ik denken dat er inderdaad niets anders opzit dan nogmaals om de tafel zitten met min ouders. Het irriteert me gewoon ontzettend dat ik toen ik het tegen min ouders had gezegd ik specifiek heb vermeld wat ik het liefst wilde maar dat niemand heeft geluisterd blijkbaar.
    En misschien dat ik na de toetsweek inderdaad maar eens richting de vertrouwenspersoon op school stap, al is het mijn laatste jaar op school. Bedankt voor het luisteren (:


    This ain't no place for no better man.

    Ik word gek van jouw gezeur.



    En mooi niet dat ik 1000 dollar aan verzekering ga betalen. Flikker een eind op zeg .-.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    aisthesis schreef:
    (...)
    i cant promise want volgens onderzoek wordt het minimum 1m75 HAHhaha maar ik ben afwijkend en doktersadvies failt bij mij en jij bent gewoon klein hahahah woops

    Maar dan word je alsnog niet langer dan mij, hehe. Ik ben 1.77 m.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hmm, met zo'n beetje sneeuw gaan be bussen wel rijden. Jammer.
    Oh, en ik heb mijn wekker een uur te laat gezet. Ik was blijkbaar iets te optimistisch over niet rijdende bussen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!