• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Wil je jezelf transformeren in een panda? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.



    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik moet eens leren om van mijn gezicht af te blijven met mijn handen... lastig. :')

    Je zou denken dat ze op z'n minst het schoolplein sneeuwvrij zouden maken toch? Niet dus. Overleef ik de hele fietsrit naar school, glij ik met mijn fiets uit op het schoolplein. :')

    [ bericht aangepast op 13 jan 2017 - 12:39 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Marlow schreef:
    Je zou denken dat ze op z'n minst het schoolplein schoolvrij zouden maken toch? Niet dus. Overleef ik de hele fietsrit naar school, glij ik met mijn fiets uit op het schoolplein. :')


    Oh Demi. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ik weet niet of het heel handig is geweest dat ik mijn moeder heb ingelicht over hoe ik me voel, maar ik kan haar nu wel melden wanneer het weer zo erg word.. Maar dan moet ik dat ook echt gaan doen..

    + ik wil dat het 25 & 26 maart is want dan is het Dutch Comic Con en dan kan ik cosplayen en dan ga ik weer blij zijn voor 2 dagen.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2017 - 12:10 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik krijg opeens zin om aan mijn verslag te werken, omdat ik mijzelf slim voel door mijn ideeën erover. Dat is nieuw.


    Happy Birthday my Potter!

    Help, please?
    Ik wil een foto uitprinten. En de afmetingen moeten 11 bij 7 cm worden. Hoe doe ik dat? D: En met Paint of in Word of wat? D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Plisetsky schreef:
    + ik wil dat het 25 & 26 maart is want dan is het Dutch Comic Con en dan kan ik cosplayen en dan ga ik weer blij zijn voor 2 dagen.

    je vergeet iets belangrijks (cat)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Gibbs schreef:
    Help, please?
    Ik wil een foto uitprinten. En de afmetingen moeten 11 bij 7 cm worden. Hoe doe ik dat? D: En met Paint of in Word of wat? D:


    je kan in word het formaat van je foto in centimeters instellen bij opmaak en dan grootte


    i put the fun in funeral

    Dat moment wanneer je erachter komt dat je oma eigenlijk Johanna heet en niet Annie.

    Krolock schreef:
    Dat moment wanneer je erachter komt dat je oma eigenlijk Johanna heet en niet Annie.



    HAHAHAHAHA


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    @Sarah
    Thank you! _O_ Het was een heel gepruts though om de foto in Word te krijgen zonder dat er rare tekentjes kwamen ipv de foto. Ik werk duidelijk nooit met Word. :'D Maar het is gelukt! :3


    @Laura
    Ik kan de foto niet zien x)


    OTOFT: I can do this! Ik ga het halen vandaag al mijn taken te doen. Zal ook wel moeten though, oops.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dougal schreef:
    (...)

    Oh Demi. :')


    Ik stapte optijd af though.


    That is a perfect copy of reality.

    Victuuri schreef:
    (...)
    je vergeet iets belangrijks (cat)

    jaaaaaaaaaaaaaaaaa en dan zie ik jou aka my Dedpewllll cccccc:


    — Inner peace, it's hard to find. —







    :9~

    [ bericht aangepast op 13 jan 2017 - 13:10 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 jan 2017 - 13:12 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:

    (...)




    :9~

    Ik heb even je filmpje onder een quote gezet, anders kan je nergens meer op klikken ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque