• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Wil je jezelf transformeren in een panda? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.



    — Inner peace, it's hard to find. —

    Achelois schreef:
    (...)
    Maar dan word je alsnog niet langer dan mij, hehe. Ik ben 1.77 m.


    MINIMUM IS EEN BELANGRIJK KERNWOORD SQUIRREL


    Heaven is a place that we all have

    Ik mag 16 uur in vier opeenvolgende weken spijbelen. Voor de vakantie ben ik volgens mij gewoon aanwezig geweest overal.
    Hmm... we gaan ook niet echt iets interessants doen, he?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Kut sneeuw


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    idk what to do


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    hahah als er iets is wat ik haat dan is het wel een klas hebben die lacht als je maar een pen laat vallen.


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb geen zin in vandaag.


    •

    Szczur schreef:
    (...)

    Ik denken dat er inderdaad niets anders opzit dan nogmaals om de tafel zitten met min ouders. Het irriteert me gewoon ontzettend dat ik toen ik het tegen min ouders had gezegd ik specifiek heb vermeld wat ik het liefst wilde maar dat niemand heeft geluisterd blijkbaar.
    En misschien dat ik na de toetsweek inderdaad maar eens richting de vertrouwenspersoon op school stap, al is het mijn laatste jaar op school. Bedankt voor het luisteren (:


    Gewoon doen! Lijkt me verschrikkelijk moeilijk, maar als jij je er zo rot over voelt, heb je zeker een reden om je erover uir te laten. (: Komt goed, bro. ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    dying.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Pff, ik heb echt zin in witte bonen en tomatensaus op toast, maar we hebben alleen een mega pot en dat krijg ik niet op of ik moet het bewaren en later eten.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb dat verslag veel te lang uitgesteld... Let's regret my life decisions once again.


    Take me to wonderland

    Vandaag alweer een half jaar met mijn vriend. Can't wait to see him tonight. Hopelijk rijden de treinen.^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gezien mijn ex de beste vriend van mijn beste vriend is, zal hij vanavond ook op zijn feestje komen. I really don't know what to wear or how to act or anything. Hoe begroet je iemand waarvan je niet weet wat er nu tussen jullie speelt? Gezien de laatste keer dat ik hem zag op onze laatste date was.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik vind maar geen goede pasfoto :c


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Tosti'sss


    This ain't no place for no better man.

    ik word als een klein kind wakker
    wauw al de sneeeeeuuuwww