• (Eer)gisteren heb ik nieuwe kleding besteld op Large en Attitude, zoveel dat ik me een beetje schuldig voel. Ik had echt weer nieuwe kleding nodig. En.... Mijn kleding is vandaag binnen(gekomen!). YES. LIEFDE VOOR MIJN NIEUWE KLEDING. Ik wilde een topic maken voor hoe blij ik ermee ben. Voor nu zijn het alleen foto's van het internet, echter zal ik later/morgen foto's maken van mijn eigen, hehe. *O*
          Er komen nog andere bestellingen binnen, want die hadden ze niet op voorraad (de tas en de spiralshirt en de choker), echter is het meeste al wel binnen.

    Ring
    Choker
    Choker 2
    Choker 3
    Ketting
    Tas
    Thermosbeker

    Trui
    Trui 2
    Trui/dressgebeuren
    Trui/dressgebeuren 2
    Laarzen
    Vest
    Vest 2
    Vest 3
    Vest 4
    Broek

    Hebben jullie weleens zulke grote aankopen gedaan? ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    GrandR schreef:
    Er zitten echt gave dingen tussen, nice! Vele plezier ermee. Een keertje zo iets doen moet kunnen als je het je kan veroorloven.

    Ik koop nooit zo veel dingen, niet dat ik me nu kan bedenken, maar ik herken het gevoel wel als ik een aantal shirts of iets prijzigs gekocht heb.

    Dankjewel! Ik heb langer dan een jaar geen kleding meer voor mezelf gekocht, dus ik vond dat ik dit wel mocht doen hehe.

    Tilikum schreef:
    Wauw, supervet! Vind de broek heel gaaf! Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik me jou totaaaaal anders had voorgesteld dan zo met deze kleding, maar wel echt heel leuk!

    En nee, volgens mij doe ik nooit van dit soort grote aankopen. Het is minder pijnlijk om iedere keer een beetje te doen (cat)

    Huh, hoezo had je me totaa(aa)l anders voorgesteld? Daar ben ik dan wel benieuwd naar. Hehehe, en daar heb je wel een punt in. Dat merk je ook niet zo snel een gat in je hand, hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben een week weg, dus het lukt me pas daarna foto's te maken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ze zien er echt leuk ui! Zeker die truien zien er leuk en comfortabel uit!

    Ik koop nooit hele grote aankopen in een keer, maar meer verspreid :'). Ik probeer nu Large en Attitude een beetje te ontwijken om geld te besparen. Niet helemaal gelukt, want ik heb bij attitude een korset besteld (cat)


    Seasons will change, but I shall remain

    Oscura schreef:
    Ze zien er echt leuk ui! Zeker die truien zien er leuk en comfortabel uit!

    Ik koop nooit hele grote aankopen in een keer, maar meer verspreid :'). Ik probeer nu Large en Attitude een beetje te ontwijken om geld te besparen. Niet helemaal gelukt, want ik heb bij attitude een korset besteld (cat)

    Hehe, The troubles of nice clothes. Ik ken het gevoel. Een korset staat nog op mijn lijstje tho. Maar ik moet nu wel op mijn geld letten, hehe. Wat koop je het vaakst qua kleding en waar? Ik heb zelf de laatste tijd dat ik naar Attitude neig, vanwege de vervulling van mijn smaak qua leukere kleding, hehe.

    Ik wilde op alle reacties reageren. Maar ik heb hoofdpijn en ik vergeet/vind er telkens de tijd niet voor.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2017 - 3:38 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Clowder schreef:
    (...)
    Hehe, The troubles of nice clothes. Ik ken het gevoel. Een korset staat nog op mijn lijstje tho. Maar ik moet nu wel op mijn geld letten, hehe. Wat koop je het vaakst qua kleding en waar? Ik heb zelf de laatste tijd dat ik naar Attitude neig, vanwege de vervulling van mijn smaak qua leukere kleding, hehe.

    Ik wilde op alle reacties reageren. Maar ik heb hoofdpijn en ik vergeet/vind er telkens de tijd niet voor.


    Ik koop het vaakst shirts en jurkjes. H&M is toch wel de kledingzaak waar ik het vaakst kom en koop :'). Ik vind het gewoon leuk om door kleding winkels te struinen en te zoeken naar een beetje aparte, maar niet al te dure kleding ^^. Attitude en Large koop ik meestal kledingstukken die wat minder makkelijk te vinden zijn in normale kleding stukken.

    Korsetten zijn duur! Ik koop ze meestal in de aanbieding of direct uit het buitenland. Bij large koop ik ze nooit, want dat zijn meestal fashion korsetten. Helaas zijn de steel boned korsetten wel een stukje duurder :c


    Seasons will change, but I shall remain

    [ bericht aangepast op 3 feb 2017 - 23:13 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Echt, bedankt iedereen! ;3

    [ bericht aangepast op 3 feb 2017 - 23:14 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De kleding staat je echt ontzettend leuk! (:


    26 - 02 - '16

    Het staat je goed! -En het ziet er lekker comfortabel uit-


    Seasons will change, but I shall remain