• Hoi. Ik wil al vet lang een eigen 3D bril hebben voor de bioscoop. Ik heb ondertussen vast al wel 50 van die plastic dingen gespaard, en de laatste tijd hergebruik ik ze telkens zodat ik geen euro extra hoef te betalen. Maar het nadeel is dat je die brillen niet echt schoon kan maken omdat ze dus van plastic zijn.

    Dus. Eigen bril. Waar kan ik die kopen? Want als ik google kom ik alleen uit op brillen voor de televisie. En ik zoek eigenlijk gewoon een beetje een normaal-uitziende bril die passief is. Bij voorbaat dank. ^^

    Ik weet dat ik bij mijn pathé gold-card een 3D-bril versie van mijn leesbril kreeg, behalve de zilveren dingetjes aan de zijkanten (die zijn namelijk goud bij de 3D bril) zien ze er dan ook precies hetzelfde uit, alleen volgens mij is het nog steeds plastic, maar dan hard plastic
    Misschien kan je bij de bios zelf vragen of ze die dingen ook los verkopen?

    [ bericht aangepast op 13 jan 2017 - 15:40 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    o.O moet je daarvoor betalen? Ik krijg ze altijd gratis als ik naar een 3D-film ga kijken? (Ik woon wel in België, ik weet niet of dat een verschil uitmaakt?)

    Is het zoiets dat je zoekt?


    The soul needs autumn.

    Granian schreef:
    Ik weet dat ik bij mijn pathé gold-card een 3D-bril versie van mijn leesbril kreeg, behalve de zilveren dingetjes aan de zijkanten (die zijn namelijk goud bij de 3D bril) zien ze er dan ook precies hetzelfde uit, alleen volgens mij is het nog steeds plastic, maar dan hard plastic
    Misschien kan je bij de bios zelf vragen of ze die dingen ook los verkopen?

    Nouja voorheen hadden ze ze bij de kassa te koop staan, maar sinds de bios is overgekocht door Kinepolis hebben ze die niet meer. Bovendien had de bios ervoor ook maar een beperkt aantal brillen... vandaar mijn zoektocht op het internet haha. Maar ik had niet verwacht dat ik bijna niets zou vinden.

    Wervelwind schreef:
    o.O moet je daarvoor betalen? Ik krijg ze altijd gratis als ik naar een 3D-film ga kijken? (Ik woon wel in België, ik weet niet of dat een verschil uitmaakt?)

    Is het zoiets dat je zoekt?

    Ja, maar het moet niet. Als je zelf brillen hebt betaal je niet haha.
    Mja die had ik ook al gezien, maar dat lijkt me precies de bril van de bioscoop en die gaan niet al te lang mee.

    Wervelwind schreef:
    o.O moet je daarvoor betalen? Ik krijg ze altijd gratis als ik naar een 3D-film ga kijken? (Ik woon wel in België, ik weet niet of dat een verschil uitmaakt?)

    Is het zoiets dat je zoekt?


    Normaal betaal je extra voor een 3D film en in die meerprijs zit je bril. Al is het een tijdje geleden dat ik nog naar een 3D film geweest ben dus ik weet niet of het nog steeds zo is.

    Bol.com heeft er maar ik weet niet of het die zijn die je zoekt.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2017 - 17:00 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.