• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 18:34 ]


    Heaven is a place that we all have

    Borderlands schreef:
    (...)


    I actually laughed :W


    hot diggity damn


    Heaven is a place that we all have

    Lol m'n pa komt mijn kamer binnengestormd met de vraag of ik wil komen eten in ik een in bol bord of in een plat bord wil eten :') the hell? denk je dat ik alles zomaar vergeet??? hahahahaha grappig dit

    grappig hoe het niet doordringt bij jou of zo


    ik heb echt het gevoel dat ik moet overgeven en ik voel me zo moe en slecht en oh wat zou ik graag eeuwig willen slapen en nooit meer wakker worden


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nu verslaafd aan The Musketeers en Athos, wat ben je knap.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Please lord, have fucking mercy. Ik kan veel hebben, maar ruzie wat mij bijna mijn relatie kostte, een kapotte auto, een leven dat op de kop ligt en werk wat niet lekker gaat is mij teveel van het goede. Volgens mij ben ik gewoon kapot en ik heb geen idee hoe ik het moet fixen. Het liefst wil zuipen, zuipen, zuipen, maar dat gaat niet doordat ik morgen gewoon moet werken want de keiharde realiteit is kut en gaat gewoon door. Fucking, fucking, fucking hell.






    26 - 02 - '16

    Ik heb gewoon weer van dit soort momentjes nodig. Van die momentjes die laten zien dat ik geen complete mislukkeling ben en best ook iets kan en groei. Dat dingen niet compleet zinloos zijn. Dan kom ik wel boven. Mogelijk met bloedende handen en de ergste spierpijn ooit, maar ik zal boven komen.


    Happy Birthday my Potter!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    i really i hope i get this job and i really hope it doesn't suck


    i put the fun in funeral

    Don’t make me sad, don’t make me cry
    Sometimes love is not enough and the road gets tough
    I don’t know why
    Keep making me laugh
    Let's go get high
    The road is long, we carry on
    Try to have fun in the meantime

    Come and take a walk on the wild side
    Let me kiss you hard in the pouring rain
    You like your girls insane
    Choose your last words, this is the last time
    'Cause you and I
    We were born to die


    Heaven is a place that we all have

    Ik moet echt stoppen met ANTM te kijken. Het maakt me hersendood.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    "Ik zit op de wc"

    Nixon dat is een harde leugen dat weten we beide. Je weet dat je je ma gewoon probeert te ontduiken lmao


    This ain't no place for no better man.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 19:40 ]


    26 - 02 - '16

    Ik had echter net zo goed niet mee kunnen gaan...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    He hates me I am sure. I'm a bad girlfriend.

    He didn't say any of this, but I do. I hate myself too.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    'Je weet dat we morgen examen hebben he?'
    Nee, dat wist ik niet. En het feit dat ik morgen 7 minuten lang over orgaandonoren moet praten, geeft me nu al kotsneigingen en buikpijn. Ik kan niet presenteren, echt niet. Spreek examens moeten verboden worden.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Eigenlijk lijkt het me superleuk om een echt youtube channel te beginnen maar ik zou niet weten waar ik me op zou moeten richten
    I wanna be creative