• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 18:34 ]


    Heaven is a place that we all have

    Honden zijn soms zo overschat, oké, je hond bijt niet, maar je bent nooit helemaal zeker.


    <3

    Mijn lichaan doet pijn, ik heb het super koud al gloeien mijn wangen. Ik heb honger, droge mond, geen tranen.
    Let this be over. Please.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Há! En hoe zie jij je het voor je dan? Heb jij een goed idee dan? Want ik heb er geen vertrouwen meer in. Fijne dag nog.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Eeegh. Woensdag naar het ziekenhuis om een afspraak te maken voor een operatie. Nu al zin in. #note the sarcasm.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Net een goed gesprek gehad met mn ex en Jezus wat heb ik dat gemist.
    Hij blijft toch wel de persoon met wie ik het best kan praten.. Dat is één van de redenen dat ik een poging wil doen om onze vriendschap te herstellen.


    Stenenlikker

    Yeah such fun


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Die val van gisteren heeft flink wat gevergd van mijn nek- en schouderspieren. Kan amper mijn hoofd optillen van het kussen. Oeps.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I have such a destructive nature in some way, but on the other side I cannot give up either even tho I know I'll fail.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Je hoofd is als een pannekoek; rond en lelijk.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    HAHA FELICIA ZIE NU WAT DAT UISTELGEDRAG DOET. Go me op mijn examen straks...


    What would Emma do?

    Haha, om half 9 heb ik examen Spreken en het is half 6 en om 7 uur moet ik uit bed en ik slaap nog niet HAHAHHAA help.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    SIytherin schreef:
    Haha, om half 9 heb ik examen Spreken en het is half 6 en om 7 uur moet ik uit bed en ik slaap nog niet HAHAHHAA help.


    Saaaaame maar dan met chemie. : D

    Edit: mottige smiley...

    [ bericht aangepast op 16 jan 2017 - 5:45 ]


    What would Emma do?

    Blegh. Ik wil in een hoekje huilen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I'm in a rollarcoaster that only goes up.


    I'm so tired en ik wil douchen, maar ik moet haasten voor school :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!