• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Ik loop gewoon bijna te janken van onzekerheid. Doe normaal, stom kind.

    Noooh, 60012.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Frey_ schreef:
    Ik loop gewoon bijna te janken van onzekerheid. Doe normaal, stom kind.


    You can do the thing, Lieke. Straks is het allemaal achter de rug en dan heb je het gehad en mag je ontzettend trots op jezelf zijn. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    geen mcdonalds geen mcdonalds geen mcdonalds


    i put the fun in funeral

    Ik houd van dit soort dagen waarop ik schrijven afwissel met klusjes. Het voelt altijd zo productief en goed.


    Happy Birthday my Potter!

    Help
    Ik heb absoluut geen concentratie en moet echt nog veel doen voor mn tentamens..
    Iemand een goede tip?


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Op sommige momenten haat ik alles en kan ik alleen maar muziek accepteren, dit is zo'n moment.


    Treat People With Kindness

    Ik mag bijna weer Graves zijn *O*


    Caution first, always.

    Square schreef:
    (...)

    You can do the thing, Lieke. Straks is het allemaal achter de rug en dan heb je het gehad en mag je ontzettend trots op jezelf zijn. *O*


    (heart2) (heart2) (heart2)

    blijkbaar is het geen kater maar gewoon een permanente staat van zijn

    Waarom heb ik uitslag? Wat is het zelfs? En wat heeft de rest van mijn wang en gezicht gedaan om immuun te zijn?


    Mhm?

    When the snowballs are gone and you're left with zero comments :')


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Fiets sleutel kwijt waardoor ik niet naar het werk kan, boze ouders heb en geen geld verdient. Als jesus of zo bestaat heeft ie echt de pik op mij


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Kan iemand me even aan het werk zetten? Ik heb echt heel veel huiswerk, maar zie eigenlijk niet in waarom ik het nú zou moeten doen. Maar ik ga straks naar orkest etc dus moet het nu wel doen. Kan iemand even wat redenen opsommen? Thanks alvast.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Hedone schreef:
    Kan iemand me even aan het werk zetten? Ik heb echt heel veel huiswerk, maar zie eigenlijk niet in waarom ik het nú zou moeten doen. Maar ik ga straks naar orkest etc dus moet het nu wel doen. Kan iemand even wat redenen opsommen? Thanks alvast.


    Omdat ik het zeg.
    *is zelf aan het uitstellen*


    But I still have this faith in the truth of my dreams.