• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    laten we maar gewoon hopen dat ze er niets van zegt lol

    Tip aan iedereen: koop nooit een HP laptop. Heb die van mij amper een jaar en het heeft nu al kuren .-.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Well, dat zegt ook wel genoeg :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik haat het als proffen gewoon hun mening leren. Ja, maar ik ben het daar niet mee eens, dus fuck off.


    What would Emma do?

    Brinvi schreef:
    Tip aan iedereen: koop nooit een HP laptop. Heb die van mij amper een jaar en het heeft nu al kuren .-.

    ASUS zelfde verhaal. Ik moet na een jaar alweer voor een nieuwe sparen :')
    Like ik betaal €600,- voor een laptop die het een jaar doet lol.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Victuuri schreef:
    (...)
    ASUS zelfde verhaal. Ik moet na een jaar alweer voor een nieuwe sparen :')
    Like ik betaal €600,- voor een laptop die het een jaar doet lol.


    PEAQ houdt het geen half jaar vol
    rip laptop al drie weken in de fabriek siplife


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Fuck? Wat de hell, die gast zou om negen uur komen en hij is er nu al, WAAROM, laat mij nog heel even rustig opstaan aub wtf


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    En nu heb ik het naar beneden gered en ben ik aangekleed maar ik durf tbh niet meer naar de wc, dus ik denk dat ik maar moet wachten tot hij... koffiepauze neemt?? het voor gezien houdt voor vandaag??

    IK BEN EEN RAMP MET VREEMDELINGEN IN HUIS OKÉ


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Alleen op vakantie gaan lijkt me best wel gaaf, tho. Ik ga het eens voorleggen aan mijn ouders, omdat zij al tijden vragen wanneer ik mijn vakantie ga boeken. (Ze gaan er blijkbaar vanuit dat ik alleen op vakantie wil, lol)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ugh, waar komt die hoofdpijn nou weer vandaan? Ga me alsjeblieft niet vertellen dat ik ziek wordt (cat)


    Stenenlikker

    Sollicitatiedag vandaag, kill me. Tijd voor boy's clothes.

    Frey_ schreef:
    Sollicitatiedag vandaag, kill me. Tijd voor boy's clothes.


    Goodluck, you can do it! I believe in you! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sinds wanneer wordt er reclame gemaakt voor specifieke cursussen via de studentenmail? :/


    Happy Birthday my Potter!

    Merp. Alweer de kamer niet gekregen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    I'm disappointed in everything, but mainly myself


    This ain't no place for no better man.