• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    No_Maj schreef:
    Tralala helemaal niet afgeleid hoor


    Ik kom zo naar boven en je weet wat er gebeurd als je dan geen 500 woorden hebt staan :Y)

    [ bericht aangepast op 18 jan 2017 - 16:01 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Waarom kan ik geen inspiratie krijgen voor m'n ene verhaal, terwijl ik voor m'n andere verhaal overstroom aan ideeën :c


    What's meant to be will find it's way

    Goldstein schreef:
    (...)

    Ik kom zo naar boven en je weet wat er gebeurd als je dan geen 500 woorden hebt staan :Y)


    Nee nee nee, don't ruin my OTP D;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Misschien is het de zon, misschien is het de heerlijk warme radiator, of misschien wel de ezel op mijn schoot. Maar holy shit, ik heb ineens ontzettend veel zin in een (O)RPG. Vet jammer dat al die RPG's dood lopen :W

    [ bericht aangepast op 18 jan 2017 - 16:11 ]

    I just want out, but I can't and I know i have to work for my happiness but what if there is no happiness to work for..?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ugh. Ik vind een heel interessant onderzoek en onderwerp, echt, maar zodra ik er een paper over moet schrijven wordt het dan gewoon opeens een stuk minder leuk :c


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    I'm fine i'm fine i'm fine i'm fine i hate myself but im fine its f i n e everything is fine

    fuck i want to run i want to go home

    I wish I wasn't like this


    There is freedom in the dark.

    Status bankrekening: kijk maar gewoon niet.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Me:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Plisetsky schreef:
    Me:


    shaker so true


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    I want a goat


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Volgens mij hangt er een bordje om mijn nek met de woorden "Disappoint me" of iets dergelijks.


    This ain't no place for no better man.

    "Oh, hondjes! Oh wat geweldig! Ik zou willen dat ik omringt was met duizenden hondjes!"
    Yeah right. Tis hel. Constant uitlaten, want hoe meer honden, hoe later ze zindelijk worden. En dat stomme gespring van ze. En het niet luisteren als ze in een gekke bui zijn.
    Honden zijn prima. Maar veel honden is hel. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind Quizlet momenteel wel echt een disappointment.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kunikida schreef:
    Ik vind Quizlet momenteel wel echt een disappointment.

    why?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt