• 100% Single


    It's better to be single with high standards,
    than in a relationship setteling for less.

    Gezien Valentijnsdag weer om de hoek komt gesprongen en ik mezelf weer de nodige bonbons, likeur en bad eend sponsjes moet kopen, besloot ik dit topic te maken. Vooral omdat je namelijk jezelf wel leuke Valentijns cadeautjes kan kopen dan een ‘vriend’ of vriendin. Wie kent jou nou beter dan jijzelf. Niemand. Dat dacht ik al.

    Praat hier rond over het losse leven, pervs @ tinder & cadeautjes die je jezelf gunt en hoe vreselijk een relatie hebben wel niet is. Want after all; we can do whatever we want and what we want. No fucks are given. C;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SithWifey schreef:
    Yo u guys ik heb een secret voor jullie, stay single dont ever doe al die relatie shit just trust me on this


    You’ve got me, babe.


    McLean schreef:
    (...)

    You’ve got me, babe.


    Stay yo ass single das echt de perfect life advice


    The truth is out there.

    SithWifey schreef:
    (...)

    Stay yo ass single das echt de perfect life advice


    Antwoord m’n appjes nu maar, kneusje.


    McLean schreef:
    (...)

    Antwoord m’n appjes nu maar, kneusje.


    Idk waar mn phone is haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


    The truth is out there.

    SithWifey schreef:
    Yo u guys ik heb een secret voor jullie, stay single dont ever doe al die relatie shit just trust me on this


    But who will satisfy my thirst for hugs? ;-;


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    YoRHa schreef:
    (...)

    But who will satisfy my thirst for hugs? ;-;


    Treat yo self to a body pillow of gewoon een fuckboi ofzo kan ook.


    The truth is out there.

    SithWifey schreef:
    (...)

    Treat yo self to a body pillow of gewoon een fuckboi ofzo kan ook.


    Ja nee ik ben tbh wel done met fuckboys maar een body pillow klinkt best lit.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Omg oke ik bump dit topic even
    Maar is er iemand die ik even kan pm’en voor advies en een objectieve kijk op zaken?
    Want ik heb een jongen leren kennen die ik echt oprecht zo leuk vind (which is a shocking first) maar die heeft dus een vriendin lol
    En sowieso ga ik geen relaties verpesten maar ik kan hem maar niet uit mijn hoofd zetten omdat ik wel het gevoel had dat er wat was? Which is why ik even een objectieve kijk nodig heb op zaken hahahaha
    (Die relatie is wel nog geen jaar lol is het erg dat ik stiekem wel hoop dat die vanzelf op de klippen loopt? Die vriendin is wel echt een leuke meid maar die jongen omfg)


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    Omg oke ik bump dit topic even
    Maar is er iemand die ik even kan pm’en voor advies en een objectieve kijk op zaken?
    Want ik heb een jongen leren kennen die ik echt oprecht zo leuk vind (which is a shocking first) maar die heeft dus een vriendin lol
    En sowieso ga ik geen relaties verpesten maar ik kan hem maar niet uit mijn hoofd zetten omdat ik wel het gevoel had dat er wat was? Which is why ik even een objectieve kijk nodig heb op zaken hahahaha
    (Die relatie is wel nog geen jaar lol is het erg dat ik stiekem wel hoop dat die vanzelf op de klippen loopt? Die vriendin is wel echt een leuke meid maar die jongen omfg)


    Je moet hen vooral hun gang laten gaan. Als je gaat proberen om er toch tussen te komen, dan verpest je zeer waarschijnlijk je kans bij die jongen. Laat ze gewoon doen. Wie weet loopt het nog ooit mis en kun je dan je kans grijpen, maar ga nu vooral niks proberen.
    Ik weet niet hoe dit bij anderen zit, maar voor mij werkt het wel zo. Ik vind het enorm vervelend en een hele grote afknapper als mensen me proberen te versieren of met me flirten, als ze weten dat ik een relatie heb.

    Mt want ik lees mee oeps


    Spinning around, I'm weightless.

    Chilton schreef:
    (...)

    Je moet hen vooral hun gang laten gaan. Als je gaat proberen om er toch tussen te komen, dan verpest je zeer waarschijnlijk je kans bij die jongen. Laat ze gewoon doen. Wie weet loopt het nog ooit mis en kun je dan je kans grijpen, maar ga nu vooral niks proberen.
    Ik weet niet hoe dit bij anderen zit, maar voor mij werkt het wel zo. Ik vind het enorm vervelend en een hele grote afknapper als mensen me proberen te versieren of met me flirten, als ze weten dat ik een relatie heb.


    Ja nee, dat stond ook wel in mijn bericht van dat ik geen relaties ga verpesten. Ik vind dat zelf ook wel een afknapper en hij ook (er was een pusherige meid bij die probeerde bij hem en hij vond dat echt totaal niet leuk weet ik). Sowieso is die vriendin heel lief en ik ben ook heel lief tegen haar geweest.
    Ik praat gewoon tegen hem alsof het een vriend is
    Maar ik wou het even met iemand hebben over een aantal zaken die gezegd geweest zijn enzo waardoor ik twijfel of hij mij miss ook leuk zou vinden (en dat er later eventueel nog wat zou in kunnen zitten) of dat ik het mij wat inbeeld hahahaha


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    Omg oke ik bump dit topic even
    Maar is er iemand die ik even kan pm’en voor advies en een objectieve kijk op zaken?
    Want ik heb een jongen leren kennen die ik echt oprecht zo leuk vind (which is a shocking first) maar die heeft dus een vriendin lol
    En sowieso ga ik geen relaties verpesten maar ik kan hem maar niet uit mijn hoofd zetten omdat ik wel het gevoel had dat er wat was? Which is why ik even een objectieve kijk nodig heb op zaken hahahaha
    (Die relatie is wel nog geen jaar lol is het erg dat ik stiekem wel hoop dat die vanzelf op de klippen loopt? Die vriendin is wel echt een leuke meid maar die jongen omfg)


    Je mag wel pm'en maar heb er zelf niet echt ervaring mee. Ben het wel enigzins eens met Chilton, want niks is erger dan iemand die de relatie van anderen 'kapot' maakt. Als zij gelukkig zijn in een relatie en jij probeert er tussen te komen, daar word jij niet gelukkig van maar die jongen zal het je ook niet in dank afnemen. Maar ik denk dat je voor jezelf moet nagaan waar jij je oke bij voelt. Ik zou het persoonlijk niet kunnen om er tussen proberen te komen dus ik zou het laten -en als het een keer uit gaat dan kun je alsnog proberen- maarja ik ben niet degene die die jongen leuk vind en als je gevoelens hebt is het altijd anders. Enige advies wat ik je kan geven, wees voorzichtig want je acties kunnen groot impact hebben, en er zijn ook plenty of fish in the sea die wel single zijn. Just keep that in mind. De keuze is je eigen keuze maar je moet wel goed nadenken over de manieren waarop het uit kan pakken als jij tussenbeide probeert te komen. Als je er graag van af wil helpt het het best om ook daadwerkelijk niet met hem te praten/om te gaan. Het uit het oog, uit het hart idee. Ook om misschien eens op zoek te gaan naar jongens/meisjes/whatever je leuk vind om te kijken of je niet een single iemand net zo leuk kan vinden. (:


    The truth is out there.

    Pixielisje schreef:
    Omg oke ik bump dit topic even
    Maar is er iemand die ik even kan pm’en voor advies en een objectieve kijk op zaken?
    Want ik heb een jongen leren kennen die ik echt oprecht zo leuk vind (which is a shocking first) maar die heeft dus een vriendin lol
    En sowieso ga ik geen relaties verpesten maar ik kan hem maar niet uit mijn hoofd zetten omdat ik wel het gevoel had dat er wat was? Which is why ik even een objectieve kijk nodig heb op zaken hahahaha
    (Die relatie is wel nog geen jaar lol is het erg dat ik stiekem wel hoop dat die vanzelf op de klippen loopt? Die vriendin is wel echt een leuke meid maar die jongen omfg)


    Ik heb in zijn schoenen gestaan, en als je wil mag je me wel pmen evt ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    Okoye schreef:
    (...)

    Je mag wel pm'en maar heb er zelf niet echt ervaring mee. Ben het wel enigzins eens met Chilton, want niks is erger dan iemand die de relatie van anderen 'kapot' maakt. Als zij gelukkig zijn in een relatie en jij probeert er tussen te komen, daar word jij niet gelukkig van maar die jongen zal het je ook niet in dank afnemen. Maar ik denk dat je voor jezelf moet nagaan waar jij je oke bij voelt. Ik zou het persoonlijk niet kunnen om er tussen proberen te komen dus ik zou het laten -en als het een keer uit gaat dan kun je alsnog proberen- maarja ik ben niet degene die die jongen leuk vind en als je gevoelens hebt is het altijd anders. Enige advies wat ik je kan geven, wees voorzichtig want je acties kunnen groot impact hebben, en er zijn ook plenty of fish in the sea die wel single zijn. Just keep that in mind. De keuze is je eigen keuze maar je moet wel goed nadenken over de manieren waarop het uit kan pakken als jij tussenbeide probeert te komen. Als je er graag van af wil helpt het het best om ook daadwerkelijk niet met hem te praten/om te gaan. Het uit het oog, uit het hart idee. Ook om misschien eens op zoek te gaan naar jongens/meisjes/whatever je leuk vind om te kijken of je niet een single iemand net zo leuk kan vinden. (:


    Nee, sowieso dat ik geen relatie wil/ga stuk maken. Ten eerste vind ik dat niet oké naar hen toe (ook het meisje, want ik zou het zelf ook niet leuk vinden moest ik in haar plaats staan en iemand mijn vriend probeert af te nemen). Maar ook omdat ik mezelf niet in zo'n positie wil zetten (vind dat een beetje zelfverlagend). Dus swso wacht ik wel gewoon af en zie ik later wel of het wat wordt.
    Het is waar wat je zegt over dat er nog andere jongens zijn die wel single zijn enzo! Ik ben eigenlijk iemand die echt afwacht en ziet wie er op mijn pad komt. Het is ook zo dat ik die jongen eigenlijk nogal toevallig heb leren kennen. En ik vond hem eigenlijk wel meteen al oprecht leuk, helaas voor ik wist dat hij dus bezet is haha. Wat een bummer meh. Achja, positief bekeken weet ik wel op welk type jongen ik val haha


    A to the Z

    Ben ik de enige die wel veel aandacht krijgt van mannen wanneer ze uitgaat maar vervolgens niets meer van ze hoor? Of erger nog, na een paar dates plots van de aardbodem verdwenen zijn? Ik ben blijkbaar leuk voor eventjes en ondertussen krijg ik wel steeds de vraag waarom ik nog geen vriend heb. Fuck, I don't know, if only I knew. Heel frustrerend is het.


    ars moriendi