• 100% Single


    It's better to be single with high standards,
    than in a relationship setteling for less.

    Gezien Valentijnsdag weer om de hoek komt gesprongen en ik mezelf weer de nodige bonbons, likeur en bad eend sponsjes moet kopen, besloot ik dit topic te maken. Vooral omdat je namelijk jezelf wel leuke Valentijns cadeautjes kan kopen dan een ‘vriend’ of vriendin. Wie kent jou nou beter dan jijzelf. Niemand. Dat dacht ik al.

    Praat hier rond over het losse leven, pervs @ tinder & cadeautjes die je jezelf gunt en hoe vreselijk een relatie hebben wel niet is. Want after all; we can do whatever we want and what we want. No fucks are given. C;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Moet je je niks van aantrekken! Ooit vind je echt wel iemand, maar het heeft geen zin het te vergelijken met vriendinnen. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    @Skrivbar

    Misschien een dating app proberen? Als het niks oplevert, kan je alsnog leuke mannen bekijken.


    Physics is awesome

    Ik heb dus laatst Tinder uitgeprobeerd samen met mn vriendinnen, nou dat was hem nog niet ai hoor hahaha


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Hi


    No growth of the heart is ever a waste

    Stroud schreef:
    @Skrivbar

    Misschien een dating app proberen? Als het niks oplevert, kan je alsnog leuke mannen bekijken.


    Haha je wil niet weten hoeveel uren ik daar al niet op gezeten heb, ik leef er praktisch :’)

    Ugh ik denk dat ik al heel tinder onderhand naar links geswipet heb
    maar idk
    ik vind persoonlijkheid echt het belangrijkste, maar ik word ook wel aangetrokken door uiterlijk en dan eerder het speciale uiterlijk van iemand
    het is zo moeilijk om iemand interesting te vinden
    en misschien zijn die er wel maar is het gewoon moeilijk om op zo'n site iemand te leren kennen die zo is, omdat die er a) niet op zit of b) niet echt zijn bio invult of zo
    Vind het ook zo lullig dat ik als inmiddels bijna twintiger nog nooit een vriendje gehad heb of gekust heb zelf terwijl ik wel heel goed weet wat ik wil en ik nou ook niet bepaald zin heb om nu iemand te daten als ik er niet serieus in ben. Ik bedoel dan dat ik ook niet echt zin heb om zomaar te gaan kussen bij het uitgaan omdat ik wat ervaring wil hebben of zo. Vind zoiets toch wel heel persoonlijk om zomaar te gaan doen, zeker nu ik bijna twintig ben. Dat is like een personal space echt lol, snapt iemand dit? :')
    En ik heb wel wat jongens gehad die mij benaderden dat ze me knap vonden, dus ik denk niet dat zo afstootbaar ben dat niemand me wilt. Misschien omdat ik zelf een bepaald iets zoek en misschien dat ik niet de juiste mensen aantrek?
    Maar ik geloof nou ook niet dat ik de ware ga tegenkomen door als crazy de ene na de andere te daten. Of hoe zien jullie dat?
    Ik heb gewoon onderhande een beetje het idee dat ik een hele wereld mis haha


    A to the Z

    ik en m'n vriendje zijn uit elkaar. oeps. we zijn nog vrienden though hoera.


    Heaven is a place that we all have

    nairobi schreef:
    ik en m'n vriendje zijn uit elkaar. oeps. we zijn nog vrienden though hoera.


    nahw ads ))):


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dat moment dat je iemand bij the Undatebles ziet met een goede relatie en je zelf eenzaam en alleen bent. Muh. #nietjaloershoor #neuuuhh #hoekomjedaarnubij #hastagsomdathetkan


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pixielisje schreef:
    Ugh ik denk dat ik al heel tinder onderhand naar links geswipet heb
    maar idk
    ik vind persoonlijkheid echt het belangrijkste, maar ik word ook wel aangetrokken door uiterlijk en dan eerder het speciale uiterlijk van iemand
    het is zo moeilijk om iemand interesting te vinden
    en misschien zijn die er wel maar is het gewoon moeilijk om op zo'n site iemand te leren kennen die zo is, omdat die er a) niet op zit of b) niet echt zijn bio invult of zo
    Vind het ook zo lullig dat ik als inmiddels bijna twintiger nog nooit een vriendje gehad heb of gekust heb zelf terwijl ik wel heel goed weet wat ik wil en ik nou ook niet bepaald zin heb om nu iemand te daten als ik er niet serieus in ben. Ik bedoel dan dat ik ook niet echt zin heb om zomaar te gaan kussen bij het uitgaan omdat ik wat ervaring wil hebben of zo. Vind zoiets toch wel heel persoonlijk om zomaar te gaan doen, zeker nu ik bijna twintig ben. Dat is like een personal space echt lol, snapt iemand dit? :')
    En ik heb wel wat jongens gehad die mij benaderden dat ze me knap vonden, dus ik denk niet dat zo afstootbaar ben dat niemand me wilt. Misschien omdat ik zelf een bepaald iets zoek en misschien dat ik niet de juiste mensen aantrek?
    Maar ik geloof nou ook niet dat ik de ware ga tegenkomen door als crazy de ene na de andere te daten. Of hoe zien jullie dat?
    Ik heb gewoon onderhande een beetje het idee dat ik een hele wereld mis haha


    Ik snap dit HEEL goed. Ik zoende vorig jaar, toen ik net twee maanden 22 was, pas voor het eerst. Mijn hele vriendengroep had al relaties gehad, zoende zo af en toe iemand met het uitgaan en was of course ook bekend met seks. Ik niet, dat wisten ze overigens en was geen big deal en daar hadden ze ook respect voor. (Ik heb fijne vrienden). Als er grapjes over gemaakt werden dan wist ik heus wel mee te lachen, maar het was toch niet hetzelfde als het ook zelf ervaren hebben en er bijhoren. So, I feel you. Ik ontmoette een leuke man op Tinder, datete daar heel wat maanden mee en uiteindelijk lukte het hem niet om verliefd op mij te worden. Hij leerde mij zoenen (dit was wel een beetje heel ongemakkelijk, maar ook wel heel lief) en hij verzekerde dat er niets mis met me was - ook al voelde dat de dag dat ik hem voor het laatst zag een beetje anders. Sindsdien heb ik ook niemand meer ontmoet die ik net zo interessant vond, dus wellicht ben jij net zoals ik gewoon heel kieskeurig. Ik denk niet dat er iets mis mee is om duidelijk voor ogen te hebben wat je nodig hebt/wil, maar ik merk dat ik er soms wel sikkeneurig van word dat ik zo ben. Dat ik niet gewoon even iemand zoen met het uitgaan en dat dat genoeg is, want dit: 'Dat is like een personal space echt lol, snapt iemand dit? :')' snap ik dus heel goed. Zoenen is voor mij nog best wel iets heel intiems en bijzonders en dat wil ik eigenlijk alleen doen met iemand die ik heel leuk vind. Denk niet dat daar iets mis mee is. Tegelijkertijd heb ik mezelf wel gezegd dat er niets mis is met gewoon een gesprek aangaan met iemand waar je niet op het eerste gezicht steil van achterover slaat, want vaak zijn dat toch wel hele toffe mensen als je ze beter leert kennen. Kieskeurig is goed, maar soms even minder op je hoede zijn is ook goed.

    En o ja, je mist echt niet zoveel als je misschien denkt. Ik dacht dat ook. Man, wat heb ik me daar druk om gemaakt. En dan ook nog op deze leeftijd!!! Haha. Ik lag dan echt 's nachts te piekeren over die keer dat ik wil iemand zou daten en help?? hoe moet dat?? Maar het kwam zelfs bij mij goed. Het is nu een goed verhaal bij 'ik heb nog nooit' haha. Zoenen is wel heel fijn, dus als het ervan komt moet je er maar gewoon van genieten ;)

    Skrivbar schreef:
    (...)
    En o ja, je mist echt niet zoveel als je misschien denkt. Ik dacht dat ook. Man, wat heb ik me daar druk om gemaakt. En dan ook nog op deze leeftijd!!!

    Dat is heel persoonlijk denk ik. Enkele van mijn meest onvergetelijke ervaringen, waren superbijzondere momenten die ik met jongens heb gedeeld of naar aanleiding van die jongen tot stand zijn gekomen. Ik had die momenten voor geen goud willen missen.

    Pixielisje schreef:
    Ugh ik denk dat ik al heel tinder onderhand naar links geswipet heb
    maar idk
    ik vind persoonlijkheid echt het belangrijkste, maar ik word ook wel aangetrokken door uiterlijk en dan eerder het speciale uiterlijk van iemand
    het is zo moeilijk om iemand interesting te vinden
    en misschien zijn die er wel maar is het gewoon moeilijk om op zo'n site iemand te leren kennen die zo is, omdat die er a) niet op zit of b) niet echt zijn bio invult of zo
    Vind het ook zo lullig dat ik als inmiddels bijna twintiger nog nooit een vriendje gehad heb of gekust heb zelf terwijl ik wel heel goed weet wat ik wil en ik nou ook niet bepaald zin heb om nu iemand te daten als ik er niet serieus in ben. Ik bedoel dan dat ik ook niet echt zin heb om zomaar te gaan kussen bij het uitgaan omdat ik wat ervaring wil hebben of zo. Vind zoiets toch wel heel persoonlijk om zomaar te gaan doen, zeker nu ik bijna twintig ben. Dat is like een personal space echt lol, snapt iemand dit? :')
    En ik heb wel wat jongens gehad die mij benaderden dat ze me knap vonden, dus ik denk niet dat zo afstootbaar ben dat niemand me wilt. Misschien omdat ik zelf een bepaald iets zoek en misschien dat ik niet de juiste mensen aantrek?
    Maar ik geloof nou ook niet dat ik de ware ga tegenkomen door als crazy de ene na de andere te daten. Of hoe zien jullie dat?
    Ik heb gewoon onderhande een beetje het idee dat ik een hele wereld mis haha

    Ik snap dat je het bijzonder wilt houden, juist omdat je ouder wordt en het dus (even lullig gezegd) voortsleept en dat het idee van zoenen daardoor echt tot iets heel bijzonders is verheven. Opzich begrijp ik dat, hoor. Je eerste zoen ga je nooit meer vergeten, dus die wil je speciaal maken. Alle zoenen die daarna komen, komen voor veel mensen echt veel gemakkelijker.

    Toch zou ik aanraden dat je je misschien toch maar een keertje lekker moet laten gaan als je uitgaat. Ontmoet leuke jongens, flirt een beetje hier en daar, en denk er niet teveel over na. Just roll with it, en zie wat er gebeurt. Zoenen zelf is niet persé een huge deal. Het is meer de situaties en momenten die voor- of achteraf kunnen ontstaan, zoals ik al uitlegde in mijn post naar Pixielisje. Ik heb voor mezelf de switch omgezet en gezegd dat ik het leven niet te serieus meer neem. Als de juiste mensen op mijn pad komen is dat geweldig, maar who cares als ik voor die tijd gewoon lol maak? En hoe ga je weten wie de ware is als je je niet openstelt voor mensen en ze leert kennen? Ik ben uit die comfortzone gestapt en het heeft me heel veel bijzondere, interessante jongens doen ontmoeten waarmee ik geweldige momenten heb beleefd. En dan doel ik echt niet alleen op seks.

    [ bericht aangepast op 4 april 2018 - 1:36 ]


    ars moriendi

    ^ Je begreep mij verkeerd. Ik bedoelde niet dat het niet bijzonder is, maar dat een paar jaar later alles pas meemaken geen ramp is. Missen als in: je komt niet zoveel kennis tekort etc. als je wat ouder bent bij je eerste zoen.

    ^Nog bedankt voor jullie reacties!
    Inderdaad, ik moet me er niet echt zo druk om maken. Uiteindelijk zijn alle eerste keren sowieso wel stuntelig, dus ja. Ik probeer het leven over het algemeen wat minder serieus te nemen, dus i guess dat ik dat beter met alles doe! Ik ga er sinds het lezen van jullie berichtjes al wat losser mee om vind ik!

    Speaking of Tinder. Omg
    Ik heb een jongen met diepgang gevonden haha shocking first
    Maar nu heb ik echt wat van... how do i trap it??? what food does it like? hoeveel ruimte heeft het nodig? heeft het enkel water nodig of meer?
    Hij is best wel aantrekkelijk in mijn ogen (niet echt de typical standaard guy) en hij leest, schrijft, houdt van Bowie en alle goede muziek van vroeger en lps, hij is creatief, werkt, is best wel sociaal en hij kan heel goed zingen. Echt niet gedacht dat ik eens een totaalpakket ging tegen komen. En het blijft terugsturen haha want dat is soms ook een probleem. Of ik vergeet te sturen, maar bij hem nou eens niet. En hij vroeg mij ook om mijn fb en hij heeft daarna zelfs zijn tinder verwijderd, dus dan is hij toch semi-serieus lijkt mij?
    Meanwhile zit een aap furieus de bel in mijn hoofd kapot te rammen dat er was mis moet zijn aan die jongen haha
    Hoop echt dat ik dit nou niet vergal, want hij klinkt mij echt een leuk en interessant persoon gewoon!
    Iemand tips? :p


    A to the Z

    ^ Keertje afspreken? Dan zie je ook meteen of ‘ie in het echt hetzelfde is.

    Ik heb morgen overigens een Tinder date en ik ben bloednerveus + doodsangstig. Dus laatste levensreddende tips zijn altijd welkom.


    •

    McLean schreef:
    ^ Keertje afspreken? Dan zie je ook meteen of ‘ie in het echt hetzelfde is.

    Ik heb morgen overigens een Tinder date en ik ben bloednerveus + doodsangstig. Dus laatste levensreddende tips zijn altijd welkom.
    Gewoon gaan en achteraf ga je blij zijn dat je het hebt gedaan. Zelfs als de date niks was, heb je jezelf toch over een grens heen gezet lijkt me om te gaan!


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.