• 100% Single


    It's better to be single with high standards,
    than in a relationship setteling for less.

    Gezien Valentijnsdag weer om de hoek komt gesprongen en ik mezelf weer de nodige bonbons, likeur en bad eend sponsjes moet kopen, besloot ik dit topic te maken. Vooral omdat je namelijk jezelf wel leuke Valentijns cadeautjes kan kopen dan een ‘vriend’ of vriendin. Wie kent jou nou beter dan jijzelf. Niemand. Dat dacht ik al.

    Praat hier rond over het losse leven, pervs @ tinder & cadeautjes die je jezelf gunt en hoe vreselijk een relatie hebben wel niet is. Want after all; we can do whatever we want and what we want. No fucks are given. C;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    HaIe schreef:
    iemand hier op Q die met mij wilt daten of zo?[

    Alleen maar een paar opmerkingen:
    - loves hugs
    - has nice booty
    - loves memes (dealbreaker)
    - loves to sleep (dealbreaker)
    - doesn't mind me being a picky af eater ('; (dealbreaker)


    En iemand die aan de bovenstaande voldoet ? Hahaha



    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Britt, Daddy: kies mijjjjjjj


    The truth is out there.

    Oh, no longer single, bye topic 🤧😫


    Heaven is a place that we all have

    SithWifey schreef:
    Britt, Daddy: kies mijjjjjjj


    Wifeychu I chooose youuu .


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    nairobi schreef:
    Oh, no longer single, bye topic 🤧😫


    OMG ADS JE HEBT EEN LIEF OF WAT
    aaaaah schattig


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    McLean schreef:
    (...)

    Do ittt.


    SithWifey schreef:
    (...)

    Eens met Mirte. JUST DO IT!


    Ergens wil ik het wel, want ik heb van meerdere mensen gehoord dat ze er hele leuke mensen door hebben leren kennen.
    Maar ik heb de app al een paar keer op mijn telefoon gehad, en beide keren waren er enkel jongens die ofwel enkel geintereseerd zijn in ONS, of je gelijk overladen met complimenten and both scare me off met als resultaat dat ik de app steeds gelijk weer verwijderd heb :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    McLean schreef:
    (...)

    Dit is momenteel de enige reden die me op de been houdt lol. :W
    You can do it (: En laat je ons weten hoe het ging?


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Shadowsinger schreef:
    (...)

    Ergens wil ik het wel, want ik heb van meerdere mensen gehoord dat ze er hele leuke mensen door hebben leren kennen.
    Maar ik heb de app al een paar keer op mijn telefoon gehad, en beide keren waren er enkel jongens die ofwel enkel geintereseerd zijn in ONS, of je gelijk overladen met complimenten and both scare me off met als resultaat dat ik de app steeds gelijk weer verwijderd heb :')


    Omg, dat dus
    Of je praat met ze en het is allemaal heel leuk en dan vragen ze altijd heel snel om af te spreken, maar ik praat bijv. liever wat langer met iemand online voor ik echt een date plan
    Dan ben ik echt altijd zo iffy haha
    maar opzich levert het wel toffe conversaties op
    en je ziet de vissen in de zee haha


    A to the Z

    Ik heb dus net m’n nummer aan iemand op tinder gegeven, woooops. Dit is al een big step voor mij aangezien ik echt een noob ben op het gebied van liefde lol :’)
    Waarschijnlijk komt er toch niks uit en blokkeer ik hem binnen no time maar oke


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Heeft een van jullie ervaringen met een abbo bij Pepper of iets anders? Ik ben Tinder helemaal zat maar betalen voor een datingsite vind ik eigenlijk ook niks..


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Maim schreef:
    Ik heb dus net m’n nummer aan iemand op tinder gegeven, woooops. Dit is al een big step voor mij aangezien ik echt een noob ben op het gebied van liefde lol :’)
    Waarschijnlijk komt er toch niks uit en blokkeer ik hem binnen no time maar oke


    letterlijk ik elke keer ik m'n nummer geef hahaha


    A to the Z

    Ik moet jullie misschien verlaten heb morgen een date


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Flyboy schreef:
    Heeft een van jullie ervaringen met een abbo bij Pepper of iets anders? Ik ben Tinder helemaal zat maar betalen voor een datingsite vind ik eigenlijk ook niks..


    Ik vind mezelf nog veeel te doen voor echt datingsites, die komen wel vanaf m’n dertigste. (‘: Alhoewel dat voor iedereen anders is natuurlijk. Ik zit nu op Tinder, maar ben wel kritisch en selectief. En tijdens het uitgaan gewoon natuurlijk.


    •

    Oh nou kijk eens aan een topic waar ik me nou echt thuis voel. :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Yo u guys ik heb een secret voor jullie, stay single dont ever doe al die relatie shit just trust me on this


    The truth is out there.