• 100% Single


    It's better to be single with high standards,
    than in a relationship setteling for less.

    Gezien Valentijnsdag weer om de hoek komt gesprongen en ik mezelf weer de nodige bonbons, likeur en bad eend sponsjes moet kopen, besloot ik dit topic te maken. Vooral omdat je namelijk jezelf wel leuke Valentijns cadeautjes kan kopen dan een ‘vriend’ of vriendin. Wie kent jou nou beter dan jijzelf. Niemand. Dat dacht ik al.

    Praat hier rond over het losse leven, pervs @ tinder & cadeautjes die je jezelf gunt en hoe vreselijk een relatie hebben wel niet is. Want after all; we can do whatever we want and what we want. No fucks are given. C;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ah, makes sense now. Ik ben gewoon altijd awkward, niet moeilijk kiezen dus.

    Maar ik weet door die kortstondige relatie trouwen wel wat ik níet wil. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jagermeister schreef:
    (...)

    hahaha tja kijk dat is het. Als een collega apart zoiets aan je vraagt/zegt dan kan je het serieuzer nemen dan als het bij een groep is. :Y)

    Yep Yep. Kinda. Maar meestal is het zo van; dat 'Ik en :insert naam: een leuk setje zouden zijn of van ja niet vieze dingen gaan doen in de kelder of verzin het maar ('; ik kan er wel om lachen. Mannen zijn nog ergere roddelkonijntjes en complot theoristen op de werkvloer dan dames. Hehehe.


    Dat denk ik ook. Alleen dit keer zei ze iets over mijn "vriend" en aangezien ik net met hem had staan praten, dacht ik dus ook dat ze een grapje maakte door hem mijn "vriend" te noemen. Volgens mij vond ze het wel erg leuk dat ik meteen snapte wie ze bedoelde. O en een mannelijke collega die het steeds heeft over een jongen die ik knap en leuk zou vinden, alleen geen flauw idee over wie hij het heeft en hij wil het ook niet zeggen. Dus dat negeer ik nu.

    Ik zou dat op een gegeven moment echt knap irritant gaan vinden. Of zoiets hebben, oude grap, verzin eens iets nieuws. Maar gelukkig kan jij er nog steeds om lachen.


    Physics is awesome

    Plunkett schreef:
    (...)

    Je hebt mij toch al, Mirte. :Y)

    Maar nee, zonder geintjes, ik sluit me hierbij aan. Ik ken mensen die geen moment zonder relatie kunnen en daar kom ik aan, met mijn 21,5 jaar op deze aarde (vandaag precies ja ja) heb ik welgeteld anderhalve maand een relatie gehad.
    Haha, description of my life dit. Ik heb hetzelfde en ik moet zeggen dat ik er ook niet per se heel erg op zit te wachten, zoals sommige mensen in mijn omgeving.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.


    ars moriendi

    MacGyver schreef:
    (...)

    Dat denk ik ook. Alleen dit keer zei ze iets over mijn "vriend" en aangezien ik net met hem had staan praten, dacht ik dus ook dat ze een grapje maakte door hem mijn "vriend" te noemen. Volgens mij vond ze het wel erg leuk dat ik meteen snapte wie ze bedoelde. O en een mannelijke collega die het steeds heeft over een jongen die ik knap en leuk zou vinden, alleen geen flauw idee over wie hij het heeft en hij wil het ook niet zeggen. Dus dat negeer ik nu.

    Ik zou dat op een gegeven moment echt knap irritant gaan vinden. Of zoiets hebben, oude grap, verzin eens iets nieuws. Maar gelukkig kan jij er nog steeds om lachen.


    ZOEFZOEF late reactie terug, maar hij komt tenminste terug :Y).

    Ja hahahaha ze vinden het al helemaal leuk als hun complot theorie bevestigd word omdat je onschuldig op hun hersenspinsels in gaat :Y). Like als ze je dood gooien met een dude & dan het geweldig vinden als ze 'er echt niet bewust naar hinten' zijn naam noemt. geheheh. & hee je kunt ze altijd terug plagen c;

    Tja like I said; als hun leven niet zo interessant is; moeten ze het ergens over hebben he. ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Apocalyptic schreef:



    story of my life


    cause i'm a little unsteady

    Jagermeister schreef:
    (...)

    ZOEFZOEF late reactie terug, maar hij komt tenminste terug :Y).

    Ja hahahaha ze vinden het al helemaal leuk als hun complot theorie bevestigd word omdat je onschuldig op hun hersenspinsels in gaat :Y). Like als ze je dood gooien met een dude & dan het geweldig vinden als ze 'er echt niet bewust naar hinten' zijn naam noemt. geheheh. & hee je kunt ze altijd terug plagen c;

    Tja like I said; als hun leven niet zo interessant is; moeten ze het ergens over hebben he. ^^


    Blijkbaar, ja. Later kon ik me eigen wel voor mijn kop slaan dat ik daar was in getrapt. Alleen weet ik niet goed waarmee ik ze terug kan plagen. Hij en ik zijn zowat de jongste van de hele ploeg en de rest heeft voor zover ik weet een relatie of is al getrouwd of happy single.

    Inderdaad, dat denk ik ook.


    Physics is awesome

    Guys, help.

    Ik heb nu enkele dates met een jongen gehad en ik heb het gevoel dat het allemaal goed gaat. Maar nu ik via app vraag of hij zin heeft binnenkort weer eens wat af te spreken, geeft hij aan dat ook te willen maar dat hij het heel druk heeft de komende tijd. Als ik vraag of hij suggesties heeft, zegt hij pretty much dat hij het niet weet. Wat moet ik hier nu mee? Want ik wil hem ontzettend graag weer snel zien. Loop ik te hard van stapel?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Guys, help.

    Ik heb nu enkele dates met een jongen gehad en ik heb het gevoel dat het allemaal goed gaat. Maar nu ik via app vraag of hij zin heeft binnenkort weer eens wat af te spreken, geeft hij aan dat ook te willen maar dat hij het heel druk heeft de komende tijd. Als ik vraag of hij suggesties heeft, zegt hij pretty much dat hij het niet weet. Wat moet ik hier nu mee? Want ik wil hem ontzettend graag weer snel zien. Loop ik te hard van stapel?


    Misschien kan je voorstellen om een keer te skypen of videobellen? Zo zie je hem toch en kan hij bijvoorbeeld iets doen en tegelijkertijd met jou kletsen en jou zien. Ik denk niet dat je te hard van stapel loopt, jij hebt een goed gevoel en hij heeft een mond dus in principe kan hij het zeggen als hij het niet als fijn heeft ervaren. Tenzij heel verlegen is of onzeker.


    Physics is awesome

    Apocalyptic schreef:
    Guys, help.

    Ik heb nu enkele dates met een jongen gehad en ik heb het gevoel dat het allemaal goed gaat. Maar nu ik via app vraag of hij zin heeft binnenkort weer eens wat af te spreken, geeft hij aan dat ook te willen maar dat hij het heel druk heeft de komende tijd. Als ik vraag of hij suggesties heeft, zegt hij pretty much dat hij het niet weet. Wat moet ik hier nu mee? Want ik wil hem ontzettend graag weer snel zien. Loop ik te hard van stapel?


    Stuur hem een paar datums toe waarop jij kan. Dat maakt het wat minder vaag en dan kan hij zelf zeggen wanneer hij kan. Als hij ze allemaal niet kan ligt het balletje wel bij hem, hoor.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    *stuit op topic*
    Oi, m'n peepz!


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Apocalyptic schreef:
    Guys, help.

    Ik heb nu enkele dates met een jongen gehad en ik heb het gevoel dat het allemaal goed gaat. Maar nu ik via app vraag of hij zin heeft binnenkort weer eens wat af te spreken, geeft hij aan dat ook te willen maar dat hij het heel druk heeft de komende tijd. Als ik vraag of hij suggesties heeft, zegt hij pretty much dat hij het niet weet. Wat moet ik hier nu mee? Want ik wil hem ontzettend graag weer snel zien. Loop ik te hard van stapel?

    Maar wat is de 'komende tijd'? Is dat een weekje?


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ja, hallo, weet dat hier al even niet meer gepost is, maar het is even nodig.

    Ik ben zo enorm KLAAR met single zijn. Ik heb zo'n behoefte om gewoon in iemand's armen te kroelen en over m'n dag te vertellen. Hoe dealen jullie daarmee? D:

    De laatste keer dat ik nog close met iemand was is bovendien best een beetje lullig geëindigd, dus hij liet meteen even een kras achter toen hij m'n leven uitliep, maar ik mis hem nog steeds. Waarom mis ik iemand die niet goed voor mij was? Ugh.

    Ik ben ook nog altijd single en om eerlijk te zijn, vind ik het echt niet erg. :'D Ik zit nu in de VS en ik weet dat ik hier nooit zal komen wonen, dus langeafstandsrelaties zijn echt niet voor mij gemaakt, lol.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ah, ik ben ergens wel een beetje jaloers op je. Ook om de VS! haha. Ik was er echt wel lang oké mee om altijd alleen te zijn en nergens aan vast te zitten, maar ik kom nu in zo'n levensfase... Mijn master op zak (bezig voor de tweede), een eigen appartement (klein maar fijn), alle vriendinnen die of een vriend hebben waar ze steady mee zijn of zelfs mee samenwonen. En nu is een van mijn beste vriendinnetje ook nog aan het daten met een kei leuke kerel en ik gun haar alle liefde van de wereld, maar ik vind het soms wel moeilijk om het enthousiasme voor haar verhalen op te brengen.

    Ik dacht ik kom er maar even hier over klagen, dan hoeft niemand in mijn leven er verder last van te hebben dat ik even niet independent happy woman kan spelen, haha.