• ©Pralines


    ©DreamerN



    ID lay-out deels overgenomen van Pickett


    Naam: Maxime, maar Max mag ook gewoon.
    Leeftijd: Ik ben 24 jaar en verjaar op 4 juni.
    Woonplaats: Het verstopte stadje Terneuzen.
    Schrijfgenre: Fantasy, Sci-fi, Dystopie, Fanfiction
    Uiterlijk: I'm a weirdo. Bijna alle kleuren van de regenboog in m'n haar gehad, maar sinds ik werk is het wel wat minder qua aparte kleurtjes. Ik draag graag alles door elkaar tegenwoordig - door werk heel vaak gewoon een spijkerbroek met een t-shirt (of trui in de winter), maar in het weekend een kort broekje met een panty en whatever ik dat weekend wil.
    Ik heb inmiddels vier tattoos, met veel bloemen en zo. Op naar de volgende, zeg ik altijd maar?
    Opleiding: Ik heb in 2017 zowel mijn VWO diploma NG/NT gehaald als mijn International Baccalaureate, wat het hoogste niveau is in Engels. Ik heb de eerste drie jaar alle vakken in het Engels gehad en heb in de vierde mijn CAE gehaald.
    Ik studeer nu Engineering, maar ik twijfel nog heel erg of dit wel juist is, omdat mijn hart toch bij schrijven en creatief zijn ligt, en de talen me beter liggen dan bèta-vakken. Dus als deze studie me niet ligt, gaat het waarschijnlijk toch richting de talenkant, misschien wel het editen van boeken bij een uitgeverij, en if all else fails, lerares op een middelbare school.
    Ik ben in 2021 afgestudeerd als Engineer! Als afstudeerrichting heb ik energie- en procestechniek gekozen, en inmiddels werk ik bij een chemisch bedrijf als productie engineer!
    Toekomstbeeld: Zoals iedereen op Quizlet heb ik toch altijd de droom gehad een boek uit te geven via een echte uitgeverij. Ik ben ook van plan om nog eens zelf een boek te laten drukken (bij een zelfdrukkerij). Verder hoop ik dat ik gewoon een mooie toekomst heb met een baan die ik echt leuk vind en lekker samen blijf met mijn vriend.