• ©Pralines


    ©DreamerN



    ID lay-out deels overgenomen van Pickett


    Naam: Maxime, maar Max mag ook gewoon.
    Leeftijd: Ik ben 24 jaar en verjaar op 4 juni.
    Woonplaats: Het verstopte stadje Terneuzen.
    Schrijfgenre: Fantasy, Sci-fi, Dystopie, Fanfiction
    Uiterlijk: I'm a weirdo. Bijna alle kleuren van de regenboog in m'n haar gehad, maar sinds ik werk is het wel wat minder qua aparte kleurtjes. Ik draag graag alles door elkaar tegenwoordig - door werk heel vaak gewoon een spijkerbroek met een t-shirt (of trui in de winter), maar in het weekend een kort broekje met een panty en whatever ik dat weekend wil.
    Ik heb inmiddels vier tattoos, met veel bloemen en zo. Op naar de volgende, zeg ik altijd maar?
    Opleiding: Ik heb in 2017 zowel mijn VWO diploma NG/NT gehaald als mijn International Baccalaureate, wat het hoogste niveau is in Engels. Ik heb de eerste drie jaar alle vakken in het Engels gehad en heb in de vierde mijn CAE gehaald.
    Ik studeer nu Engineering, maar ik twijfel nog heel erg of dit wel juist is, omdat mijn hart toch bij schrijven en creatief zijn ligt, en de talen me beter liggen dan bèta-vakken. Dus als deze studie me niet ligt, gaat het waarschijnlijk toch richting de talenkant, misschien wel het editen van boeken bij een uitgeverij, en if all else fails, lerares op een middelbare school.
    Ik ben in 2021 afgestudeerd als Engineer! Als afstudeerrichting heb ik energie- en procestechniek gekozen, en inmiddels werk ik bij een chemisch bedrijf als productie engineer!
    Toekomstbeeld: Zoals iedereen op Quizlet heb ik toch altijd de droom gehad een boek uit te geven via een echte uitgeverij. Ik ben ook van plan om nog eens zelf een boek te laten drukken (bij een zelfdrukkerij). Verder hoop ik dat ik gewoon een mooie toekomst heb met een baan die ik echt leuk vind en lekker samen blijf met mijn vriend.
    Hobby's: Schrijven, lezen, ballet dansen, zwemmen, tekenen, muziek luisteren, anime kijken, cosplayen, gamen, energy drinken, lekker lui op de bank liggen, ongezond eten opeten tijdens gamen en films, knuffelen en naar concerten gaan.

    ✩ Social Media
    Pls send a PB als je social media contact zou willen ^^




    ✩ Lopende Stories

    City of Twisted Fates || SOTY 2023
    Link | Sci-fi/Romance/Actie/Avontuur/Dystopia | OP | Engels
    A city surrounded by high walls adorned with golden decorations. A luxurious, hypermodern paradise with vegetation out of this world, gardens blooming vibrantly. Magnificent mansions for the elites, with everything they could wish for in close range. But not everything is what it seems...

    Welcome to Conqueron.

    Cass, a girl from the hidden underground city, realises things are not quite as they seem. Curious and determined, she sets out to find information about the city and its origins. While researching, she becomes entangled more and more in the web of information about what the city is - or used to be.
    Will she find the ultimate truth or be consumed by her doubts?

    Aidan, the son of Conqueron's ruler, has been indoctrinated by his surroundings all his life. But time will always tell, and especially a certain servant he despises will tell him. While his entire world and what he saw as the truth starts to fall apart and unravel right in front of his eyes, he has to decide his own future.
    Will he blindly follow in the footsteps of his father or pick his own path?



    Thunderstruck || Draco Malfoy
    Link | Fanfiction/Fantasy/Romance/Actie | HP: Draco Malfoy | Dunglish
    Na vijf ellendige jaren op Hogwarts, waarin de school herbouwd werd en alles niet altijd gemakkelijk verliep, is de school volledig gerestaureerd. Om dit te vieren besluiten de drie toverscholen om een nieuwe Triwizard Tournament te organiseren, maar dit keer met betere regels en met opdrachten waar niemand bij kan sterven.
    Odin Umare-Salazana, een Slytherin in hart en nieren, zit in haar laatste jaar op Hogwarts en besluit om een briefje in de Goblet of Fire te doen om toch nog een avontuur te beleven in haar laatste jaar. De eerste twee maanden van het schooljaar vallen dan ook erg tegen. Bedolven onder het huiswerk en de Quidditch trainingen is er toch nog een lichtpuntje: haar wekelijkse klaagmoment bij de welbekende Draco Malfoy.
    Draco besteedt het laatste jaar van zijn opleiding op Hogwarts om praktijkervaring op te doen en de Triwizard Tournament was het gelegen moment. Voordat deze begint moet hij echter helpen op de ziekenboeg en dat doet hem soms de das om. Het klaagmoment met Odin heeft dan ook voor hem voordelen. Maar ondanks dat zij een kille, humeurige Slytherin blijft, ziet hij de ambitie en passie in haar. Ze is als het onweer voor hem. Soms onheilspellend als de donder, en dan scherp en doelgericht als de bliksem.
    Kan zij dan toch het koude hart laten smelten? Is he going to get thunderstruck?





    ✩ Afgeronde Stories

    Defender of the Crown || SOTY 2017
    Link | Onbekende Personen/Fantasy/Actie/Royalty | OP | NL

    Still I'll be the hand that serves you...
    Wanneer de Sylicanen het land Astra binnenvallen vlucht Cerice Devon naar geallieerd territorium: het koninkrijk Emperya. De oorlog tussen Sylican en Emperya woedt al vele jaren en de koning van Emperya heeft besloten een zo groot mogelijk leger te creëren. De gevechtsacademie neemt meer novicen aan dan ooit en Cerice wil zichzelf inzetten om haar land terug te krijgen.
    Als echter haar leven besluit zich tegen haar te keren, weet Cerice niet meer wat ze moet doen. Waar moet ze haar trouw aan zweren? En wie of wat moet ze beschermen?






    Mijn PB/GB staat altijd open voor reacties en berichtjes. De afgeronde stories worden in de loop van dit jaar hopelijk bijgevuld met stories die ik heb geschreven. De stories die ik afgeschreven heb op Quizlet vond ik niet meer waardig om online te laten staan.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2023 - 23:01 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    ✩ Update

    Hoofdstuk 1.1 van Defender of the Crown staat online

    [ bericht aangepast op 15 feb 2017 - 22:34 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    ✩ Update

    Hoofdstuk 1.2 van Defender of the Crown staat online

    Hoofdstuk 1.3 van Defender of the Crown staat online


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    ✩ Update

    Hoofdstuk 2.1 van Defender of the Crown staat online


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    ✩ Update

    Hoofdstuk 3.1 van Defender of the Crown staat online


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    ✩ Update

    ✩ Defender of the Crown staat momenteel tot en met Hoofdstuk 8.2 online
    ✩ Thunderstruck || Draco Malfoy is ook weer actief en staat momenteel tot en met Thunder VIII online


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    ✩ Update

    Hoofdstuk 8.3 van Defender of the Crown staan online

    Hoofdstuk 9.1 van Defender of the Crown staan online


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    ✩ Update

    ✩ Defender of the Crown staat inmiddels tot en met Hoofdstuk 10.1 online

    ✩ Zodra ik mijn cover heb komt er snel een nieuw verhaal dat zich afspeelt in de Harry Potter wereld online!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    ✩ Update

    ✩ Defender of the Crown staat inmiddels tot en met Hoofdstuk 20.2 online

    ✩ Defender of the Crown is bijna afgerond en wordt daarbij mijn eerste afgeronde verhaal dat geen fanfiction is!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    ✩ Update

    ✩ Defender of the Crown is afgerond en is daarbij mijn eerste afgeronde verhaal dat geen fanfiction is!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    ✩ Update

    Ultima Ratio || SOTY 2018 is aan de lijst toegevoegd
    Proloog I en Proloog II van Ultima Ratio staan online


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen