• Overal ter wereld, Arabie, Azie, Europa, Amerika, Afrika leven er speciale mensen, mensen die in een draak kunnen veranderen welk draak hangt er van af waar ze vandaan komen. Maar helaas worden deze prachtige mensen/draken opgejaagd door de zogenoemde hunters die met verschillende wapens de drakenmensen zoals hun dat noemen opjagen en uit eindelijk proberen te doden omdat ze ‘’gevaarlijk voor de wereld zouden zijn.’’ Echter is dit zeer zeker niet het geval en is er 100 jaar geleden een genootschap opgericht met de naam the dragons, hun beschermen de drakenmensen voor de hunters, en nu hebben ze een drastische beslissing genomen om al die speciale mensen naar Lugano in Zuid-Zwitserland te brengen, waar de genootschap samen met de draken gaan trainen om de hunters voor eens en voor altijd uit te schakelen.

    De draken:

    -Vorstdraak: Helemaal wit of wit met een blauwe ondertoon
    -Afmeting: 13 meter lang, 4 a 5 meter groot
    -Wapens: Spuwt ijskoude lucht, staart, klauwen en hoorns.
    -Details: Heeft een stekelige staart als wapen, puntige stekels, grote dunne harde vleugels, scherpe klauwen, kleine puntige schudden, lange ijskoude hoorns, kristalachtige ogen.
    -Komt voor: Antarctica

    -Europese draak: Rood, groen,zwart of goudkleurig
    -Afmeting: 15m lang en 4 1 5,5m groot
    -Wapens: Vlammen, staart, klauwen en horens
    -Details: Harde stekels, grote kop, 2 ogen, 2 grote vleermuisachtige vleugels, giftanden, schudden, hoorns, pijlvormige staartpunt met stekels en 4 poten met 5 scherpe klauwen.
    -Komt voor: Door heel Europa

    -Aziatische Long: Blauw, zwart, wit, rood of geel
    -Afmetingen: 13m lang, 4 a 5 meter groot
    -Wapens: Hoorns, tanden en klauwen
    -Details: Lange voelsprieten, geweiachtige hoorns, manen, klauwen met vijf tenen, grote schudden, staart met veren
    Komt voor: Overal in azie

    -Aarddraak: Is altijd bruin
    -Afmeting: Heeft dezelfde afmetingen als de vorstdraak en de Europese draak
    Wapens: heeft ongeveer dezelfde wapens als de vorstdraak, alleen hij beschikt over de element aarde
    Komt voor: Overal in Afrika

    -Zuurdraak: Is altijd groen
    Heeft hetzelfde als de aarddraak, vorstdraak Europese draak alleen hij kan zuur spuwen
    Komt voor: overal in Amerika

    Waterdraak: Is altijd blauw
    Heeft hetzelfde als de andere draken alleen hij spuwt water en kan onder water zwemmen.
    Komt voor: overal in Arabië


    Invulijsje:
    Mensen die in draken kunnen veranderen:

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Innerlijk: (Als mens)
    Uiterlijk: (Als mens)
    Innerlijk: (Als draak, innerlijk kan hetzelfde zijn als ze mens is.)
    Uiterlijk:
    Draaksoort:
    Nationaliteit: (Je nationaliteit ligt aan welke draaksoort je bent)
    Geschiedenis: (Zet er ook bij hoe ze ontdekte dat ze in een draak kun veranderen
    Familie:
    Relaties:
    Wapens/specialiteiten: Heeft ze als mens nog iets speciaals? Kan ze sneller rennen dan een normaal mens, is ze sterker, slimmer of kan diegene goed omgaan met bepaalde wapens?
    Extra:


    Hunters:
    Naam:
    Leeftijd
    Geslacht:
    Nationaliteit:
    Geschiedenis: (Waarom is hij bij de hunters gegaan)
    Uiterlijk:
    Innerlijk
    Familie:
    Relaties:
    Wapens:
    Extra:


    De genootschap:

    Naam:
    Leeftijd
    Geslacht:
    Nationaliteit:
    Geschiedenis: (Waarom is hij bij de genootschap gegaan)
    Uiterlijk:
    Innerlijk
    Familie:
    Relaties:
    Wapens:
    Extra:



    Mensen:
    Naam:
    Leeftijd
    Geslacht:
    Nationaliteit:
    Geschiedenis: (Waarom is hij bij de genootschap gegaan)
    Uiterlijk:
    Innerlijk
    Familie:
    Relaties:
    Wapens:
    Extra: (Zet hier bij of ze van de bestaan afweet, er niks van wilt hebben maar onbewust steeds er bij betrokken raakt, juist mee wilt helpen met ze te beschermen of uit te moorden etc…



    Rollen
    Mensen
    Vrouwen
    -
    -
    Mannen
    -
    -

    Hunters
    Vrouwen
    -
    -
    Mannen
    -Gereserveerd door Darkone
    -

    The dragons
    Vrouwen
    -
    -

    Mannen
    -
    -

    De draken
    Vrouwen
    -Gereserveerd-Aziatische draak-Darkone
    -
    Mannen
    -
    -

    Regels:
    -200 woorden
    -Meisjes/jongens gelijk houden
    -Geen perfecte personages
    -Topics worden alleen door mij geopend tenzij ik iemand hiervoor aanwijs
    -Reserveringen blijven 3 dagen staan
    -16+ toegestaan alleen wel vermelden boven je post
    -1x in de week posten
    -Mits je niet kan reageren wegens vakantie/ander reden meld dat dan even
    -Naams veranderingen doorgeven
    -Niet andermans personages besturen zonder hun toestemming

    Shigeru, I like Luance! Ik vind het een leuk idee ^^ Al ligt de uitvoering ook aan de beginsetting van de rpg. Als ze in een drukke stad zitten en elkaar toevallig in het café tegenkomen is het wat waarschijnlijker dan wanneer ze elkaar tegenkomen in een afgelegen bos waar Ayden puur voor de jacht op de drakenmensen was :')

    Ik ben zo benieuwd naar alle andere rollen ^^ *kuch* hint *kuch*
    Deze rpg staat in de nieuwsbrief ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Shigeru, I like Luance! Ik vind het een leuk idee ^^ Al ligt de uitvoering ook aan de beginsetting van de rpg. Als ze in een drukke stad zitten en elkaar toevallig in het café tegenkomen is het wat waarschijnlijker dan wanneer ze elkaar tegenkomen in een afgelegen bos waar Ayden puur voor de jacht op de drakenmensen was :')

    Ik ben zo benieuwd naar alle andere rollen ^^ *kuch* hint *kuch*
    Deze rpg staat in de nieuwsbrief ^^


    True cx

    Woowww, promotie (hopelijk)


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Zo dat had ik niet verwacht dat deze topic in de nieuwsbrief zou verschijnen.. zal morgen of Dinsdag topic even bijwerken.

    Ahum, zit hier nog leven in?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Iratus schreef:
    Ahum, zit hier nog leven in?


    Ik dacht dat dit niet echt verder zou komen, ik heb niet eens gezien dat het verder is gekomen dan pagina 1, wha ik ben blind. But ik zal beginnen aan mijn rol, cause ik ben nog erg enthousiast over deze RPG.


    She was always looking for more..

    Als jullie allemaal nog door willen.. dan laat ik het ook gewoon doorgaan (:

    Ik ben voor :')


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    TENZIN DARIA RAMSEIER
    "In order to properly understand the big picture, everyone should fear becoming mentally clouded and obsessed with one small section of truth."

          NAAM
    Tenzin Daria Ramseier. Dit wordt uitgesproken als Then-tzin Daa-rhi-aa Rham-zei-er.
    Tenzie = Defender of the faith
    Daria = Rich

    De bijnaam van Tenzin is Ten. Zo wordt ze vaak door familie en vrienden genoemd. Zelf maakt het haar niet zo veel uit hoe ze wordt genoemd, als ze maar weet dat je het over haar heeft.


          LEEFTIJD
    Tenzin is 21 jaren oud. Haar verjaardag valt op 6 oktober, wat haar sterrenbeeld een weegschaal maakt.

          GESLACHT
    Tenzin is van het vrouwelijke geslacht.

          NATIONALITEIT
    Tenzin draagt de Zwitserse nationaliteit. Ze heeft dan ook altijd in dit land gewoond en is ook honderd procent Zwitsers. Zelf is ze ook nog nooit buiten Europa geweest, al is het wel haar droom om overal ter wereld te komen.

    "Don't you find it odd that when you're a kid, everyone, all the world, encourages you to follow your dreams. But when you're older, somehow they act offended if you even try."

          GESCHIEDENIS
    Marcia Oona Ramseier née Chaucer • Moeder (55)
    Jacob Theodore Ramseier • Vader (58)
    Logan Cecilia Ramseier • Zus (27)

          Tenzin is als tweede kind geboren in huize Ramseier. Als kind was haar vader eigenaar van een boerderij, wat voor een klein meisje als hemel op aarde was. Op deze jaren kijkt ze dan ook terug als een gelukkige tijd. Er liepen ontzettend veel dieren rond, wat mede de reden is dat ze als kind op sociaal vlak iets achterliep op haar leeftijdsgenoten, gezien dat ze door de dieren nooit de behoefte had om andere personen om haar heen te hebben. Zodra ze eenmaal naar school ging en daar vrienden maakte, was dat al opgelost.
          Ze heeft het altijd goed kunnen vinden met haar ouders, al hebben ze niet een ontzettend speciale band samen. Als kind was ze vooral een kind van haar vader. Ze dacht dat hij onoverwinnelijk was en bewonderde hem in alles wat hij deed. Hij was de leider van het gezin, terwijl haar moeder meer voor het huishouden zorgde en af en toe wat meehielp op de boerderij. Tenzin liep altijd haar vader achterna en voelde zich vereerd als hij een klusje voor haar had, terwijl haar oudere zus Logan altijd bij hun moeder liep. Tenzin had en heeft nog steeds veel ontzag voor Logan. Omdat zij de oudere zus is, keek Tenzin erg naar haar op toen ze opgroeiden en deed ze haar vaak na.
          Toen Tenzin veertien jaar oud was, vonden er een aantal veranderingen plaats in haar thuishaven. Vroeg in dat jaar ging Logan het huis uit en besloot om te gaan studeren in Duitsland. Ineens was het erg stil in huis en Tenzin wist niet hoe ze daarmee om moest gaan. Kort daarna ging het bedrijf van haar vader failliet, waardoor hij noodgedwongen was om de boerderij te verkopen. Het gezin verhuisde naar Lugano, waar Tenzin nooit echt op haar plek was. Ze had nog nooit zo weinig ruimte gehad in een huis en ze kon niet wachten totdat ze, net als Logan, weg kon gaan. Ze heeft ontzettend hard moeten sparen voor haar studie, gezien haar ouders nog maar weinig geld over hadden. Uiteindelijk was ze toegelaten tot de studie journalistiek, welke ze nu net volledig heeft afgerond.
          Nu is Tenzin al een paar weken terug in Lugano, om haar ouders te bezoeken. Ze is er nog niet helemaal uit wat ze daarna wilt gaan doen, maar af en toe schrijft ze artikelen voor een kleinschalige krant. Eigenlijk wil ze met haar werk over de wereld heen reizen, maar als startende journalist is het moeilijk om van de grond te komen. Toch zit ze vol energie om haar werk aan te pakken en ze wordt als een grondige, spontane journaliste gezien.
          Momenteel loopt het niet zo lekker met de ouders van Tenzin. Haar vader en werk hebben een knipperlichtrelatie, waardoor alle druk om geld te verdienen op haar moeder komt te hangen. Zij is bezig om een kledingzaakje te openen, maar dat gaat moeilijk. Hierdoor is hun huwelijk ook niet meer wat het is geweest, zeker als Tenzin's vader vaak naar de drank grijpt. Logan is al jaren niet meer thuisgekomen en het contact met haar familie verwatert.
          Van haar verleden heeft Tenzin geleerd dat het leven je niet alles in je schoot werpt, maar dat je er hard voor moet werken. Zelf beschouwt ze dit als een belangrijke levensles.


    "“It will never rain roses: when we want to have more roses, we must plant more roses."

          UITERLIJK
    {FC: Kaya Scodelario}

    Haar • Bruin, gekruld en warrig.
    Oogkleur • Blauw en grijs.
    Bril / Lenzen • Niet.
    Neus • Smal, lang, dun en wipneus.
    Lippen • Smal, lichtroze, onopvallend.
    Gezichtsvorm • Ovaal, langwerpig.
    Lengte • 1.77 meter.
    Figuur • Dun.
    Huidskleur • Er licht, verbrand snel.


    "“Sometimes you wake up. Sometimes the fall kills you. And sometimes, when you fall, you fly.”"

          INNERLIJK
    P O S I T I E F
    × Vastberaden
    × Doorzettend
    × Behoedzaam
    × Strijdlustig
    × Trouw
    N E G A T I E F
    × Veroordelend
    × Te direct
    × Koppig
    × Kwetsbaar
    × Prikkelbaar

          RELATIES

          WAPENS

          EXTRA


    Een begin. :')

    [ bericht aangepast op 8 maart 2017 - 16:17 ]


    She was always looking for more..