• Dacht ik dat het misschien een idee was om de stickers permanenter te maken en buttons te maken met naam en username.

    Dit idee kreeg ik op stage. Stichting Relim is een sociale werkplaats en wij zorgen voor werk voor de medewerkers en vandaag zag ik ze buttons maken voor carnavalsverenigingen en toen begonnen mijn hersenen te werken.

    Uiteraard dacht ik ook na over die mensen die elke 2 weken hun username veranderen but still....




    Mijn excuses als het niet mag of verkeerd staat.

    [center][17][b]Is dit misschien een idee om naambuttons te maken voor Q meetings? [/b][/17][/center]

    62.1% (18 stemmen)
     
    Ja leuk!

    20.7% (6 stemmen)
     
    Misschien

    17.2% (5 stemmen)
     
    Nee


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Hm. Misschien. Het idee is inderdaad leuk, maar de grote meerheid verandert zo vaak van naam dat het denk ik niet haalbaar is?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tilikum schreef:
    Hm. Misschien. Het idee is inderdaad leuk, maar de grote meerheid verandert zo vaak van naam dat het denk ik niet haalbaar is?

    Dit - ik ben er namelijk 1 van c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik vind het eigenlijk niet zo'n probleem om gewoon mensen hun namen te leren van tevoren. Leuker juist dan stickers of buttons c:


    Happy Birthday my Potter!

    Tilikum schreef:
    Hm. Misschien. Het idee is inderdaad leuk, maar de grote meerheid verandert zo vaak van naam dat het denk ik niet haalbaar is?



    Daarom gooi ik het hierop voor diegene die dat misschien willen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Goldstein schreef:
    Ik vind het eigenlijk niet zo'n probleem om gewoon mensen hun namen te leren van tevoren. Leuker juist dan stickers of buttons c:


    maar dan heb je iemand - zoals mij- die geen namen aan gezichten kan koppelen xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    maar dan heb je iemand - zoals mij- die geen namen aan gezichten kan koppelen xD


    Wauw mij nog steeds niet D:D:D:D:D: *slaps*


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Je kan de username met van die wisselkaartjes doen ofzo... ik weet het ook niet...
    Maar het idee is wel heel leuk, ondanks het feit dat ik niet naar meetings ga want ouders. Maar het gekloot met de naamstickers, dat kennen we allemaal :Y)


    (This signature is removed for copyright infringement)

    Chrysante schreef:
    Je kan de username met van die wisselkaartjes doen ofzo... ik weet het ook niet...
    Maar het idee is wel heel leuk, ondanks het feit dat ik niet naar meetings ga want ouders. Maar het gekloot met de naamstickers, dat kennen we allemaal :Y)


    Dit.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik vind het wel een tof idee. En je kunt altijd de gewone naam doen toch, ipv de username?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Navigator schreef:
    Ik vind het wel een tof idee. En je kunt altijd de gewone naam doen toch, ipv de username?


    Haha, dit dacht ik ook gelijk!!!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    maar dan heb je iemand - zoals mij- die geen namen aan gezichten kan koppelen xD


    Hmmm, maar hoe wil je dit doen dan? Naar elke meeting komen weer nieuwe mensen, mensen die nog nooit op een meeting geweest zijn, mensen die toevallig naar hele andere meetings zijn geweest, mensen die elkaar nog amper kennen, mensen die dit topic nog nooit gezien hebben, meetings waar jij niet bent. En hoeveel zou dit dan kosten? Of is het gratis?


    Happy Birthday my Potter!

    Chrysante schreef:
    Je kan de username met van die wisselkaartjes doen ofzo... ik weet het ook niet...
    Maar het idee is wel heel leuk, ondanks het feit dat ik niet naar meetings ga want ouders. Maar het gekloot met de naamstickers, dat kennen we allemaal :Y)


    Precies dit^^


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Geniaal =) vooral voor mensen die zoals ik al 8 jaar dezelfde username hebben =p
    Maar eentje met alleen mijn echte naam mag ook wel ;)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Uiteraard dacht ik ook na over die mensen die elke 2 weken hun username veranderen but still....

    Die krijgen hun eigen naam dan?

    Goed idee (=


    Don't let anyone tell you what to do.

    Maak gewoon ieder voor zich zo'n bord waar mensen ook altijd mee lopen te zwaaien als ze ergens voor protesteren. En schrijf daar dan al je usernames op. Kan men kiezen onder welke naam ze je herkennen. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •