• Dacht ik dat het misschien een idee was om de stickers permanenter te maken en buttons te maken met naam en username.

    Dit idee kreeg ik op stage. Stichting Relim is een sociale werkplaats en wij zorgen voor werk voor de medewerkers en vandaag zag ik ze buttons maken voor carnavalsverenigingen en toen begonnen mijn hersenen te werken.

    Uiteraard dacht ik ook na over die mensen die elke 2 weken hun username veranderen but still....




    Mijn excuses als het niet mag of verkeerd staat.

    [center][17][b]Is dit misschien een idee om naambuttons te maken voor Q meetings? [/b][/17][/center]

    62.1% (18 stemmen)
     
    Ja leuk!

    20.7% (6 stemmen)
     
    Misschien

    17.2% (5 stemmen)
     
    Nee


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik vind het wel een grappig idee._O_


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb nu nog nooit naamstickers gebruikt op meetings? :')


    Take me to wonderland

    Ik heb ook nog nooit naamstickers gebruikt en ik ga toch al zeker 6-7 jaar naar meetings. =P
    En ik vind het wel onhandig in de winter. Want ik heb 2 goede winterjassen en ik ga in beide geen gaatjes prikken want die blijven permanent zichtbaar. Ik voel me wel best gelimiteerd met een naamsticker of button. Ik zou het daarom niet kopen. =S

    Ondanks ik er nooit gebruik van zou maken, vind ik het wel een super leuk idee. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury