• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Saté


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Meixue schreef:



    ik ben er net achtergekomen dat deze slang dus niet aan het geeuwen is
    poor snek


    Heaven is a place that we all have

    Bombay schreef:
    (...)

    Ik heb nog nooit een horrorfilm in die trant gezien en alle dingen met overmatig bloed en marteling (saw bijvoorbeeld) en dingen met geesten (zoals paranormal activity) vallen sowieso af. Het lijkt me een gave film. Ik kan enkel zo enorm schrikken van jump scares haha. Daarbij moet ik eerst rekeningen betalen en hopen dat er wat overblijft ;3


    Haha ja dat snap ik helemaal hoor! Ben zelf ook niet zo'n fan van horror. Echter omdat je zei dat iemand met 24 persoonlijkheden je interessant lijkt, leek het me wel belangrijk te vertellen dat het verre van een realistisch beeld is van hoe het in werkelijkheid is! (:

    Watsky schreef:
    (...)

    Haha ja dat snap ik helemaal hoor! Ben zelf ook niet zo'n fan van horror. Echter omdat je zei dat iemand met 24 persoonlijkheden je interessant lijkt, leek het me wel belangrijk te vertellen dat het verre van een realistisch beeld is van hoe het in werkelijkheid is! (:


    Ik heb überhaupt geen mensen meegemaakt die zoiets hebben. Zelf heb ik een relatie gehad, jaren geleden, met iemand die schizofrenie had. Bij hem uitte het zich vooral met angst en paranoïde buien in plaats van meerdere persoonlijkheden wat ook voorkomt bij schizofrenie. (:


    26 - 02 - '16

    I'll be so alone... alone


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik spring constant heen en weer tussen "oh ik lig prima op schema no worries" en "holy shIT als ik nu niet iets DOE haal ik heT NOOIT HeLP" en om eerlijk te zijn is dat erg vervelend en vermoeiend ugh


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I am a potato wearing an imaginary pugtato shirt.


    Heaven is a place that we all have

    Holy shit, als ik zo'n dingen lees, merk ik pas echt hoeveel geluk ik heb met de omgeving waarin in vertoef en het feit dat het ze absoluut worst zal wezen welke seksuele oriëntatie ik heb. Ik denk dat mensen over het algemeen echt veel te weinig beseffen dat, zelfs hier in het westen, dit soort dingen nog veel te vaak raar bekeken worden.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Minecraft server opzetten met vriendlief. Hij kan het tenminste wel ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb nu 13 woorden!!! 👍👍👍

    (aan mijn 5000-woord-minimum paper)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik heb nu 13 woorden!!! 👍👍👍

    (aan mijn 5000-woord-minimum paper)


    bravo inge


    Heaven is a place that we all have

    Square schreef:
    Ik heb nu 13 woorden!!! 👍👍👍

    (aan mijn 5000-woord-minimum paper)



    Zo trots op je!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Meixue schreef:
    (...)

    bravo inge



    DANK JE

    Ik hoef nog maar 383,6 van die taarten erbij te verdienen en dan heb ik het absolute minimum gehaald



    BoromirOfGondor schreef:
    (...)


    Zo trots op je!


    OOK VEEL DANK

    ik ben er soort van bijna

    [ bericht aangepast op 22 jan 2017 - 13:08 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Go Inge. *cheers*


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Cri.


    This ain't no place for no better man.

    Ugh.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.