• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Saté


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ugh, ik ben die negativiteit zo beu. Ik zou zo, zo, zo graag de reden zijn dat mensen een glimlach op hun gezicht krijgen. Iets kunnen toevoegen in plaats van de grijze muis zijn waarbij het eigenlijk niet uitmaakt of ik er wel of niet ben. Goedbedoelde dingen ook daadwerkelijk goed kunnen doen in plaats van dingen onbedoeld in duizenden stukjes breken. Gewoon een aangenaam persoon zijn, pimpelpaars met groene stippen wat mij betreft. Gewoon niet niet niet meer grijs.


    She's imperfect but she tries

    Het geloof wordt je wel echt de strot doorgedrukt met die speeches bij Trump (niet dat ik wat tegen geloof heb).

    Mignon schreef:
    Ugh, ik ben die negativiteit zo beu. Ik zou zo, zo, zo graag de reden zijn dat mensen een glimlach op hun gezicht krijgen. Iets kunnen toevoegen in plaats van de grijze muis zijn waarbij het eigenlijk niet uitmaakt of ik er wel of niet ben. Goedbedoelde dingen ook daadwerkelijk goed kunnen doen in plaats van dingen onbedoeld in duizenden stukjes breken. Gewoon een aangenaam persoon zijn, pimpelpaars met groene stippen wat mij betreft. Gewoon niet niet niet meer grijs.


    Voor wat het waard is, vandaag was je de reden dat ik een glimlach op mijn gezicht kreeg met je reactie op mijn story.


    Happy Birthday my Potter!

    Dat de boel bij dat Trumpshit nog niet is ongeblazen vind ik knap xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    die inauguratie doet me echt zo hard lachen want lies overal


    Heaven is a place that we all have

    ik blijf het fantastisch vinden hoe ik dat lied al zevenendertig keer gehoord heb en nooit geweten heb waarover het gaat


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ben m'n sims opnieuw aan het installeren maar 't duurt zó lang..


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Meixue schreef:
    die inauguratie doet me echt zo hard lachen want lies overal


    same, same :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    En weer ben je te laat, zak.


    We've lived in the shadows for far too long.

    haha pence botoxhoofd en dan die spastisch knipogende man op de achtergrond
    raap me op lol


    Heaven is a place that we all have

    hahahahahaah nu komt trump yay dit gaat leuk worden

    / inauguratie is cool enzo maar zag iemand die wenkbrauwen hot damn

    [ bericht aangepast op 20 jan 2017 - 17:57 ]


    Heaven is a place that we all have

    ennnnnn het is zover

    /shiet

    [ bericht aangepast op 20 jan 2017 - 18:00 ]


    Heaven is a place that we all have

    God hij ziet er uit alsof het hem niet eens uitmaakt.

    doomsday begins.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    "I, Donald John Trump, solemny swear... that I'm up to no good"


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    hah ik denk dat er straks anarchie gaat zijn ofzo
    VUUUUUR
    BRAND
    ROOK
    SCHREEUWEN
    MUREN
    WAAAAAAAH
    SPANDOEKEN
    'NOT MY PRESIDENT'


    Heaven is a place that we all have