• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Saté


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ga ik nu 1000 woorden halen op een hoofdstuk damn addie dit is nieuw


    Heaven is a place that we all have

    BWAHAHAHAHAHAHA
    Nieuw seizoen van House Cards wordt aangekondigd vlak na het journaal dat ging over Trump, Trump en Trump. Maaaaaarr ik moet nog steeds seizoen 3 zien, dus dat wordt nog ooit een keer bingewatchen :W

    [ bericht aangepast op 20 jan 2017 - 20:35 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Hoop dat ze niet mee gaat. Denk het wel though.

    //

    Ze gaat mee. I want to die.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2017 - 20:55 ]


    This ain't no place for no better man.

    WAAROM zit er aan de rand van die slagroomtaart altijd van die smerige nasty nootjes


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Verdomme.
    Weer een onvoldoende. En deze keer snap ik er oprecht helemaal niets van, want ik heb oprecht echt héél veel ingevuld en ik wist naar mijn idee heel veel.


    Deep inside, I've never felt alive

    Weer een aanval in de auto gehad. Natuurlijk niemand die het opmerkt, want ze zijn te druk met elkaar bezig.

    //

    Why would anyone care about me when I don't care about myself either.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2017 - 21:14 ]


    This ain't no place for no better man.

    Wanneer je morgen om half 6 uit bed moet en daarom nu al gaat slapen. Fijn :/

    [ bericht aangepast op 20 jan 2017 - 21:11 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Dan denk je: oh deze toets ging zoveel beter dan verwacht, ik heb maar 4 uit 74 fout *O*
    Dan blijkt: er zijn fouten in de antwoordsleutel geslopen??? WAT, dus straks heb ik veel meer fout?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jason Mamoa als Eric Draven? Pls no. Laat die film gewoon met rust.

    Quintana schreef:
    Dan denk je: oh deze toets ging zoveel beter dan verwacht, ik heb maar 4 uit 74 fout *O*
    Dan blijkt: er zijn fouten in de antwoordsleutel geslopen??? WAT, dus straks heb ik veel meer fout?


    Oh, als je cijfer door een fout van je docent achteruit gaat, zou dat echt extreem oneerlijk zijn (no_chears)
    Daar zou je echt heel goed een klacht over kunnen indienen. (Als het echt negatief voor je uitpakt.)


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    yaay iemand gevonden om wodka mee te drinken vanavond < 3


    i put the fun in funeral

    dont even try anymore


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb zo'n enorme hoeveelheid jellybeans nu naast me liggen dat ik bang ben dat ik kotsmissleijk ben als ik dit op heb.


    Stenenlikker

    Van mij mag je best je niet politiek correcte mening geven, maar leer dan op zijn minst de Nederlandse grammatica regels.(cat)


    Queer zijn is gewoon alles

    Oké de video is misschien niet voor kinderen, maar is er ooit gezegd dat hun liedjes voor kinderen zijn? Nee. Dus stop alsjeblieft even met zagen, ze mogen doen wat ze willen.


    <3