• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Saté


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Waarom gaat mijn broer altíjd voor op mij...


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Victuuri schreef:
    Waarom gaat mijn broer altíjd voor op mij...


    omdat je broer stoepit is


    Heaven is a place that we all have

    Kan ik niet de hele dag in bed blijven liggen? Dank je.


    Gotta get that Zen/Seven route in the Mystic Messenger Christmas DLC


    This ain't no place for no better man.

    Gewoon al een week (als 't niet meer is) geen tijd meer gehad voor Q en schrijven en uuughsljkdflajsdf geen zin meer in school

    Ik heb echt geen idee hoe ik vandaag moet invullen. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eerst Drie Koningen vieren en dan nog naar de verjaardag van opa, waar we natuurlijk weer persé Chinees moeten eten. Laat me gewoon mijn ding doen :c


    Heaven is a place that we all have

    Huilend sinaasappelsap drinken laat je overgeven. Weer een ontdekking.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Why did I wake up..?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    JongVLD filmpje van onze gemeente. 'Ik ben Amber en ik doe Wetenschappen-Wiskunde en ik zou het heel jammer vinden als zo'n basisrichting in het nieuwe systeem wegviel.' Ja, jij bent Amber, neen, jij doet geen Wetenschappen-Wiskunde, want jij zit in het vierde middelbaar en daar bestaat de richting Wetenschappen-Wiskunde niet en die richting bestaat zelfs in de laatste graad niet bij ons op school. Oh, en by the way, je zit niet eens in de voorbereiding op Wetenschappen-Wiskunde, je zit in de voorbereiding op Moderne Talen-Wetenschappen.

    Jezus, zoek dan tenminste iemand die die richting echt doet.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2017 - 11:43 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Fuck. You. You fucking piece of shit.


    Watsky schreef:
    (...)

    Als je oprecht geïnteresseerd bent in DIS (de meer correcte benaming van meervoudige peersoonlijkheids stoornis), dan raad ik je die film niet aan, haha. Ik kan me voorstellen dat het interessant klinkt, maar Split schept een volledig verkeerd beeld van de daadwerkelijke ziekte en creëert daarmee een ontzettend stigma voor mensen die de ziekte hebben. Mensen met DIS worden namelijk vaak gezien als gevaarlijk, terwijl het heel zeldzaam is dan één van hun identiteiten gevaarlijk is voor anderen - een moordlustig karakter is immers over het algemeen niet nodig om te kunnen copen in de echte wereld.
    Goed, als je de film gewoon graag wilt zien, mag dat natuurlijk gewoon, maar stel je hebt interesse in de ziekte, dan is Split niet je beste optie (:


    Ik heb nog nooit een horrorfilm in die trant gezien en alle dingen met overmatig bloed en marteling (saw bijvoorbeeld) en dingen met geesten (zoals paranormal activity) vallen sowieso af. Het lijkt me een gave film. Ik kan enkel zo enorm schrikken van jump scares haha. Daarbij moet ik eerst rekeningen betalen en hopen dat er wat overblijft ;3


    26 - 02 - '16

    hyrfbfhybgtdegtvftrendsetter


    Heaven is a place that we all have

    Ik moet opstaan maar mijn bed is aangenaam


    Mhm?