• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Saté


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Het kriebelt nu echt heel erg om dat verhaal al online te zetten, ondanks dat het nog niet af is, terwijl dat eigenlijk wel de bedoeling was.


    Stenenlikker

    I'm so gonna regret drinking that so fast q.q


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Damn, prachtige film. Love it so much.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben nu misselijk..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik was vandaag bij Assassin's Creed met mijn zusje en de random gast naast ons
    a) uitte zijn verbazing dat twee meisjes die film zouden willen kijken
    b) fladderde toen de andere kant op en zei dat hij het goed vond dat we boven Notting Hill uit waren gestegen, oid

    Dude, bro, old chap

    Notting Hill is my jam, oké

    Maar dat betekent niet dat ik een sci-fi actiefilm niet ook supergaaf kan vinden, en het spijt me heel erg voor je dat jij blijkbaar denkt dat je moet kiezen en jezelf daardoor de glorie van een perfecte romcom met floppy-haired Hugh Grant die whoopsy daisy zegt permanent ontneemt


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Inge, you're so right. En dicks the size of peanuts mag ons ook echt niet ontnomen worden, eh? :'D Notting Hill, net als Love Actually en al die films die elk jaar weer herhaald worden, zijn my jam. Duh.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb een geweldig idee voor een nieuwe short story, maar nog steeds geen inspiratie voor mijn SotY.
    Daarnaast houd ik nu al meer van Lukas dan van Nashzyam.
    Also: ik moet alle gebruikte namen in mijn shortstories op gaan schrijven om te voorkomen dat ik dezelfde perongeluk gebruik.

    // oh, mijn zusje is thuis. Nu durf ik te gaan slapen(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    'Split' lijkt me echt een geweldige film (persoon met 24 persoonlijkheden lijkt me gewoon interessant), maar ik ben een bange schijterd die horror niet aandurft. EGH. The struggles are real. Get over yourself Erieka, please.


    26 - 02 - '16

    Ik haat het echt als we elkaar maar 1 keer in de week zien. It makes me stressed and sad


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Bombay schreef:
    'Split' lijkt me echt een geweldige film (persoon met 24 persoonlijkheden lijkt me gewoon interessant), maar ik ben een bange schijterd die horror niet aandurft. EGH. The struggles are real. Get over yourself Erieka, please.

    Je bent weer teeeeeruug! *O*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I just realised my sim looks and sounds like Diego Luna. Fuck yes.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Tired of feeling never enough.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Adem in, adem uit. Neurie een vrolijk liedje. Doe de vogeltjesdans. Kijk de troetelbeertjes.


    She's imperfect but she tries

    Clowder schreef:
    (...)
    Je bent weer teeeeeruug! *O*


    Ik heb mijn privé weer op orde, gelukkig. Het is echt klote om in een diep dal te vallen omdat er van alles misgaat :/


    26 - 02 - '16

    Anna is fucking dronken 😂😂😂


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.